Gå til innhold

fettsuging og fjerning av hud

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg er en jente på 29 som nå endelig har bestemt meg for å dra til Tallin for fettsuging og fjerning av overflødig hud av magen og midjen.

Er det noen som har erfaring fra fertilitas som kan gi meg noen råd. Og hvordan har arrene blitt??? Er du/dere fornøyde med resultatet???

Har lest noen historier derifra, og de har vært svært positive, men vil gjerne høre fra flere.

Er jo helt klart spent på hvordan det blir, men er så bestemt nå, at det er ingen vei utenom. Bilett og operasjons dato er bestilt :jepp:

Ser frem til neste sommer hvor bikinien kan komme på min kropp uten at jeg skjemmes over magen :gjeiper:

Ser frem til å høre fra deg;O)

Endret av magenskabort
Videoannonse
Annonse
Gjest nysgjerrig gjest
Skrevet

Dette synes jeg hørtes interessant ut og - hvor mye må du betale der borte? Ellers litt info om mageplastikk her: www.bukplastikk.com

Skrevet

Hei;O)

Jeg må betale 16000,- for hele magen inkludert midjen, pluss fjerning av overflødig hud.

Har lest masse om bukplastikk, og ser jo at de fleste er meget godt fornøyde, såe;O)

Vet ikke hvor mange ganger jeg har vært inne på www.bukplastikk.com og lest om alle, og sett på bildene til alle.

Skikkelig gira;O)

Gjest Gjest_Julie_*
Skrevet

Hei!

Når skal du reise, da?

Har leeenge vurdert å reise til Fertilitas selv, men har så langt ikke blitt noe av. Tenkte å sende en mail til han som har med dem å gjøre i Norge for å bestille:) Hadde vært kjekt å få vite hvordan det går, og om du er fornøyd osv!:)

Skrevet

Jeg hadde aldri turt å gjøre det i utlandet. Men så er jeg skeptisk i utgangspunktet også. Men for all del - lykke til med reisen og inngrepet, håper du får bra resultat!

Skrevet

Hei igjen.

Jeg reiser i januar.

Ringte til Arne som har med det å gjøre i Norge, og det gikk faktisk bare 2 dager etter at jeg hadde sendt mail med bilder før jeg hadde fått time...

Så går kjempe fort. Ventetia er på ca. 4 uker der nede.

Jeg gleder meg uhemmet;O)

Nå bryr jeg meg ikke så mye om folk ser at jeg har litt ekstra på magen, for den er borte om kort kort tid;O)

Lykke til med beslutningene dine;O)

Du skal absolutt få høre hvordan d går...

Ha en fin fin dag.

Skrevet

Hei igjen.

Ja nå har jeg booket billett til søstra mi også.

Hun skal være med meg, så jeg slipper gå igjennom alt dette helt alene.

Greit å ha litt støtte. Om ikke annet ombord på fly og av fly, og ikke minst bare det å ha noen der å lufte tanker til :gjeiper:

Min beste venn og verdens beste søster....

Så nå er det egentlig bare å telle ned dager :jepp:

Idag den 24 oktober er det: 87 dager igjen :)

Gjest nysgjerrig gjest
Skrevet
Hei igjen.

Ja nå har jeg booket billett til søstra mi også.

Hun skal være med meg, så jeg slipper gå igjennom alt dette helt alene.

Greit å ha litt støtte. Om ikke annet ombord på fly og av fly, og ikke minst bare det å ha noen der å lufte tanker til :gjeiper:

Min beste venn og verdens beste søster....

Så nå er det egentlig bare å telle ned dager :jepp:

Idag den 24 oktober er det: 87 dager igjen :)

Jeg har lest litt om fettsuging av magen, sett litt på priser etc. og bestemt meg for at dette har jeg også lyst til å gjøre. Alltid hatt komplekser for den magen.... Jeg er ikke tykk - tvert i mot er jeg ganske tynn, men magen er altfor stor. Og slanker jeg meg så blir den riktignok mindre, men da blir jeg altfor tynn på resten av kroppen.

Så; jeg vil også til Tallin!! Sitter nå og sjekker priser - en eller annen gang i desember hadde det passet meg, men får jeg time så fort tror du??? Ikke at jeg tror du sitter på avtaleboken til klinikken (!!), men ser at du skulle dit i januar og var det "første ledige" mulighet?? Hvilket flyselskap har du bestilt hos? Jeg fant billigst billetter på Norwegian

Skrevet

Han er så koselig han mannen som har med denne klinikken å gjøre! Jeg har ikke dratt selv, men har vært i kontakt med ham tidligere i år. Det ble dessverre ikke til noen tur for meg, men kanskje senere. har en bilring/bulk rundt navlen/hoften som jeg vil bli kvitt. Den ødelegger hele magen min:/ Må liksom gå med bukser med høyt liv for å holde den inne. Er ellers relativt tynn...utrolig kjipt:(

Men lykke til! La meg høre hvordan det går:)

Gjest nysgjerrig gjest
Skrevet
Han er så koselig han mannen som har med denne klinikken å gjøre! Jeg har ikke dratt selv, men har vært i kontakt med ham tidligere i år. Det ble dessverre ikke til noen tur for meg, men kanskje senere. har en bilring/bulk rundt navlen/hoften som jeg vil bli kvitt. Den ødelegger hele magen min:/ Må liksom gå med bukser med høyt liv for å holde den inne. Er ellers relativt tynn...utrolig kjipt:(

Hvorfor fikk du ikke dratt? Var ikke "bulken" stor nok til at de ville fettsuge? Eller valgte du selv å droppe det?

Gjest en ny gjest
Skrevet

Noen som har erfaring med fettsuging av mage her? Enten hos Fertilitas i Tallinn eller fra her i Norge? Hvor "liten" mage kan man ha for at det er tilstrekkelig med kun fettsuging og ikke fjerning av hud?

Skrevet
Jeg har lest litt om fettsuging av magen, sett litt på priser etc. og bestemt meg for at dette har jeg også lyst til å gjøre. Alltid hatt komplekser for den magen.... Jeg er ikke tykk - tvert i mot er jeg ganske tynn, men magen er altfor stor. Og slanker jeg meg så blir den riktignok mindre, men da blir jeg altfor tynn på resten av kroppen.

Så; jeg vil også til Tallin!! Sitter nå og sjekker priser - en eller annen gang i desember hadde det passet meg, men får jeg time så fort tror du??? Ikke at jeg tror du sitter på avtaleboken til klinikken (!!), men ser at du skulle dit i januar og var det "første ledige" mulighet?? Hvilket flyselskap har du bestilt hos? Jeg fant billigst billetter på Norwegian

Hei...

Hvis du går inn på www.fertilitas.no så finner du priser på alle områder. Jeg skal ha den billigste, det vil si at jeg skal fettsuge 2-4 soner, men de skal også fjerne litt hud på meg. Jeg syns 16000 var billig... :gjeiper:

De har ca. 4 uker vente tid. Men jeg valgte å ta det i januar, fordi da går jeg på 3 ukers ferie. Så slipper jeg ta fri fra jobben. Har nettop begynt i ny jobb, så ville ikke være borte flere uker siden jeg kunne ta det til en fri periode;O)

Jeg har bestilt gjennom norwegian. Der var det billigst;O)

Lykke til da...

Spent på å høre når du får time, og hvordan du syns resultatet blei.

Du må nok sikkert sende bilde av magen din slik at de får se den, får så å få eksakt pris fra dem.

Gi gjerne tilbakemelding på hvordan det går;O)

Skrevet
Hvorfor fikk du ikke dratt? Var ikke "bulken" stor nok til at de ville fettsuge? Eller valgte du selv å droppe det?

Nei, den fikk jeg pris på, 13000 inkludert hoftene, men jeg bestemte meg for å heller spare pengene, itillegg til at jeg startet i ny jobb, med vanskeligheter for å få fri. Jeg tror og jeg var en smule desperat akkurat på den tiden, og litt småhysterisk, med dårlig selvbilde. Sammen med samboeren fant vi ut at vi skulle vente. Har lyst på leilighet før jeg går løs på meg selv tenker jeg:) Men han mannen som har med dette å gjøre sørger for lynraske svar, anbefales å ta en prat med ham på mail eller telefon. Alt du lurer på:)

Skrevet

Ja, har virka superhyggelig;O)

Har prata med han ett par gang, og det er så betryggende når personellet rundt disse er hyggelige. Blir liksom litt tryggere og får enda bedre tillitt;O)

Jeg har også bare magen. Er skjeiv, så bikker mot venstre. Og det er der det største problemt ligger. Skal bli så deilig å se seg selv i speilet for første gang i mitt liv og se en fin mage;O);O)

Kan ikke vente;O)

Skrevet

Hei igjen alle sammen;O)

Ja, idag er det bare 81 dager igjen til det store skal skje.

Tiden flyr, og snart er jeg der.

Har vært på shopping idag, men kjøpte ingenting til meg selv forutenom en dunjakke. Den kan jeg bruke etter operasjonen også;O)

Gidder liksom ikke kjøpe noe klær til meg selv nå, får det blir garantert for stort etter operasjonen....

Er veldig glad for at søstra mi blir med meg.

Tenker på det nå at det ville blitt veldig rart om jeg skulle dratt aleina...

26 timers reising den ene veien, så lang tid å tenke igjennom på om jeg har tatt det rette valget.... Men jeg vet at jeg har det;O)

Er så deilig å tenke på at jeg snart er kvitt magen min... Klarer nesten ikke vente. Hvordan går det med deg som hadde lyst å få tatt operasjonen før jul?

Har du snakket med Arne??

Håper alt ordner seg for deg;O)

Kommer tilbake med oppdateringer litt seinere, og ikke minst nedtelling;O)

Dette blir gøy...

Gjest nysgjerrig gjest
Skrevet
Hei igjen alle sammen;O)

Ja, idag er det bare 81 dager igjen til det store skal skje.

Tiden flyr, og snart er jeg der.

Har vært på shopping idag, men kjøpte ingenting til meg selv forutenom en dunjakke. Den kan jeg bruke etter operasjonen også;O)

Gidder liksom ikke kjøpe noe klær til meg selv nå, får det blir garantert for stort etter operasjonen....

Er veldig glad for at søstra mi blir med meg.

Tenker på det nå at det ville blitt veldig rart om jeg skulle dratt aleina...

26 timers reising den ene veien, så lang tid å tenke igjennom på om jeg har tatt det rette valget.... Men jeg vet at jeg har det;O)

Er så deilig å tenke på at jeg snart er kvitt magen min... Klarer nesten ikke vente. Hvordan går det med deg som hadde lyst å få tatt operasjonen før jul?

Har du snakket med Arne??

Håper alt ordner seg for deg;O)

Kommer tilbake med oppdateringer litt seinere, og ikke minst nedtelling;O)

Dette blir gøy...

Jeg sendte inn bilder og fikk svar. Basert på bildene kunne de ikke helt svare på om det måtte skjæres bort noe eller om det holdt med fettsuging. Hvis kun fettsuging kom det på 1350 euro, hvis fjerning av hud i tillegg ble det 2050 euro. Han sa at hvorvidt det måtte skjæres eller ikke kunne avtales med kirurg når jeg kom dit, men jeg kan ikke dra til Tallinn og ikke vite det på forhånd.

Jeg tenkte derfor heller å sjekke litt her hjemme fordi jeg har sett at man kan få fettsuging av mage fra ca. 12-13 000,- her også og jeg kommer jo opp i den summen tot. sett hvis jeg drar til Tallinn også. For meg er det ikke aktuelt å gjøre noe hvis jeg må skjære bort hud tror jeg - hverken kan eller vil være borte fra jobb i flere uker. Dessuten - når jeg ser på bilder på bukplastikk.com så ser jeg jo at min mage er svært beskjeden i f.t. de magene jeg ser der. Så å foreta omfattende operasjon her er litt i drøyeste laget, men fjerning av det ekstra fettet som alltid har vært der kunne jeg gjerne tenkt meg da (selv om jeg ikke kommer til å si det høyt til så veldig mange!), men ser jo at dette er en ren kosmetisk sak. Så i disse dager leser jeg litt på forskjellige nettsider om de forskjellige norske klinikkene....

Skrevet
Jeg sendte inn bilder og fikk svar. Basert på bildene kunne de ikke helt svare på om det måtte skjæres bort noe eller om det holdt med fettsuging. Hvis kun fettsuging kom det på 1350 euro, hvis fjerning av hud i tillegg ble det 2050 euro. Han sa at hvorvidt det måtte skjæres eller ikke kunne avtales med kirurg når jeg kom dit, men jeg kan ikke dra til Tallinn og ikke vite det på forhånd.

Jeg tenkte derfor heller å sjekke litt her hjemme fordi jeg har sett at man kan få fettsuging av mage fra ca. 12-13 000,- her også og jeg kommer jo opp i den summen tot. sett hvis jeg drar til Tallinn også. For meg er det ikke aktuelt å gjøre noe hvis jeg må skjære bort hud tror jeg - hverken kan eller vil være borte fra jobb i flere uker. Dessuten - når jeg ser på bilder på bukplastikk.com så ser jeg jo at min mage er svært beskjeden i f.t. de magene jeg ser der. Så å foreta omfattende operasjon her er litt i drøyeste laget, men fjerning av det ekstra fettet som alltid har vært der kunne jeg gjerne tenkt meg da (selv om jeg ikke kommer til å si det høyt til så veldig mange!), men ser jo at dette er en ren kosmetisk sak. Så i disse dager leser jeg litt på forskjellige nettsider om de forskjellige norske klinikkene....

Hei igjen;O)

Jeg har også lest noen steder at det koster helt ned i 12-13000 for magen, men det er bare for nedre eller øvre del, ikke begge delene.

I tillegg er det de færreste som har narkose, men bare lokalbedøvelse. Jeg kjente ikke at jeg ville det. Vil helst sove.

Men ingenting er bedre enn at du finner noen som kan hjelpe deg for en så beskjeden sum. Det er jo super fantastisk.

Vil veldig gjerne høre fra deg, hvordan det går, og hva det blir til;O)

Ønsker deg masse masse lykke til;O)

80 dager igjen her;O);O)

JIPPI!!!!!

Gjest nysgjerrig gjest
Skrevet
Hei igjen;O)

Jeg har også lest noen steder at det koster helt ned i 12-13000 for magen, men det er bare for nedre eller øvre del, ikke begge delene.

I tillegg er det de færreste som har narkose, men bare lokalbedøvelse. Jeg kjente ikke at jeg ville det. Vil helst sove.

Men ingenting er bedre enn at du finner noen som kan hjelpe deg for en så beskjeden sum. Det er jo super fantastisk.

Vil veldig gjerne høre fra deg, hvordan det går, og hva det blir til;O)

Ønsker deg masse masse lykke til;O)

80 dager igjen her;O);O)

JIPPI!!!!!

Jepp - jeg skal oppdatere! Det holder i massevis med nedre del hos meg, over navlen er det ikke et gram for mye. Ellers så har jeg lest en del her, tror siden er litt gammel men det var en del interessant å lese likevel. Også har jeg sett på noen videosnutter på youtube som viser fettsuging. Uæhh .... ser litt ekkelt ut da og alle er "våkne", men pytt-pytt, jeg får manne meg opp. Om jeg kommer så langt da. Skal ta en ny runde med meg selv i helgen.

Skrevet
Jepp - jeg skal oppdatere! Det holder i massevis med nedre del hos meg, over navlen er det ikke et gram for mye. Ellers så har jeg lest en del her, tror siden er litt gammel men det var en del interessant å lese likevel. Også har jeg sett på noen videosnutter på youtube som viser fettsuging. Uæhh .... ser litt ekkelt ut da og alle er "våkne", men pytt-pytt, jeg får manne meg opp. Om jeg kommer så langt da. Skal ta en ny runde med meg selv i helgen.

Hei igjen.

Ja hvordan har helgen vært? Har du kommet med noen konklusjon på hva du kommer til å gjøre??

Jeg har dristet meg til å se flere filmsnutt om liposuction som er det jeg skal igjennom pluss å skjære bort overflødig hud.

Må si jeg blei små dårlig. Nå vet jeg liksom helt eksakt hva jeg skal igjennom. Men heldigvis så kjenner man ikke noe til det. Jeg skal i tillegg i narkose, så jeg kommer ikke til å merke noe som helst til det.

Litt greit å vite hva som skal gjøres... Og JA det vet jeg nå.....

;O)

Bare 77 dager igjen;O);O);O)

Skrevet

Hei;O)

Tiden går så ekstremt sakte....

Nesten så jeg kjenner at jeg bygger på en nedtur. Ikke fordi jeg ikke vil dette, men fordi det føles så uendelig lenge til dette fantastiske skal skje.

Føler meg så stygg som jeg aldri før har gjort. Magen har aldri vært så skjenerende som den er akkurat nå. Kanskje fordi jeg vet at den skal bort...

Er så fælt å ha det sånn....

Klarer liksom ikke føle mæ fin i noen klær for tiden...

Skal bli så herlig å være ferdig med dette.

Jeg synes frodige jenter/damer er flotte. Veldig mange kler det virkelig, men hadde bare alt stemt med hverandre på kroppen min skulle jeg ikke sagt noe. For resten av kroppen er helt grei synes jeg. Men den magen skjønner jeg ikke hvorfor jeg har fått.....

Huff... Slike dager kommer det nok sikkert fler av, men så deilig å bare få det ut til noen som forhåpentligvis skjønner hva jeg mener..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...