Gjest Silmarill Skrevet 23. januar 2007 #1 Del Skrevet 23. januar 2007 Dette er da siste nytt innen truser....Prompetruse Lurer på hvordan den trusa etterhvert vil lukte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. januar 2007 #2 Del Skrevet 23. januar 2007 I artikkelen referer de til en takksigelse som lyder: "Mine bønner er hørt"... men det er vel nettopp DET trusen skal forhindre? er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. januar 2007 #3 Del Skrevet 23. januar 2007 Herregud for påfunn! Men.. da kan vi jo ikke fise på folk vi ikke kjenner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. januar 2007 #4 Del Skrevet 23. januar 2007 I artikkelen referer de til en takksigelse som lyder: "Mine bønner er hørt"... men det er vel nettopp DET trusen skal forhindre? er det ikke? ← Var den lydtett også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 23. januar 2007 #5 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) I artikkelen referer de til en takksigelse som lyder: "Mine bønner er hørt"... men det er vel nettopp DET trusen skal forhindre? er det ikke? ← Herregud for påfunn! Men.. da kan vi jo ikke fise på folk vi ikke kjenner ← får kline snørr på dem isteden da Var den lydtett også ← det sier ikke artikkelen noe om :klø: Endret 23. januar 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 23. januar 2007 #6 Del Skrevet 23. januar 2007 Den BØR jo sperre for lyd også, det er jo like flaut med lyd som med lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2007 #7 Del Skrevet 23. januar 2007 Så nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 23. januar 2007 #8 Del Skrevet 23. januar 2007 Pffft, jeg hadde fjerta laus hele dagen hvis ikke det var for lukta. Lyden er jo bare hysterisk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pellegrino Skrevet 23. januar 2007 #9 Del Skrevet 23. januar 2007 Var ikke dette dagens høydepunkt, så vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 23. januar 2007 #10 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg ville i hvert fall hatt stor glede av denne trusa på minst tre personer her i huset! De eier bare ikke hemninger! Løp og kjøøøøøp!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. januar 2007 #11 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg ville i hvert fall hatt stor glede av denne trusa på minst tre personer her i huset! De eier bare ikke hemninger! ← Tror du at du får gemalen din til å gå med den nettingtrusa ? Jeg hadde aldri, gjentar, ALDRI gått med den trusa frivillig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. januar 2007 #12 Del Skrevet 23. januar 2007 Lufttett truse, tenk det må jo bare bli soppparadis da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 23. januar 2007 #13 Del Skrevet 23. januar 2007 Lufttett truse, tenk det må jo bare bli soppparadis da! ← Ikke si sånt, begynner nesten å klø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 24. januar 2007 #14 Del Skrevet 24. januar 2007 Tror du at du får gemalen din til å gå med den nettingtrusa ? Jeg hadde aldri, gjentar, ALDRI gått med den trusa frivillig. ← Jeg får det gjerne som jeg vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 24. januar 2007 #15 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Jeg får det gjerne som jeg vil... ← Tror deg jeg - du er en dyktig dame og fikser det meste ......men du, Bodillen, tror du bør ligge langt unna når trusa fjernes av (rompe/tiss område) og la brukeren vaske den selv All prompen er jo samla der mener jeg og den er jo i tilegg lufttett inntill den fjernes Endret 24. januar 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 24. januar 2007 #16 Del Skrevet 24. januar 2007 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 24. januar 2007 #17 Del Skrevet 24. januar 2007 Badet buler - ah - det er bare Fisepromperen som har luftet trusen for dagen! Gåsj ... dere tror ikke de lager en mandig sak uten blonder? Og lufttett - da må den vel sitte stramt rundt bena også da? Høres lite behagelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 24. januar 2007 #18 Del Skrevet 24. januar 2007 Kanksje 4 ganga jeg trykker på den linken, det er det morsomste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill Skrevet 25. januar 2007 #19 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Kanksje 4 ganga jeg trykker på den linken, det er det morsomste! ← Jeg har trykka flere enn deg så, bare for å se om det virkelig er sant Badet buler - ah - det er bare Fisepromperen som har luftet trusen for dagen! Gåsj ... dere tror ikke de lager en mandig sak uten blonder? Og lufttett - da må den vel sitte stramt rundt bena også da? Høres lite behagelig ut. ← Tror det altså her er en link til "gasEaters" i USA http://www.under-tec.com/gasEaters.php Endret 25. januar 2007 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. januar 2007 #20 Del Skrevet 25. januar 2007 Gas eaters?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå