Gå til innhold

Linns Dagbok


Linn2006

Anbefalte innlegg

Ja da får jeg prøve meg på dette da :) Jeg er i startfasen av planlegging, og det er mye som skal klaffe før den store dagen - heldigvis har vi god tid. Nå har vi sjekket ca 50 lokalaer, holdt av to favoritter og èn kirkedato - og datoen blir sannsynligvis 23. september neste år! :) Jeg har fått en nydelig forlovelsesering av kjæresten min og lever i min egen lille verden om dagen. Tenkte jeg skulle sjekke ut denne siden - virker morsomt så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Linn! :vinke: Jeg er visst den første til å gratulere deg med bryllupsdagbok!! Jippi ;)

Velkommen til oss! :klem:

Må advare deg først som sist, denne siden kan føre til avhengighet!! :ler:

Dere har jo noe det viktigste i boks allerede, bra! Har du tenkt på hvilken kjole du vil ha da?? ;) Alltid populært å lese om/se på kjoler!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, virker som en riktig så trivelig nettside dette her :-) Blir sikkert fint å forsvinne inn hit når mine nærmeste blir lei av brudesnakket mitt ;-) Jeg har så klart tittet på masse kjoler og rukket å prøve noen allerede også :-) Har funnet et Maggie Sottero-kjole som er helt nydelig, men jeg er usikker på om den selges i Norge i det hele tatt faktisk. Man kan jo alltids importere den, ellers kommer det jo masse nye kjoler på nyåret. Ingen grunn til å stresse, det er jo tross alt noen måneder til den store dagen. Mye som må ordnes nå med èn gang, for lokalene går fort - tydeligvis populært å gifte seg. Det forstår jeg jo godt, det er jo så hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bryllupsdagbok Linn !! Når ble dere forlovet? Nå nylig eller??? Så romantisk :)

Det er som Litjtuppa skriver, blir fort VELDIG avhengig av dette forumet ;)

Gleder meg til å følge deg videre :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten

Gratulerer med bryllupsdagbok!

her inne er det mye hjelp og inspirasjon og hente. Og ikke minst, man får lettet bryllupstankene for noen som gidder å høre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min fridde på hytta til familien hans i Trysil forrige torsdag, så det er veldig ferskt. Kjæresten min er 27 år, jeg 25, og vi har vært sammen i underkant av to år. Han hadde snakket med både sine egne og mine foreldre om det planlagte frieriet så de visste om det to uker i forveien. Det var ordentlig tradisjonelt og veldig romantisk - og ikke minst overraskende, jeg hadde ingen idè om at han skulle fri :) Vi gikk lang tur i skogen og satt rundt et bål og drakk solbærtoddy da han gikk ned på kne. Veldig romantisk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

:velkommen:

Gratulerer med forestående bryllup og med bryllupsdagbok! Her er det mange, flotte mennesker som støtter, skryter og gir gode råd. Kos deg med bryllupsplanleggingen. Også så romantisk frieri, da. Morsomt at begge familiene hadde klart å holde på hemmeligheten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeey :ler: I dag har vi funnet Lokalet. Lokalet med stor L :-) Det ble Nordstrandshuset - alt vi har lett etter fant vi på ett sted. Vi skulle egentlig flere stedet i dag, men avlyste raskt etter at vi fikk sett oss rundt. Så da blir det bryllup 23.09.06 - kirken ble også bestilt i dag. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forresten dere - hvordan fjerner jeg "ny i dag" som står under navnet mitt? Noen som vet? Jeg er jo ikke Ny i dag lenger :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig å få det i boks Linn :Nikke: Da har du et godt grunnlag for planlegging ;)

Hvordan du fjerne det under på tråden din, kan ikke jeg svare deg på. Men hvis du sender en privat melding, (eller en mail hvis de har) til en av moderatorene, så kan nok de hjelpe deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...