Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kvinner er fra Mars, menn er fra Anus.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å drikke kaffe har vel bare vært vanlig i Norge de siste 200 årene, og blant "hvermansen" bare de siste 150. Kaffe er vel egentlig veldig u-norsk. Ikke er det spesielt mandig heller - på 16-1700-tallet var kaffe noe munkene drakk, i håp om at det skulle gjøre dem mindre kåte og helst impotente.

Der lærte jeg noe nytt! At kaffe er et "nytt" innslag i norsk kultur, det visste jeg, men at det var munke-drikk... :fnise:

Gjest Riskjeks
Skrevet (endret)

Der lærte jeg noe nytt! At kaffe er et "nytt" innslag i norsk kultur, det visste jeg, men at det var munke-drikk... :fnise:

Ja, visstnok! Det får vi si, neste gang vi møter en "skikkelig mann" som synes te-drikking er for homser :ler:

Fant dette på Wikipedia:

Medisinsk bruk[rediger | rediger kilde]

1700-tallet ble kaffe gitt til munker og prester i den katolske kirke som antipotensmiddel. Kaffen hadde et rykte på seg for å motvirkeerotiske følelser og gjøre menn impotente. Dette er ikke noe som er vitenskapelig forankret. I tillegg var det vanlig å selge kaffe på apotekersom avføringsmiddel. Kaffe var å betrakte som et universalmiddel. De fysiologiske egenskaper og virkninger man mente å finne i kaffen kan virke forbausende i dag: «kaffe hjelper mot luft i tarmene, den styrker leveren og gallen, lindrer vatersott, renser blodet, beroliger maven, skjerper appetitten, men kan også dempe den, holder én våken, men kan også virke søvndyssende, den roer ned hissige temperament, og motsatt heter opp kjølig natur».[3]

Endret av Riskjeks
  • Liker 1
Skrevet

Ja, visstnok! Det får vi si, neste gang vi møter en "skikkelig mann" som synes te-drikking er for homser :ler:

[...]

Nailed ya! :danse:

Alltid morsomt med slike anekdoter, nå må jeg bare treffe på noen med slike påstander IRL ^^

• 2 uker senere...
Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Om en mann er utro da er også alle de andre 3,5 milliarder mennene utro.

Kvinner derimot er aldri utro ikke en gang når de er utro. Da er det de 3.5 milliarder mennenes feil.

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

Er det noen brukere som ikke liker meg pågrunnav diskusjoner eller ligende, så overser de alle mine innlegg istedenfor å skvære opp med meg.

Skrevet

Er det noen brukere som ikke liker meg pågrunnav diskusjoner eller ligende, så overser de alle mine innlegg istedenfor å skvære opp med meg.

har jeg også merket! furtegurier :P

Anonymous poster hash: c3228...8c0

Skrevet

Det er helt normalt å vite når din omgangskrets dusjer (selvfølgelig hver dag!) og om du ikke dusjer hver dag så lever du i steinalderen og/eller er sosialt tilbakestående...

Hjelpes

• Liker 3
Skrevet

At alle innlegg om visse bloggere og deres leserskare som inneholder noe som kan ligne på noe som ikke er positivt, blir slettet. Herunder innlegg som dette.

Alle andre kan man hakke på nøyaktig som man vil. Alenemødre, fedre, menn generelt, mødre generelt, barnløse kvinner, sjefer, ansatte, helsearbeidere, pasienter, muslimer, rasister, FrPere, de rødgrønne, Jens Stoltenberg, menn som sender bilder av penisene sine, kvinner som mangler initiativ i senga - ja, dere skjønner tegninga.

Anonymous poster hash: bc8d2...d60
Skrevet

At det er ekstremt urettferdig når andre tjener mer enn deg, selv om du er i fulltidsjobb og tjener nok til ditt eget forbruk.

• Liker 3
Skrevet

At Gjest får tydeligvis lov til å lomme med stygge kommentarer og slippe unna med det. At folk som reagerer på det, blir slettet.

Anonymous poster hash: 82b8b...e21
  • Liker 3
Skrevet

At Gjest får tydeligvis lov til å lomme med stygge kommentarer og slippe unna med det. At folk som reagerer på det, blir slettet.

Da har jeg lært at hun heretter kan kalles lommekvinnen.

• Liker 5
Skrevet

Jeg har lært at man ikke skal ha barn med på restaurant. Voksne må nemlig få spise i fred uten å risikere krabbene barn som gnager på bordbeinet.

Skrevet

Det er helt greit å ignorere vold mot menn

Anonymous poster hash: b9c7d...d7a
Skrevet

Det er helt greit å ignorere vold mot menn

Anonymous poster hash: b9c7d...d7a

Det høres ikke bra ut. Hvilken tråd var det?

Anonymous poster hash: 12337...63a

Skrevet

Kvinner er fra Mars, menn er fra Anus.

:ler:

Skrevet

Hun har personligheten til en hullete lomme, så det går fint :fnise:

Anonymous poster hash: 82b8b...e21

Skrevet

At tannpirkere er 12-13 cm lange og har 14 cm i omkrets :rolleyes:

• Liker 5
Skrevet

Det er helt ufarlig å "trippe på" LSD.

• Liker 1
Skrevet

Det er helt ufarlig å "trippe på" LSD. Anonymous poster hash: 12337...63a

Det er akkurat det det er. Kan du finne bevis for at lsd er til skade?

Kanskje du bare er litt overtroisk og troende, er det derfor du mener lsd farlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...