Askmeagain89 Skrevet 14. oktober 2015 #1 Del Skrevet 14. oktober 2015 Uten matte osv under. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #2 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har vel aldri lagt de rett på gulvet i den forstand, men de kommer jo til en alder der de begynner å flytte på seg selv og da føles det litt greiere å plassere de der uten noe under også. Så rundt 6 mnd alder tenker jeg. Anonymous poster hash: 4f523...c37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har vel aldri lagt de rett på gulvet i den forstand, men de kommer jo til en alder der de begynner å flytte på seg selv og da føles det litt greiere å plassere de der uten noe under også. Så rundt 6 mnd alder tenker jeg. Anonymous poster hash: 4f523...c37 Ok Er så redd for at hun skal skalle ansiktet i gulvet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 14. oktober 2015 #4 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har aldri lagt henne på gulvet, men hun åler seg ut av matta av seg selv. Rundt 7 måneder tror jeg hun var da.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. oktober 2015 #5 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fra 6 mnd. Hun forsvinner fra matta in no time. Et par ganger har hun rulla rundt og dunka hodet, men læringskurven er bratt, og det ser ikke ut som hun syns det gjorde noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 14. oktober 2015 Takk for svar. Venter til hun åler seg av matten selv jeg da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. oktober 2015 #7 Del Skrevet 14. oktober 2015 Takk for svar. Venter til hun åler seg av matten selv jeg da. Vår var overraskende smart til å skjønne seg på underlaget. Hun kunne fint kaste hodet ned når hun lå på magen i senga, men gjorde aldri det på gulvet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 14. oktober 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 14. oktober 2015 Vår var overraskende smart til å skjønne seg på underlaget. Hun kunne fint kaste hodet ned når hun lå på magen i senga, men gjorde aldri det på gulvet. Det høres bra ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #9 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg la han rett ned når han hadde kontroll på hodet under rullinger(begge veier) og ikke smalt hodet rett ned. Rundt 4-5mndAnonymous poster hash: aba8a...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #10 Del Skrevet 14. oktober 2015 Se forresten hvor smarte babyer er http://www.smud.no/underholdning/babyen-kommer-seg-ikke-ned-fra-senga-men-gjor-noe-lurt/ Anonymous poster hash: 74d62...3a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 14. oktober 2015 #11 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fra hun kom seg ut på gulvet selv. Så fra rundt 4 mnd har jeg lagt henne rett på gulvet nå er hun 5,5 mnd og har begynt smått med krabbing så det blir litt knall og fall i parketten. Hun har både stupt med nesa først og baklengs på hodet. Virker som hun skjønner litt mer at hun må være forsiktig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #12 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fra hun kom seg ut på gulvet selv. Så fra rundt 4 mnd har jeg lagt henne rett på gulvet nå er hun 5,5 mnd og har begynt smått med krabbing så det blir litt knall og fall i parketten. Hun har både stupt med nesa først og baklengs på hodet. Virker som hun skjønner litt mer at hun må være forsiktig nå Oj så tidlig ute hun er. Min er 9 mnd, men krabber ikke enda..Anonymous poster hash: 16991...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 14. oktober 2015 #13 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Oj så tidlig ute hun er. Min er 9 mnd, men krabber ikke enda..Anonymous poster hash: 16991...edc Ja, vært ekstremt tidlig ute hele veien. Men det skal sies at det var jeg også nå både setter hun seg opp selv og klarer å komme seg litt fremover ved krabbing eller hoppe bortover på rumpa skulle ønske hun ikke var såå travel Endret 14. oktober 2015 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SjiraffenLaffen Skrevet 14. oktober 2015 #14 Del Skrevet 14. oktober 2015 Fra h*n kom seg rundt av lekematta selv, så fra rundt 4 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 14. oktober 2015 #15 Del Skrevet 14. oktober 2015 Min er 3,5 mnd og ruller og snurrer seg stadig av teppet, men jeg følger med og legger ham alltid tilbake igjen. Han har ikke kontroll på hodet enda, og kan plutselig slå nesa si ned i gulvet. Han ruller ikke fra mage til rygg enda, men han snurrer og spinner 360 grader rundt både på ryggen og på magen. Dermed havner han stadig vekk utenfor matta. Storebror lå rett på gulvet da han rullet stabilt og kontrollert begge veier, og ikke stanget ansiktet ned i gulvet. Da sluttet jeg å flytte matta etter ham da han rullet avgårde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå