AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Del Skrevet 17. februar 2015 Har noen av dere gode,sunne og ENKLE mkddagstips til meg? gjerne ikke for mange kalorier. Spiser ikke noen form for fisk,og supper kan dere bare glemmeAnonymous poster hash: e6cb8...173 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 17. februar 2015 #2 Del Skrevet 17. februar 2015 (endret) Sorry, beklager flås Endret 17. februar 2015 av Pringle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 17. februar 2015 #3 Del Skrevet 17. februar 2015 Stek kjøtt. Ta det ut av pannen. Stek assorterte grønnsaker etter eget valg. Mye grønnsaker. Ha litt vann eller kraft i den varme pannen og kok ut fonden. Tilsett litt soya/tamari, krydre med malt korianderfrø, pepper/chili. Bruk noe tykningsmiddel som potetmel, maisstivelse, etc til å tykne sausen til ønsket tykkelse. Ev litt fløte om du liker det. Server. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly82 Skrevet 17. februar 2015 #4 Del Skrevet 17. februar 2015 Skinkegrateng på matprat sunn Det er og en japansk biffsuppe der, med masse nudler og biffkjøtt ikke suppete egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 17. februar 2015 #5 Del Skrevet 17. februar 2015 Jeg har en tendens til å lage ulike typer kjøtt/fisk/kylling, og spise det med grønnsaker. Tar omtrent null tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vena Cava Skrevet 18. februar 2015 #6 Del Skrevet 18. februar 2015 Stek kyllingfilet med krydder, litt kesam og soyasaus, og ha i pitabrød sammen med salat og en dæsj balsamicoeddik:) det skal jeg lage imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Del Skrevet 18. februar 2015 Kylling! Kjøp ferdig stekt, bare å slenge i ovnen Anonymous poster hash: eded8...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå