AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2013 #281 Skrevet 15. oktober 2013 Greit at småbarnsforeldre ikke kan sove lenge hver helgemorgen og at mannen til TS må skjerpe seg, men det er da sabla så viktig det er for enkelte å kalle folk for late og umodne tenåringer bare fordi de har andre søvnbehov. Kåge i et nøtteskall, respekt for hverandre skal man ikke ha. Anonymous poster hash: 1618c...558 7
Druid Skrevet 15. oktober 2013 #282 Skrevet 15. oktober 2013 Ok. Bare useriøse dustesvar å få her ser jeg. Fra folk som ikke har snev på hva det vil si å leve et liv med to barn som krever sitt og en mann som ikke gidder å ta ansvar. Jeg håper dere aldri havner i samme situasjon. Anonymous poster hash: 6952d...8f9 Problemet er stort sett at du presenterer ikke det reelle problemet: at han er lat og ikke tar ansvar, men ett konstruert problem knyttet til hva klokka er når han står opp. Og du presenterer ett veldig sterkt moraliserende syn på hva som er aksepterende oppførsel. Så folk svarer på det siste og ikke det du egentlig plages med. Jeg og kona har ALLTID brukt mye tid i senga, og er begge klare på at det er noe vi prioriterer, og vi har vært lykkelig med det faktum at begge ungene våre også er sånn. Det orginale innlegget ditt er derfor ekstremt provoserende. Men når du legger til at han ikke gjør sin andel av oppgavene, så blir bildet HELT annet. Men da HAR dere noe å gjøre om morgenen som faktisk er et argument til å sparke han opp. 1
Smestad Skrevet 17. oktober 2013 #283 Skrevet 17. oktober 2013 Så han kan sove til kl 12 mens ts hver morgen i helgene må stå opp med deres 2 felles barn? Hva om Ts også vil sove til kl 12 da? Skal småungene klare seg selv? Nei, når man er voksen og har fått barn så får man søren meg droppe tenåringsfaktene og sove til langt på formiddagen. Hvis ts syns det er så fantastisk flott å stå opp grytidlig hver helg så kan vel ts gjøre det, da Adjø og farvel 2
skruf Skrevet 17. oktober 2013 #284 Skrevet 17. oktober 2013 Hvis ts syns det er så fantastisk flott å stå opp grytidlig hver helg så kan vel ts gjøre det, da Adjø og farvel Hvis Ts hadde syntes det var helt fantastisk å stå opp alene med barna hver helg så hadde hun ikke laget denne tråden. Hadetbra. 2
nokernok Skrevet 18. oktober 2013 #285 Skrevet 18. oktober 2013 Hei, skjønner deg veldig godt, når en har småbarn så MA man stå opp, iallefall en dag hver. Jeg ble veldig irritert da jeg sto opp på lørdagen, og så lat mannen som han sov også på søndagen istedenfor å ta ansvar for barna. Nå er barna store nok til å klare seg selv på morgen og da plutselig så står han opp kl 9! Men JEG sover :-)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #286 Skrevet 21. april 2014 Leselisten min. Anonymous poster hash: 503fb...2af
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #287 Skrevet 21. april 2014 Ts har nettopp innrømmet at dette er en trolletråd så ikke kast mer tid og energi bort på tullet. Anonymous poster hash: 8656f...46d 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #288 Skrevet 21. april 2014 Ts har nettopp innrømmet at dette er en trolletråd så ikke kast mer tid og energi bort på tullet. Anonymous poster hash: 8656f...46d Siste innlegg er fra 2013, så det er nok ingen problem.Anonymous poster hash: 59338...31c
Gjest Tris Skrevet 21. april 2014 #289 Skrevet 21. april 2014 Ts har nettopp innrømmet at dette er en trolletråd så ikke kast mer tid og energi bort på tullet. Anonymous poster hash: 8656f...46d Jeg syns ikke denne tråden kan karakteriseres som trolling. Jeg forsto det slik at det kun var litt omskriving av detaljer pga frykt for å bli gjenkjent. Trolletråder er jo oppspinn fra første ord. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #290 Skrevet 21. april 2014 Et familiemedlem er gift med en fyr som er AKKURAT som mannen til TS. Nå har de barn på 9 og 13, og han har ennå ikke forandret seg. Hun har alltid vært den som har stått opp om morgenen, men nå som ungene nærmer seg ungdomsalderen, sover de heldigvis lenger de også. For hun begynte å bli sånn passelig drittlei av å være alenemor hver helgemorgen... Føler med deg TS. Anonymous poster hash: 7f454...e7b
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #291 Skrevet 21. april 2014 Åja, gammal trolletråd ja. Nevermind Anonymous poster hash: 7f454...e7b
Gjest Linneah2013 Skrevet 21. april 2014 #292 Skrevet 21. april 2014 Er det normalt?? Vi har ingen planer om å gjøre noe men jeg syns det er en uting å sove til klokken 12 hver eneste helg. Da er jo halve dagen allerede gått! Når jeg tar opp temaet sier han alltid at han selvfølgelig planlegger å stå opp tidligere og gjøre ting, men selv når vi har løse planer kan han finne på å sove lenger enn avtalen var. Jeg vil ikke ha et helt liv med en søvngjenger av en mann som aldri klarer å stå opp klokken 9 i helgen. Hva skal jeg si til han? Anonymous poster hash: 6952d...8f9 Hvorfor kan han ikke sove hvis dere ikke har noen planer? Jeg liker å ligge så lenge jeg vil når jeg har fri. Du vet vel at alle er forskjellige, noen liker å sove lenge, noen liker å stå tidlig opp. Skjønner ikke problemet her
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #293 Skrevet 21. april 2014 Jeg og typen sover til ett hver helg vi :o Anonymous poster hash: a9f00...4bc
Gjest Linneah2013 Skrevet 21. april 2014 #294 Skrevet 21. april 2014 Og igjen er en gammel tråd tatt opp, ser jeg.............
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #295 Skrevet 21. april 2014 Et familiemedlem er gift med en fyr som er AKKURAT som mannen til TS. Nå har de barn på 9 og 13, og han har ennå ikke forandret seg. Hun har alltid vært den som har stått opp om morgenen, men nå som ungene nærmer seg ungdomsalderen, sover de heldigvis lenger de også. For hun begynte å bli sånn passelig drittlei av å være alenemor hver helgemorgen... Føler med deg TS. Anonymous poster hash: 7f454...e7b Jeg er litt overrasket over at folk ikke legger merke til slikt før man får barn. Om mannen elsker å sove ut i helgene er det ikke gitt at dette er noe som plutselig forandrer seg bare fordi man får barn. Anonymous poster hash: 34468...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #296 Skrevet 21. april 2014 Jeg er litt overrasket over at folk ikke legger merke til slikt før man får barn. Om mannen elsker å sove ut i helgene er det ikke gitt at dette er noe som plutselig forandrer seg bare fordi man får barn.Anonymous poster hash: 34468...0eb Jo, for når man har barn må man faktisk opp tidligere om morgenen enn før man fikk barn.Anonymous poster hash: 50cca...9ea 2
Gjest Kim Skrevet 21. april 2014 #297 Skrevet 21. april 2014 Jeg digger hvordan A mennesker mener de har rett på å sette agendaen i alle aspekter av samfunnet...
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #298 Skrevet 21. april 2014 Jo, for når man har barn må man faktisk opp tidligere om morgenen enn før man fikk barn.Anonymous poster hash: 50cca...9ea Man kan godt legge barnet senere på kvelden så den sover lengre ut på morgenen. istedet for å legge ungen kl 6 på kvelden og opp kl 5 om morgenen. Anonymous poster hash: 34468...0eb 1
Betasuppe Skrevet 21. april 2014 #299 Skrevet 21. april 2014 Man kan godt legge barnet senere på kvelden så den sover lengre ut på morgenen. istedet for å legge ungen kl 6 på kvelden og opp kl 5 om morgenen. Anonymous poster hash: 34468...0eb Tvilsomt at det funker. Uansett hvor lenge et parn kan være våkent utover forrige kveld, så våkner det ganske ofte like tidlig som før, bare at det er grinete gjennom hele dagen! 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2014 #300 Skrevet 21. april 2014 Tvilsomt at det funker. Uansett hvor lenge et parn kan være våkent utover forrige kveld, så våkner det ganske ofte like tidlig som før, bare at det er grinete gjennom hele dagen! Ikke hvis starter med rutinen med engang, da blir det den naturlige døgnrytmen Anonymous poster hash: 34468...0eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå