AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #1 Del Skrevet 20. september 2015 Kort fortalt så får jeg lite respons både på tinder, happen og møteplassen etter å testet dette ut en måneds tid. Helt ærlig, så lurer jeg littegrann på hvorfor. Ok, jeg vet jeg ikke er en Brad Pitt..men jeg er ikke i helt andre enden på skalaen heller..Jeg er en mann på 34 år, normalvektig (bmi 22,40), generellt en helt vanlig mann, deltidspappa. Bor i en middels stor by. Vet det er mange menn som har det slik rundt om, sikkert damer også men det er en annen historie. Det er lett å ikke kjenne seg "bra nok", og det er ingen god følelse. Spesielt ille er det veldig veldig kjiipt når en har vært overvelltig i mange år, og endelig har trent seg i form, og er i sin livs form siden tennårene. Da tenker jeg.. hva mer må til? Jeg var i Oslo en weeend, tror jeg sveipa over ett par hundre på tinder/happn.. tror det ble en 3-4 matcher. Trodde ikke det var mulig. Men greit å vite at det ikke funker. Jeg har en helt vanlig stil, med jeans og t-shirt og fine gensere. Jeg har da litt respons når jeg en sjelden gang har tid til å dra på byen/arrangementer og lignende. Men.. Er DU for kresen? Anonymous poster hash: ef20d...86c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 20. september 2015 #2 Del Skrevet 20. september 2015 (endret) Ble nettopp laget en tråd om det. Menn bør visst få seg kinnben- og hakeimplanter og om man ikke har råd bør man finansiere operasjonene ved å selge sex til andre menn. Endret 20. september 2015 av Summers 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #3 Del Skrevet 20. september 2015 Kort fortalt så får jeg lite respons både på tinder, happen og møteplassen etter å testet dette ut en måneds tid. Helt ærlig, så lurer jeg littegrann på hvorfor. Ok, jeg vet jeg ikke er en Brad Pitt..men jeg er ikke i helt andre enden på skalaen heller..Jeg er en mann på 34 år, normalvektig (bmi 22,40), generellt en helt vanlig mann, deltidspappa. Bor i en middels stor by. Vet det er mange menn som har det slik rundt om, sikkert damer også men det er en annen historie. Det er lett å ikke kjenne seg "bra nok", og det er ingen god følelse. Spesielt ille er det veldig veldig kjiipt når en har vært overvelltig i mange år, og endelig har trent seg i form, og er i sin livs form siden tennårene. Da tenker jeg.. hva mer må til? Jeg var i Oslo en weeend, tror jeg sveipa over ett par hundre på tinder/happn.. tror det ble en 3-4 matcher. Trodde ikke det var mulig. Men greit å vite at det ikke funker. Jeg har en helt vanlig stil, med jeans og t-shirt og fine gensere. Jeg har da litt respons når jeg en sjelden gang har tid til å dra på byen/arrangementer og lignende. Men.. Er DU for kresen? Anonymous poster hash: ef20d...86c En ting du kan gjøre for å bli mer attraktiv og interessant er å skrive korrekt. Anonymous poster hash: 9428d...489 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #4 Del Skrevet 20. september 2015 Du har barn. Anonymous poster hash: 9cb25...5d4 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #5 Del Skrevet 20. september 2015 En ting du kan gjøre for å bli mer attraktiv og interessant er å skrive korrekt. Anonymous poster hash: 9428d...489 Takk for tipset. Men tror ikke det er der problemet ligger. Anonymous poster hash: ef20d...86c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #6 Del Skrevet 20. september 2015 En ting du kan gjøre for å bli mer attraktiv og interessant er å skrive korrekt. Anonymous poster hash: 9428d...489 Det der er og viktig. Ikke noe er mer avtennende enn noen som ikke klarer å skrive korrekt. Anonymous poster hash: 9cb25...5d4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhLydia Skrevet 20. september 2015 #7 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg er ikke for kresen. Jeg får jo den slags menn jeg liker. Hadde jeg ikke hatt noen så hadde jeg nok måtte revurdere mine krav. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #8 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg var i Oslo en weeend, tror jeg sveipa over ett par hundre på tinder/happn.. tror det ble en 3-4 matcher. Trodde ikke det var mulig. Men greit å vite at det ikke funker. Anonymous poster hash: ef20d...86c Hva var du ute etter den week-enden i Oslo, siden du nevner det? Et ligg? Forstår ikke helt hva det har med det du skriver eller å gjøre. Anonymous poster hash: 22236...b4e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #9 Del Skrevet 20. september 2015 Ikke bruk nettet. Gå ut og møt folk! Anonymous poster hash: 0222c...671 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #10 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg er nok for kresen ja, men med å bruke det herlige ordet "deltidsdeppa" (takk!) så får du allerede litt kjærlighet fra meg <3 Når det kommer til Tinder så har jeg skjønt at det er mange menn som opplever det som du gjør. Det har vært spekulert i mange grunner, men jeg syntes de mest fornuftige virker å være at vi jenter ikke trykker like på så mange mens menn innrømmer stadig vekk å trykke like på "alle". Det har nok ikke så mye med standarden på den individuelle man sveiper forbi , men fordi man er mere selektiv naturlig. Vi leser også profiltekst og tenker før vi bestemmer oss mens har inntrykk at menn bare sveiper og liker og sveiper og liker i full fart , så da er det jo ikke rart at dere føler dere får få matcher forhold til hvor mange dere liker. Uansett er nok en irl setting en mer egnet arena. Hva med å melde deg på noe kurs av noe slag med noe du liker, og der kanskje treffe noen med felles interesse? Jeg gikk en del på typ foredrag, workshops, treningsbootcamp, dugnader osv og blir fortere genuint sjarmert av noen jeg blir kjent med som person (og ikke som sjekkeobjekt) gjennom aktiviteten vi gjør sammen over tid personlighetsmessig, enn både tinder og bysjekking som nesten utelukkende går etter utsende og "jag"(at man ikke engang blir kjent med personen før noe skjer). Anonymous poster hash: 554d3...8b0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #11 Del Skrevet 20. september 2015 Takk for tipset. Men tror ikke det er der problemet ligger. Anonymous poster hash: ef20d...86c Vel, jeg vil tro at ganske mange, meg inkludert, øyeblikkelig mister interessen når noen ikke klarer å uttrykke seg skikkelig skriftlig. Anonymous poster hash: 9428d...489 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gubi Skrevet 20. september 2015 #12 Del Skrevet 20. september 2015 Hva har du skrevet på Tinder-profilen din og hva slags bilder bruker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #13 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg er nok for kresen ja, men med å bruke det herlige ordet "deltidsdeppa" (takk!) så får du allerede litt kjærlighet fra meg <3 Når det kommer til Tinder så har jeg skjønt at det er mange menn som opplever det som du gjør. Det har vært spekulert i mange grunner, men jeg syntes de mest fornuftige virker å være at vi jenter ikke trykker like på så mange mens menn innrømmer stadig vekk å trykke like på "alle". Det har nok ikke så mye med standarden på den individuelle man sveiper forbi , men fordi man er mere selektiv naturlig. Vi leser også profiltekst og tenker før vi bestemmer oss mens har inntrykk at menn bare sveiper og liker og sveiper og liker i full fart , så da er det jo ikke rart at dere føler dere får få matcher forhold til hvor mange dere liker. Uansett er nok en irl setting en mer egnet arena. Hva med å melde deg på noe kurs av noe slag med noe du liker, og der kanskje treffe noen med felles interesse? Jeg gikk en del på typ foredrag, workshops, treningsbootcamp, dugnader osv og blir fortere genuint sjarmert av noen jeg blir kjent med som person (og ikke som sjekkeobjekt) gjennom aktiviteten vi gjør sammen over tid personlighetsmessig, enn både tinder og bysjekking som nesten utelukkende går etter utsende og "jag"(at man ikke engang blir kjent med personen før noe skjer). Anonymous poster hash: 554d3...8b0 Du har mange gode momenter her. Jeg trykker like på 90% så det er sagt. Det gjør nok majoriteten av menn. Anonymous poster hash: ef20d...86c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #14 Del Skrevet 20. september 2015 Hvordan presenterer du deg på møteplassen? Hvordan er teksten? Profilbildet? Kanskje du kan få noen venner til å bedømme profilene?Anonymous poster hash: 67d75...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 20. september 2015 #15 Del Skrevet 20. september 2015 Mr Nice guy, casual med barn - hallo! Kvinner drømmer om en helt som bare fikser det så de blir "swept away". Irrasjonelt? Håpløst? Vanskelig? Dumt? Latterlig? Uoppnåelig? I know............ PS! Som De Lillos sang; du må tøffe deg opp. Legg på litt ekstra. Ikke vær deg selv fullt ut men ta på deg en maske. Fremstå som "mr self confidence" med ambisjoner, visjoner og drømmer, ikke minst om å redde verden, likestilling og sånn. Ta henne med storm og vis med hele deg at HUN er galaksens midtpunkt. Da blir det årnings kammerat. Så skal vi andre heller leve med at hun starter en tråd her inne i ren frustrasjon over hvor håpløse menn er som ikke kan være ærlige, seg selv eller hva hun nå kommer med for behov for support, trøst og medsøsterlige koz og klemz an mass - etter (nok en gang) å ha blitt skuffet av en "player" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cocoloco Skrevet 20. september 2015 #16 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg er ikke kresen, jeg vet hva jeg ser etter. Jeg tror at selvtillit er det essensielle altfor mange mangler. Det er undervurdert å ha et godt selvbilde og tro på seg selv. Å søke aksept hos det motsatte kjønn kan fort ødelegge for en, ettersom vi alle har ulike preferanser. I mine øyne kan du være drømmemannen mens kvinnen du selv foretrekker ikke vil vite av deg, og omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #17 Del Skrevet 20. september 2015 Vel, jeg vil tro at ganske mange, meg inkludert, øyeblikkelig mister interessen når noen ikke klarer å uttrykke seg skikkelig skriftlig. Anonymous poster hash: 9428d...489 Jeg beklager at det var vanskelig å forstå hovedinnlegget mitt. Men dette er siste ord om det, og jeg tar med meg tipset videre. Dette er på ingen måte noen norskstil, skal du påpeke skrivefeil så får du mye å gjøre innpå her. Anonymous poster hash: ef20d...86c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #18 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg beklager at det var vanskelig å forstå hovedinnlegget mitt. Men dette er siste ord om det, og jeg tar med meg tipset videre. Dette er på ingen måte noen norskstil, skal du påpeke skrivefeil så får du mye å gjøre innpå her. Anonymous poster hash: ef20d...86c Ja, det er det i hvert fall ingen tvil om. Anonymous poster hash: 22236...b4e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #19 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg beklager at det var vanskelig å forstå hovedinnlegget mitt. Men dette er siste ord om det, og jeg tar med meg tipset videre. Dette er på ingen måte noen norskstil, skal du påpeke skrivefeil så får du mye å gjøre innpå her. Anonymous poster hash: ef20d...86c Eh, det er du som spør og jeg svarer på hva jeg som kvinne finner uinteressant, og jeg påpeker vitterlig ikke skrivefeil. Det er ikke nødvendigvis så vanskelig å forstå hva du skriver, men det fremstår som rotete og litt lite "dannet". Det eneste du har for å få oppmerksomhet på nett er bilde® og det du har skrevet. Når i alle fall 50% av dette er svakt, bør man kanskje ikke forvente overveldende respons. Anonymous poster hash: 9428d...489 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2015 #20 Del Skrevet 20. september 2015 Jeg har en helt vanlig profil egentlig. Bilder og tekst. Ordentlig og seriøst linet opp. Burde jeg pynte meg på bilder? Ta bilder hos en fotograf her i østfold? Teksten er tro det eller ei bra skrevet. Anonymous poster hash: ef20d...86c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå