liv Skrevet 28. februar 2006 #1 Skrevet 28. februar 2006 (endret) DE LYSTIGE ENGLER - STILLINGSOVERSIKT: 106 medlemmer (inkludert 1 æresmedlem) ÆRESMEDLEM: Vår kjære, eminente redaktør: Gry Lystig Menighetsoverhode og englemamma: Væren Personalansvarlig og pæreplukker: liv Kritthvitt Får, godt forbilde, fotograf i avisen "I Den Syvende Himmel": @lfa Pærebrussjef: Tusenfryd "Pærefryd" Kunstnerisk sjef: Aline Tåkelegger: Misty Sykkelreparatør i utlendighet: Lana Lang Jazzelskende og lystig Ku: Litago Basaransvarlig/sjefshekler: tøbba 1.forsanger og sjefsdyrepasser: HMSP Katte-engel: Tyren Tamburmajor i lykkerus: Nala Vikarierende badevakt: Xantippe Sex- og samlivsundervisninsinsp.(u/svigermor): Puma Søndagsskolelærer og orakel: Tilde Vaffelstekerassistent M/Opprykk: Skravla Sjelesørger: Lula Menighetsfargeklatt: Zulu Oppvasksjef: Sofia Brudepike: Lilleba Brudepike: MarianneE Følsom dusjsangerengel: Hope Sjefsmeinerengel: Flo* Askeengel: Askepott Barnevaktengel: Trille Bakerengel: Marianne Bussjåførengel: Pludre Konditorengel: Smil Svartkledd miniengel: Tristessa Erkeengel: Nita Sjefsfilosof m/nedrykk: Bertha Skråsikker og overbevist engel: Usikker Redaktør/journalist i avisen " I Den syvende Himmel": Gurken Barnevakt engel: Skarv Guide-engel: LilleBille Sykepleierengel: Angel Liv og røre engel: vilja Medlem nr. 100: Hedda-78 Kose-engel: Megan Tupperengel: MissS Patriotisk engel: Miranda Bøllebanan-engel: Sannasol Solstråleengel: Midnattsol Lystløgnerengel: Tirill FBI-engel: Orakel Krøll-engel: Bettie Harry-engel: Lea Klesekspert-engel: Koldbruna Engel med skitt på vingene: monja Fiske-engel: KATTAstrofe Refleksengel: Pulverheksa Bursdagsengel: Newt Kreativ engel: Bridget Julepynteengel og Duskvifterengel1: Veslejenta Duskvifterengel2: Arwen Pærebrusfargeengel: Hilde K S Pool-boy: Milo Minderbinder Luksusengel: Diva Sjokoladekakeengel: Magnhild Sofaengel: Nilma Snål engel: Skusla Dyreengel: Kira Kverulantengel: Kverula Salvemaker-engel: Aricept Tvillingengel: Belle Kurtengel: Tjorven Journalist-engel: Champagnepiken Grillengel: Jamila Sjiraffpasser-engel: Grooo Personlig fitness-trener-engel: vixen Konsulentengel: Anna Lovinda Vingevasker-engel: Leya Bridezilla-engel: Evelina Rampeengel: Madam Felle Pengesløser-engel: Siam Naken dragepasser engel: Naken Lompe og lefsebakerengel: Lompa Maiskolbe-grillengel: ~Viva~ Katteengel: Catwoman Sado-engel: Tispa agurknyhetssanker-engel: agurk økonomiengel: CarpeDiem Omsorgstrøsteengel: Belletrix Hobbypsykolog-engel: Emeraldine Magedanseengel: Lunacia Kokkelerende engel: Arkana Dyr ogkosedyrenes beskyttende engel: Lille frk Tussi Livreddende engel: baby-E Hopp-sjefengel: Ninakanin Djevel-engel: Superlammet yrkesrådgiver-engel: Milah Smile-engel: Marillia Svigermor-ansvarligengel: marta Hunde-lufterengel: Titti73 Forvirringsengel: Cata Englefisken: Fisken wannabe-bi-engel:hecuba Humorsjef med ubegrenset potensiale: ~Alwa~ Partyfikser-engel: Aloha Gartnerengel med ansvar for hekker og blomsterbedd: Bjørnsdatter Filmkritiker i "I Den Syvende Himmel" -engel: Yvonne Danseengel: iss Språkengel:Veslo Pærebrusselgende engel: Shea mandagssprudlerengel: vimselims Badeengel med særlig ansvar for hygienerådgivning: Virvel Psykiatri-engel: strilen Poolboy-vikar-engel: Skauta Endret 6. mars 2006 av liv
Litago Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 *plystre, plystre* *puste, pese* *gnikke, gnukke* *stønne* *tørke svette* *ta en slurk pærebrus* *ta en til* *skru* *knipse inn en ekno* *skru litt mer* Du verden zå mye tid det tar å puzze opp en gull-zykkel da?
marta Skrevet 28. februar 2006 #3 Skrevet 28. februar 2006 Sitter klar klar her jeg også.... men jeg har jo ikke kommet inn på listen en gang!
lillesky Skrevet 28. februar 2006 #5 Skrevet 28. februar 2006 Mangler en ting liv: stillingsutlyselser! Er kanskje noen som har sluttet?
marta Skrevet 28. februar 2006 #6 Skrevet 28. februar 2006 Tar to, jeg så jeg får rensa strupen litt. Klar til å og Dette skal gå som fot i hose
liv Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. februar 2006 Mangler en ting liv: stillingsutlyselser! Er kanskje noen som har sluttet? ← Lyst på stillingen som stillingsutlyser? Gå igjennom listen og skrive ned hva vi mangler og hvilke stillinger som er ledige?
Væren Skrevet 28. februar 2006 #8 Skrevet 28. februar 2006 *rote fram de oppblåsbare flytemadrassene med palme på til bassenget* Uff, her inne i lysthuset var det mye rusk og rask og støv! Når gjorde vi rent sist??? A-A-atsjoooo!!! Sykkelen blir kjempefin, Litago! Dette har du gjort før!!!
Cata Skrevet 28. februar 2006 #9 Skrevet 28. februar 2006 *banker forsiktig på* Er det noen som har bruk for en ene-og-forlatt-engel her? *vifter håpefullt med vingene*
liv Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #10 Skrevet 28. februar 2006 Selvsagt det Cata. Du får legge inn en søknad, skrive hva du er flink til og sånt. så skal vi nok ordne en plass!
Væren Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 Klart, Cata! Som menighetens øverste leder er det meg en sann fryd å ønske deg velkommen! Liv, vår personalansvarlige, finner nok en stilling til deg! Ta deg en pærebrus!
Cata Skrevet 28. februar 2006 #12 Skrevet 28. februar 2006 Søknad kommer: Hva er jeg god til? :klø: Nå skal vi se....jo, jeg er ganske god til å være forvirret - spesielt når jeg forvirrer meg selv. Og når jeg da har skjønt at jeg er forvirret, så er jeg enda litt bedre på å uttrykke hvorfor jeg er forvirret sånn at alle andre blir komplett forvirret. Og hvis dere nå ikke skjønner bæret av søknaden så beviser det bare hvor dyktig jeg egentlig er.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. februar 2006 #14 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Får jeg også være med? Vet ikke om det er nødvendig med en blomsterengel eller orkideengel eller noe sånt jeg... kanskje en mosekoserengel? Eller bare rett og slett en englevakt? Jeg er god på: *Å svare på spørsmål om blomster, kan jeg ikke svaret, så kan jeg spørre noen som kan eller google litt til jeg finner det *Å smile pent til folk som er sure av en eller annen grunn *Å organisere ting som ikke trenger organisering Ellers så er jeg jo et oppkomme av gode egenskaper, blant annet er jeg veldig ydmyk og beskjeden Endret 28. februar 2006 av Bjørnsdatter
Enkefru Siving. Due-Jebse Skrevet 28. februar 2006 #15 Skrevet 28. februar 2006 Nei fyda! Var vi ikke kvitt denne vederstyggelige sekten? Denne samlingen av umoral av verste sort? Denne sekten som kaller seg engler og som bader nøgne i basseng omgitt av palmer og unevnelige grønnsaker???? Nei nuh står ikke verden til påske! At jeg skulle oppleve dette på mine gamle dager. Nei og nei og nei. Georg? Sjenk meg et ekstra glass portvin er du snill. Skynd deg! Nå! Du kan fortsette med å pusse lampekronen senere.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #16 Skrevet 28. februar 2006 Nei fyda! Var vi ikke kvitt denne vederstyggelige sekten? Denne samlingen av umoral av verste sort? Denne sekten som kaller seg engler og som bader nøgne i basseng omgitt av palmer og unevnelige grønnsaker???? Nei nuh står ikke verden til påske! At jeg skulle oppleve dette på mine gamle dager. Nei og nei og nei. Georg? Sjenk meg et ekstra glass portvin er du snill. Skynd deg! Nå! Du kan fortsette med å pusse lampekronen senere. ←
Kristin Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 Legger inn en søknad omå bli hunde-engel... Kan hilse fra Shiraz( hunden min) og si at titti 73 er verdens beste hundelufter.. ellers synes jeg det er best å være litt go i mye, enn veldig god i noe.. Var dette en akseptabel søknad??
liv Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #19 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Høres dette greit ut? Forvirringsengel: Cata Gartnerengel med ansvar for hekker og blomsterbedd: Bjørnsdatter Hunde-lufterengel: Titti73 Endret 28. februar 2006 av liv
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #20 Skrevet 28. februar 2006 Men se så mye rusk og rask det er i bassenget, søstre! Hvor HAR den poolboyen gjort av seg? *leter*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå