Gå til innhold

Varsel! Les dette!

TrondViggo

Anbefalte innlegg

Jeg har en del kilder rundt om på internett, og en av de har bruker på ungdoms- forumet http://forum.joakizmo.com/

Denne personen som jeg velger å holde anonym har fortalt meg at disse ungdommene forbereder seg til en innvasjon av dette respektable forumet. De har etter hva jeg har forstått planer om å registrere seg kollektivt og forpeste forumet med såkalt spam.

Dette til informasjon.

MVH

TrondViggo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det bare for de som er brukermods å benytte seg av applikasjonen så får snørrkvalpene litt å jobbe med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte

Lille Lars

Menopause

Ibuprox

Dexter

havdedetfint

Påskekyllingen

g17stavanger

JennyJensen

Nick de har registrert for å spamme KG. Ja jeg kjeder meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg var medl i ett forum som plutselig ble hacka av noen russere. Ekkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Jøss så teit :roll:

Så skriver dem opp der inne hva de skal kalle seg her :ler:

....og der var "kodenavn" her inne å kikket ser jeg, som der inne heter "SverreMagnus" :erter:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er jo at spam er ulovlig i norge, samme gjelder elektroniske innbrudd o.l, og siden alt IP-logges her kan det jo bli spennende reaksjoner når politiet banker på døren og vil snakke med foreldrene til pøblene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme er jo at spam er ulovlig i norge, samme gjelder elektroniske innbrudd o.l, og siden alt IP-logges her kan det jo bli spennende reaksjoner når politiet banker på døren og vil snakke med foreldrene til pøblene  :sjarmor:

:ler: Da hadde det vært gøy å være flue på veggen :ler:

Noen som vet hva strafferammen for slikt er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, det er lov å prøve seg. :ler: Må ærlig talt si at jeg ikke helt skjønner vitsen. Håper nå at de blir stoppet med en gang.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er vel ikke alt for mange moderatorer som er aktive utover kvelden på kvinneforumet?

Selvfølgelig ikke! De er jo eldre damer som legger seg i åttetiden iført flanellsnattkjole og varmeflaske hele gjengen! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jepp, Leo, jeg har akurat våknet fra ettermiddagsluren, skal spise litt kamferdrops, og deretter legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest prestekrage

Var inne å leste tråden der nå. Aksjonen er avblåst pga tyster!!!

Nå har de låst linken og gått på tysterjakt!!

(Kanskje like greit- tenk for ett sjokk for dem å oppdage at tiden 19' og utover faktisk er den tiden med mest besøk her....)

Så nu skal jeg spise kveldsmaten min; kakuskive med pultost. Så skal jeg pusse gebisset, ta sovemedisinen, blodtrykkstablettene og så gå til sengs!!

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...