Gå til innhold

Silje skal bli kone.


MiNNieMooSe

Anbefalte innlegg

Hei....På tide med bryllupsdagbok på meg nå ja,Cons har heldigvis gitt meg denne ideen :) Veldig smart,så kanskje mine omgivelser kan bli "spart" for alle mine tanker og ideer, og skravling twenty4seven :) Noe min kjære vil sette VELDIG pris på :forvirret:

Ja,ja får fortelle litt om frieriet da...Husker at jeg hadde vært ute og kom hjem,JOnas var veldig apekatt,noe jeg jo er veldig vant til,men dette var annerledes.Jeg prøvde å gå å legge meg fordi vi hadde sittet lenge oppe, det var søndagkveld og jeg skulle tidlig på jobb dagen etter. Han nektet meg det,for hver gang jeg hadde kommet meghalvveis i seng,så ropte han på meg og spurte om ikke jeg kunne komme ned å snakke litt med ham,og når jeg kom ned hadde han ikke noe å si,han bare lo og så masse piss rett og slett. Dette gjentok seg minst 20 ganger,og da ble jeg etterhvert rimelig irritert og trøtt :sur: Men,etterhvert da så satt han plutselig på kne foran meg og spurte meg om det store spørsmålet, om jeg ville gifte meg med HAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg ble helt satt ut og skjønte absolut ingenting.Det eneste jeg fikk stotret fram var "Jonas,sånne ting tuller men IKKE med" Han sa bare "ser det ut som om jeg tuller"? Stakkars,der satt han med verdens største stjerner i øya, så jeg trodde på ham :)

Bena mine var helt gele,og jeg fikk tilslutt sagt "ja"(for meg virket det som om det tok en evighet før jeg svarte) Han hadde vært hos Lasse og Cons og lånt en ring av henne,som han brukte (jeg fikk den ordentlige ringen min dagen etter) :):):) Den er forresten VELDIG fin!!!

Så nå blir det bryllup i Onsøy kirke den 10.06.2006 kl.13.00 JEG skal GIFTES! Har ikke helt skjønt det ennå jeg,men det er jo ikke sikkert jeg gjør før jeg står der :roll: Hehehehe...

Det er ikke så mye som er planlagt ennå,men vi har:

*forlovere

*kirke

*toastmaster (Lasse til Cons)

*kokk

*sang til kirken

Så nå må vi forte oss å finne et lokale,som jeg har overlatt til min kjære,siden jeg har fått kirken min :ler: Så håper jeg ting begynner å "rulle" litt etter det er i boks :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oioioi!Glemte helt å skrive at vi skal ha brudebarn da! :babygutt::babyjente::babysmokk:

Det blir da min lillesøster,som da er 12 år,Iben som er niesen til kjæresten min og samtidig datteren til forloveren hans :brunette: hun er 10 eil brylluppet og til sist,men ikke minst Benjamin da,som er sønnen til kjæresten min,han er da 4 år :grine2:

Stakkars,lillesøsteren min ble så glad når jeg spurte om hun ville,at hun begynte å gråte! Det hadde visst vært drømmen hennes lenge,å få være brudepike en gang :smilejente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Så koselig det blir med brudepiker og brudesvenn!

Kan tenke meg lillesøsteren din ble glad ja...morro å være en liten prinsesse for en dag! ;)

Ang. lokaler så er det jo egentlig mye å velge mellom.. men ikke alt er like fint da..

Det jeg kommer på i farten er solhytta i skogen på kurland, festiviteten,båthuset på høysand, et lokale ved vannverket på kurland som jeg ikke husker hva heter, og diverse klubbhus rundt om kring...

Ha en fin dag vennen og hils Jonas! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nevèsta

Hørtes ut som et drømmefrieri! Et kne og greier. Min forlovede turte ikke helt det, men vi er nå like lykkelige likevel, da...

Hva slags sang skal dere ha i kirken? (fisker litt, må innrømme det ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når det gjelder sang i kirken så er jeg veldig usikker faktisk.... :icon_question: ,fordi forloveden min(er bare så gøy å skrive det) :) Er nemlig vokalist og musiker selv,og hele familien hans er musikalske (faren og brødrene),så dette vil jo selvfølgelig være et viktig tema for dem.Jonas (forloveden min) har jo sunget i bryllup nesten hver helg denne sommeren,og han pleier å synge heaven og your song,så en av de blir det IKKE for å si det sånn.(selvom det er KJEMPEFINE låter)for da blir det litt for standard for Jonas lissom...Odd Renee Andersen har forresten så godt som sagt ja til å synge for oss i kirken da :hoppe: MORRRRROOO!!!!

Men,jeg får snakke litt med min kjære om akkyrat dette,så skal jeg gi tilbakemelding...er spent selv jeg!

:ler::ler::ler:

Klemmelemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere....

Skal bare hilse fra Jonasen min,han synes nemlig det er superhyggelig at jeg har fått meg bryllupsdagbok!!!! :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hei og hå...

Kommer fra jobb jeg nå,sliten :overrasket: Men,det er jo alltid en oppvekker å komme inn her :):):) Sa til Jonas igår at han virkelig må "få ut fingeren" når det gjelder å finne lokale,det er tross alt bare 9 mnd igjen! (hjelp) Og vi skal jo gifte oss midt i konfirmasjonstiden,så hvor lett det blir å finne noe ledig vet jeg ikke....Huff....Liker å ha ting under kontroll jeg..... :sur:

Vi har også funnet ut at vi skal åpne en bryllupskonto,som vi skal sette inn på hver måned :klem1:

Kjekt ikke sant? :)

Jeg drømmer om bryllup så å si annenhver natt nå jeg,bl.a at jeg kommer for sent til kirken,at jeg er tvunget til å bruke en kjempeSTYGG og gammel rosa arvebrudekjole osv,hehehehe....

Jeg var forresten i bryllupet til Cons og Lasse også,og jeg merket at jeg ble skikkelig nervøs,imens vi satt i kirken å ventet på bruden,åssen i granskauen skal det gå med MEG da a??? :forvirret:

tror helt ærlig at jeg kommer til å være så nervøs at jeg enten svimer av eller kaster opp... :hakeslepp: Skummelt....Også er det kjempeLANGT kirkegulv i kirken vår også....Jaja,blir vel gift uansett,hehehe...

Odd Rene Andersen ja,åssen skal jeg forklare han a???Hm...Han har jo gitt ut cd,men husker ikke noen av sangene hans akkurat nå:( Surrete jeg...Skal si ifra når jeg kommer med en god forklaring...

Nå må jeg gå i butikken og kjøpe middag,som vi skal kose oss med før min kjære skal dra på spillejobb...Vet ikke om jeg skal bli med ennå???? :forvirret: Har INGEN planer på en lørdagskveld jeg...Jøss...Litt deilig også :ler:

Må løøøøpe å kjøøøøpe jeg!

Hadetbrasålenge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten kvelds-hilsen før jeg og Lasse skal spille "bønne-spillet" nok en gang... ;)

Skjønner at du har litt nerver i magen ja... Jeg kan jo ikke nekte for at jeg var syyykt nervøs før vi skulle i kirken... men det roet seg med en gang jeg fikk satt meg oppe ved alteret... (og jeg satt meg jo litt for fort som du kansje husker... :ler: )

Men først og fremst er det jo en herlig dag, og nervene er en del av den, og slik skal det være på store dager syns jeg!!

Har du tenkt noe mer på pynt, farger osv?

Skal du lage invitasjoner selv? (jeg hjelper gjerne... :sjenert: )

Ha en fin kveld vennen, hils FORLOVEDEN! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...