Gå til innhold

Bryllupsdagboken til Jette :)


Jettes

Anbefalte innlegg

Er helt ny her :o Hvordan får jeg meg en dagbok?! :P

Syntest dett var en kjedelig start på dagboken min,så jeg tar å forandrer den litt :lol:

Kan jo starte med meg selv da. Jeg er en jente på 23 år som har en full hverdag med 2 flotte jenter ,en hund og en hest. Jeg og min kjære har hvert kjærester i 6 år nå,jeg fridde sommeren 2003,men han som satte dato nå iår,med roser og det hele :hjerter:

Vi har som sagt 2 kjempe søte jenter sammens. Den eldste 2,5 år og den minste kom til verden 2 mnder for tidlig i fjor i juli. Så det er to små tette vi har :)

At jeg har tid til alle og alt synest jeg selv er ett lite mysterium,men det går veldig fint takket vere alle som hjleper meg som barnevakt,hadde ihvertfall ikke klart meg uten min kjære mor :P

Ja så nå starter jeg altså på planlegging av bryllup også,så vi får se hvordan det går.

Blir nokk ikke så mye ridnig nå da,men har stått på nå i det siste og trent å trent...men skal jo starte å forbrede meg til neste års stevne sesong til høsten,vi får bare se hvordan det blir :)

Går sikkert bra :)

Her erhuskelisten min.

Divbordplassering

Ordtak

Frisyrer

strømpebånd

Monogram

Serviettbretting

Brudebuketter

Endret av Jettes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:velkommen:

Og gratulere med dagbok - ikke minst forestående bryllup!

Du kan bare gå inn og endre ditt første innlegg og overskriften om du ønsker at det skal stå noe annet der, ellers er jo dagboken allerede i full sving! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :P

Det var slik man fikk seg dagbok altso :wink:

Tror jeg må bli bedre kjent her inne,slik at jeg hvet hvor jeg skal gå for å finne igjen denne siden.

Her var mange som skulle gifte seg i august da.

Vi skal gifte oss 20 mai 2006.

Det vart bestemt i går den dag :bryllup:

Det er enda ikkke gått helt opp for meg enda,men jeg gleder meg stort og det er trygt og godt og vite at man skal gifte seg med den man elsker :hjerter:

Vi forlovet oss 23 juli 2003,men da var ingen dato eller noe planlagt,såg for meg maaange år som samboere. Men nå skal det altså skje :hjerte:

Vi har to flotte jenter og har vert sammen i 6 år nå i mai. Vi har 13 mnder på oss og planlegge bryllup på,og da har vi vel ganske god tid, det er ihvertfall mye å tenke på. Vi har ikke planer om ett bryllup i 100 000 kr klassen,men prøver og legge av litt peng igjennom året , for det er stor slekt vi har og vi har veldi lyst og be alle til kaffi.

Jeg har fortalt mine foreldre og svigerforeldre det,men følte ikke att dei hoppet i taket over denne nyheten. Noen med samme erfaringer? Jeg tror kansje at dei tror at dette er langt frem i tid... Men mine venninde ble veldig glade på mine vegner,da er det så mye kjekkere og si det til dei,og snakke om det.

Nå er det forlover jeg går og tenker på.Hva skal jeg legge vekt på når jeg skal velge? Har nesten bestemt meg,men tenker en stund til på det:)

Noen andre som skal gifte seg rundt dei tide neste år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei på deg og velkommen skal du være. :P

Jeg skal gifte meg 27.mai 2006, så det er ikke så lenge etter deg :wink:

Skal bli spennende å høre om planlegginga di :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :hoppe: og velkommen til deg!

Vi begynner å bli mange 2006-bruder nå, du er i godt selskap :) Godt å ha en jentegjeng å ty til når mannen blir lei av bryllupsprat!

Bare spør hvis du lurer på noe... eller mas på Veslo, det var det jeg gjorde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bestemmelse av dato da - 20. mai er jo en flott dag!!! (da har forresten pappaen min bursdag :wink: )

Våren er i ferd med å gå over i sommer, og det blomstrer og gror overalt! :-)

Du har virkelig 13 spennende måneder foran deg!!!

:hoppe:

Gleder meg til å lese mer!

Ang. tekst under linjen her - du må legge inn signatur i profilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar på spm mitt teddytoria:) Å jeg er spent på hvilke kjole jeg ender opp med og om vi klarer og legge av så mye penger som vi har planlagt...hvor mye har dere tenkt å bruke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja vi har vel den perfekte mannen som passer perfekt til oss selv :hjerter2:

Jeg fikk jo roser i går med kort hvor det stod at han elsket meg høgre enn himmelen og at han gledet seg til å tilbringe resten av livet sitt med meg :hjertesmil:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tester litt ut her,synest dette var litt vanskeli,men det er vel alt før man får det til. Prøver å få skreve dagbok på liken min..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...