Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Jeg måtte si nei takk fordi jeg faktisk er redd for å miste barnet. Ikke mitt problem om det blir et problem for mor. Gidder ikke ha dårlig samvittighet for sånt. Ikke noe mindre hyggelig eller høflig av den grunn. Anonymkode: 565c8...c20
  3. AnonymBruker

    Ser du på adopterte som norske?

    Det er vel mer ordlyden enn selve spørsmålet som irriterer meg. Spør noen meg "hvor er du født" så anerkjenner de samtidig at jeg har vokst opp her, jeg bare er ikke født her. Men når folk spør "hvor er du egentlig fra", så lander det annerledes. For da sier de implisitt at jeg ikke er her fra, og det er jeg jo. Selv om de garantert ikke alltid mener det sånn, selv om jeg har møtt på de som har sagt "ja, men da er du ikke norsk" eller noe sånt etterpå. Det er jo egentlig det som er mest komisk. Her inne på forumet kan man jo forvente seg noen hodeløse kommentarer, men når folk sier det til deg face to face, blir man alltid litt satt ut. Folk er for komfortable noen ganger. Ts Anonymkode: bdd2a...7a5
  4. AnonymBruker

    Hvor kan en få hjelp?

    Mulig, men jeg vet ikke hva de kan hjelpe meg med, vurderer privat lege.fordi jeg er så sint .....nesten blitt litt kavet opp på en måte Anonymkode: 07d31...cc9
  5. AnonymBruker

    Har ikke hatt en dag alene på 19 år

    Sånn er det å dette barn til verden … Anonymkode: ed539...8aa
  6. Yodas

    Innafor å ha behov for alenetid?

    Jo, men da sier jeg bare "Nå tar jeg meg en joggetur". Jeg sier ikke "Nå trenger jeg alenetid". Og hva skjer hvis du setter på en film han ikke er interessert i? Går han ikke og finner på noe annet? Det hender vi gjør hver våre ting, uten å gjøre noe nummer ut av det.
  7. AnonymBruker

    Innafor å ha behov for alenetid?

    Høres ut som du har ganske klar kommunikasjon med han så fra mitt ståsted (som er i ich samme situasjon) så burde han absolutt respektere at du trenger din tid. kanskje du må prøve å vektlegge hvor viktig dette er for deg. At i det lange løpet så er dette noe du trenger i et forhold og kan ikke gi slipp på dette. At hvist han vil satse på denne relasjonen så er dette noe han må godta🤷‍♀️ Anonymkode: 4f106...987
  8. UltimateNothing

    carolinebergeriksen.no

    De/han har så utrolig lite innsikt i vanlige menneskers hverdag. En god pt tar utgangspunkt i hvor kunden er p.t. Men kanskje man må legge inn søknad for å få lov til å bli kunde hos superparet i Kulås? Sarpsborg er forøvrig rimelig flatt, så at fordelene ved å bevege seg i motbakke (som er MANGE), er nok fremmed for coachen.
  9. AnonymBruker

    Innafor å ha behov for alenetid?

    Kanskje han treng litt klarare "reglar"? Det kan vere vanskeleg for han å gjette kva tid du ynskjer å vere aleine. Kva med å seie at kvar dag mellom 16.30 og 18.00 så er du "på lading"? Så kan de gjere kva som helst i denne tida, men kvar for dykk? Anonymkode: 1c39f...21a
  10. KallePils

    Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......

    Sorry, tenner ikke seksuelt på menn. Og ja, det beklager jeg faktisk mer enn du tror.
  11. AnonymBruker

    Hva overrasker deg mest hjemme hos andre?

    At det ligger rene klær slengt rundt om på gulvet og som folk trakker på. Ingen gidder å ta det opp og bare skylder på hverandre. Oppvask på kjøkkenbenken som stinker og katter som går på bordet der folk skal spise. Unger som slår på møbler og ødelegger ting i huset uten at foreldrene gjør noe er og noe jeg reagerer på. Anonymkode: 43be8...94b
  12. Helene1982

    Innafor å ha behov for alenetid?

    Om han trenger mye sosialt samvær, har han familie og venner som av og til kan være sosiale sammen med ham, eller er han kun «sosial» sammen med deg? For da er han ikke sosial, men kontrollerende.
  13. For min del blir svaret ja
  14. AnonymBruker

    Har ikke hatt en dag alene på 19 år

    Kjempeide, la nittenåringen passe seksten åringen!🥳🍻 Anonymkode: 1a98f...0a4
  15. AnonymBruker

    Rosaruss

    Starter planleggingen tidlig. Min sønn skal være rosa russ mai -25. Men søsteren min blir litt flau over at jeg ønsker at han skal være rosa russ. Fordi hun mener det ikke er vanlig med rosa russ i Tromsø og at ingen blir å skjønne at han er rosa russ. Eller vet hva rosa russ er. Er det sånn at ingen i Tromsø vet hva det er? Er det noen som bor i Tromsø som skal ha barn som er rosa russ eller har vært rosa russ de siste årene? Er jeg på jordet som ønsker å la barnet mitt skille seg ut? Vi tilhører ikke barnehage i Tromsø så vi har brukt å gå bakerst i barnehagetoget i Tromsø da vi tilhører en annen kommune. Men feirer i Tromsø da det er litt mer stas enn hjemme i minitoget hvor vi er de eneste som lager lyd. Anonymkode: 47abd...3d8
  16. lavmålet

    Hvor kan en få hjelp?

    Helt enig i at du må finne en ny jobb. Men sånn som du beskriver det kan du ha veldig god nytte av fastlegen din. Det ene utelukker ikke det andre.
  17. AnonymBruker

    Har ikke hatt en dag alene på 19 år

    Fordi mødre alltid duller med sønnene sine. Hadde det vært jenter, hadde de sikkert flyttet på hybel for å studere etc Anonymkode: 4259e...e26
  18. Hæ? Er det betydningen? Hadde det på russekortet fordi jeg syntes det hørtes vittig ut. Visste ikke at det dreide seg om vold. Ts Anonymkode: 1e226...596
  19. Anneisabell

    Idébank for småbarnsforeldre

    Hun går på videregående så skjønner godt hun heller vil være der. Inne må sikkert flere dele rom og full fart og masse støy hele tiden
  20. Jeg forstod at det var ment som(en dårlig) spøk fra din side. Det er ikke så lurt å gå for en spøk aller første gang du møter et menneske første vsng. Særlig når det er i en situasjon som denne: hun sitter i bilen, et tydelig signal om at hun ikke ville treffe deg. Men DU ville treffe henne. Ditt behov. Det kan tenkes at dette var en vanskelig situasjon for henne. Eksen din kjenner dama, han går god for at hun er ok nok til å være med barnet ditt. Du MÅTTE faktisk ikke treffe henne der og da. Videre så virker det ikke som barnet ditt har så mye med henne siden hun bor så langt unna. Anonymkode: 6c561...fdc
  21. Jeg hadde faktisk "to tette og ei badehette" på russekortet mitt, men visste ikke hva det betydde da og ikke nå heller.😀 Hva betyr det? Ts Anonymkode: 1e226...596
  22. AnonymBruker

    Innafor å ha behov for alenetid?

    For min del er det ikke alenetid når man sitter i samme rom, da det ofte ender med at det blir prating. Jeg trenger å være helt alene, 1-2 timer om dagen. Trodde egentlig mange gjorde det🙈 ts. Anonymkode: 8f442...798
  23. Grüner

    Har ikke hatt en dag alene på 19 år

    Når barna er så store, kan du vel unne deg litt egentid? Da må du jo ikke være hjemme og passe dem.
  24. Denne kilden du har oppgitt sier ikke noe om «virkeligheten folk flest opplever». Både helsepersonell og pasient har varslet om dårlig behandlingstilbud i private organisasjoner som utnyttet fritt behandlingsvalg. Folks innstilling er lite relevant, jeg er jo enig i at det på papiret ser ut som gode argumenter for kortere helsekøer, men det er jo overhodet ikke bærekraftig. At helsekøene blir lengre er ikke nødvendigvis pga bortfallet til fritt behandlingsvalg. Uansett, jeg kan ikke unngå å legge merke til at du ikke kommenterer mitt hovedargument. Tror du kvalifisert helsepersonell er en utømmelig ressurs? Våger du å leve i et land der sykehusene som tilbyr øyeblikkelig hjelp er tappet for høykvalifisert personell?
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...