AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #21 Del Skrevet 23. oktober 2015 hvis jeg ikke tar feil så har faktisk ikke Michael barn med deg... Anonymous poster hash: b3ef2...41a Ikke Ts, men hæ?Anonymous poster hash: 596dc...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #22 Del Skrevet 23. oktober 2015 hvis jeg ikke tar feil så har faktisk ikke Michael barn med deg... Anonymous poster hash: b3ef2...41a Sikter du til "jm"? Isåfall blir jo det Jackson Michael..Anonymous poster hash: 596dc...188 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #23 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er to hinner rundt fosteret, og noen ganger kan det komme litt fostervann mellom dem. Og hvis den ytre hinnen ryker, så lekker dette. Det finnes et par "tester" du kan gjøre. Legge deg flatt og reise deg, er det litt lekasje vil det kanskje sive litt. Eller du kan gjøre et par hopp. (Kjempelett npr man er høygravid...) Er det jeg også tror, at det er den første hinna. Men ville det ikke da slått ut på testen de gjorde på sykehuset? Det pipler ofte når jeg reiser meg og kommer kanskje en teskje væske i timen, men igjen det kan være utflod. Har hatt mye vannaktig utflod i svangerskapet. Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #24 Del Skrevet 23. oktober 2015 hvis jeg ikke tar feil så har faktisk ikke Michael barn med deg... Anonymous poster hash: b3ef2...41a Hæ? Tror kanskje du har skrevet i feil tråd. ts Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almarea Skrevet 23. oktober 2015 #25 Del Skrevet 23. oktober 2015 Trodde vannet hadde gått et par ganger da det lakk litt, nok til at jeg ble våt gjennom buksa. Jordmor kjørte samme stripstest, men det var bare vanntynn utflod. Er visst veldig vanlig helt i slutten av svangerskapet. Når vannet mitt først gikk kom det en slags klikkelyd i magen, og jeg var ikke i tvil om at vannet hadde gått, for å si det sånn. Det plaska ut over gulvet, og riene kom etter bare noen minutter. De andre tingene du beskriver, mye nedpress og menslignende smerter, høres ut som det jordmoren min kalte for modning. Hadde en del vondt de siste to ukene før fødselen startet, og det var litt som milde rier. Når du har ordentlige rier vil det ikke stoppe opp, bare komme hyppigere og bare øke i intensitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaHP Skrevet 23. oktober 2015 #26 Del Skrevet 23. oktober 2015 hvor mange sammentrekninger ble registrert på ctg hos deg? Og fant de ut at det var vann likevel dagen etter?Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Jeg husker ikke akkurat hvor mange sammentrekninger jeg hadde. Men neste dag rundt 14 tiden begynte det å sildre vann ut og jeg hadde rier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 23. oktober 2015 #27 Del Skrevet 23. oktober 2015 Har opplevd at vannet gikk som en foss og at det kom en del men det små dryppet en god stund etter. Ingen fasit med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marihihia Skrevet 24. oktober 2015 #28 Del Skrevet 24. oktober 2015 Vannet mitt gikk i tre omganger, først hjemme, så på sykehuset. 5 min etter andre gang tok de denne testen. Negativ. Ble sendt hjem, og der gikk det igjen. På ul neste dag viste det at det var tomt for fostervann. Så de testene stemmer ikke alltid. Gyn tok til og med to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #29 Del Skrevet 24. oktober 2015 Spennende lesning. Jeg har termin om noen dager, og spesielt de tre siste ukene har det vært en del kynnere, særlig når jeg går tur og på kveld/natt. Mer og mer aktivitet i magen, hun har festet seg, og jeg går på do hele tiden, noen ganger har jg våkna midt på natta og det har føltes som om ennpropp skal til å gå, men ingenting har skjedd. Dette er litt for spennende, og er klar som ett egg - hehe - nå! :DAnonymous poster hash: cc90e...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #30 Del Skrevet 24. oktober 2015 Vannet mitt gikk i tre omganger, først hjemme, så på sykehuset. 5 min etter andre gang tok de denne testen. Negativ. Ble sendt hjem, og der gikk det igjen. På ul neste dag viste det at det var tomt for fostervann. Så de testene stemmer ikke alltid. Gyn tok til og med to. Huff nå ble jeg kjempe redd. Tenk om det ikke er vann igjen til den lille? Jeg stoler jo ikke på den testen. Spurte på sykehuset pm jeg kunne få ul men der var uaktuelt fordi de testene var helt sikre. Men jm sto jo å leste bruksanvisning og virket ikke som hun var så kjent med de. Nå er det jo godt over et døgn siden jeg var der. Tenk om jeg har lekket litt og litt denne uken også i går mårest kom resten i do...Huff. .kan ungen dø uten vann??? Hvordan får jeg sjekket at det er nok vann da? Jeg går jo ikke ul så...Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #31 Del Skrevet 24. oktober 2015 Huff nå ble jeg kjempe redd. Tenk om det ikke er vann igjen til den lille? Jeg stoler jo ikke på den testen. Spurte på sykehuset pm jeg kunne få ul men der var uaktuelt fordi de testene var helt sikre. Men jm sto jo å leste bruksanvisning og virket ikke som hun var så kjent med de. Nå er det jo godt over et døgn siden jeg var der. Tenk om jeg har lekket litt og litt denne uken også i går mårest kom resten i do...Huff. .kan ungen dø uten vann??? Hvordan får jeg sjekket at det er nok vann da? Jeg går jo ikke ul så...Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Ja ungen kan dø uten vann. Ring føden og si at du har kjent lite liv og har testet alle triksene for å trigge liv, ikke nevn det med vannet. Anonymous poster hash: f86ab...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susa Skrevet 24. oktober 2015 #32 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ja ungen kan dø uten vann. Ring føden og si at du har kjent lite liv og har testet alle triksene for å trigge liv, ikke nevn det med vannet. Anonymous poster hash: f86ab...2bb Hø? det dannes nytt fostervann hele tiden! Jeg gikk 2,5 døgn etter vannavgang før de satte meg igang med drypp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #33 Del Skrevet 24. oktober 2015 Føler meg kjempe hysterisk, men ringte nå inn nå da og de sa at så lenge jeg kjente normalt med liv, var det ikke noe problem. Samt at testen var sikker og at så lenge det ikke hadde sivet mer når jeg reiste meg etter å ha ligget osv kunne det ikke være fostervann. De sier det kunne vært kun den ytre sekken isåfall. Jeg får ikke ul. Så da er det ikke noe mer å gjøre med det. Ble så redd av den kommentaren der hvor testen viste negativ, også var det tomt for fostervann dagen etter, men må prøve å bare tenke at det ikke er slik med meg. Vet ikke hva annet jeg skal gjøre Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #34 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ja ungen kan dø uten vann. Ring føden og si at du har kjent lite liv og har testet alle triksene for å trigge liv, ikke nevn det med vannet.Anonymous poster hash: f86ab...2bb Mener du virkelig det? Trodde det ble dannet litt hele tiden Nei, jeg lyver ikke. Jeg har ringt inn, og fikk ikke ul. Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #35 Del Skrevet 24. oktober 2015 I morgen skal jeg på kontroll til jm uansett, og tenkte å ta det opp da. Det kan vel kanskje sees på sf målet også om det er lite fostervann? Prøver å slappe av nå i kveld og bare forsikre meg om at jeg kjenner baby hele tiden. Blir jo helt gal til slutt skal jeg gå å tenke på at som kan skje eller at den lille ikke har det bra. Mannen min er også et stykke unna på jobb, så jeg må ta meg litt sammen og ta det med ro Hysterisk førstegangs gravid føler jeg meg Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #36 Del Skrevet 24. oktober 2015 Hø? det dannes nytt fostervann hele tiden! Jeg gikk 2,5 døgn etter vannavgang før de satte meg igang med drypp. Ja man kan gå med lite fostervann en liten periode men det er jo en grunn til at man blir satt i gang om ikke riene starter av seg selv når vannet går.. Du ble som du selv sier satt i gang, hvorfor tror de de gjorde det om det ikke er skadelig for babyen å ha lite fostervann?Anonymous poster hash: f86ab...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2015 #37 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ja man kan gå med lite fostervann en liten periode men det er jo en grunn til at man blir satt i gang om ikke riene starter av seg selv når vannet går.. Du ble som du selv sier satt i gang, hvorfor tror de de gjorde det om det ikke er skadelig for babyen å ha lite fostervann?Anonymous poster hash: f86ab...2bb Dette i tillegg til økt risiko for infeksjon Anonymous poster hash: 9d946...f86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #38 Del Skrevet 25. oktober 2015 Syntes det er veldig rart at de ikke vil ta deg inn på sjekk når du sa at det var lite liv i magen!! Det skal de gjøre! Ville ringt igjen og sagt at jeg var på vei inn! Anonymous poster hash: 92a42...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2015 #39 Del Skrevet 25. oktober 2015 Syntes det er veldig rart at de ikke vil ta deg inn på sjekk når du sa at det var lite liv i magen!! Det skal de gjøre! Ville ringt igjen og sagt at jeg var på vei inn! Anonymous poster hash: 92a42...aef Jeg har ikke sagt det!Anonymous poster hash: e93f7...fa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå