Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Inspirert av flere tråder. Er menn som sier/skriver dette, klar over hvordan mange kvinner oppfatter dette utsagnet? For oss signaliserer det at du er dårlig på å forholde deg til andres følelser og at du forventer å leve som da du var singel og "gjøre som du vil", bare at du har fast tilgang til sex og en som rydder, vasker og lager mat. Det indikerer også at du har lite selvinnsikt. Jeg skjønner selvsagt at ingen vil ha en partner som krangler på alt mulig, men dersom du er mann og ikke ønsker drama fordi det har vært mye krangling med tidligere dater/kjærester/samboere, så er det kanskje greit å reflektere litt over at det er du som er fellesnevneren og derfor har din del av ansvaret for at det oppstår "drama". Anonymkode: d5872...848
  3. Triviella

    Mine små skritt mot et bedre liv

    Skjønner at du blir oppgitt, det har jeg også vært mange ganger. Det føles urettferdig når man ser hvordan andre lever, tilsynelatende uten konsekvenser for dem. Mannen har gått ned i vekt på feriene vi har vært, jeg går opp, og bruker evigheter på å gå ned igjen. Takker konsekvent nei til alt av kos på jobb, og er helt ærlig den sunneste jeg vet om. Føler ikke det blir belønnet akkurat. Ingen kjempetrøst herfra, men vit at det er flere som kjenner på det samme!
  4. AnonymBruker

    Katt full i flått, hjelp!!

    Jeg bruker flått fjerner.Det er ekkelt men det er ikke så mye å gjøre annet enn å fjerne flåtten med en flår fjerner. Anonymkode: 88b98...d6b
  5. AnonymBruker

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    Vet eller hørt rykter. En gigantisk forskjell på det. Høres ut som et miljø som snalker bak ryggen på alle og ingen tar kontakt med den det gjelder. Er det rykter du har hørt kan du trekke fra 90% av det du har hørt. Ikke alle er åpne om sykdommer på barn. Ibs er også noe mange syntes er stor skam. Om en på 10 år og oppover har bleier på natt evnt dag. Så er de4 som regel noe medisinsk. Dere velger istedenfor å støtte ar dette ikke bør være noe problem. Å heller legge sten til byrden å baksnakke. Skjønner godt denne mora ikke snakker med dere. Fordi dere vrir og vrenger nok det hun sier uansett til å være noe negativt. Hilsen en av de som stort sett blir snakket om og hørt hvordan folk holder på iht andre også. Det er SCHTØGT!!! skjerp dere og voks opp. Slutt å være mobbere Anonymkode: 8f00e...d29
  6. AnonymBruker

    Møte kjentfolk som yrkesutøver

    Jeg bodde før på et lite sted hvor "alle kjenner alle" og det var begrenset hvor mange behandlere som fantes der. Å ikke behandle noen man kjente, også kjente godt, var aldri et alternativ - på samme måte som det for folk der ikke var et alternativ å gå til noen de ikke kjente for behandling. Det var faktisk aldri et problem. Vi skilte mellom jobb og privatliv. På jobb kunne vi forsåvidt også prate litt om private ting, men det profesjonelle stod alltid i fokus. Spesielt viktig når man jobber med noen man også kjenner privat er å være ytterst profesjonell og ikke minst alltid holde taushetsplikten! Gjør man det så er det ikke noe problem. Anonymkode: 960e9...f79
  7. AnonymBruker

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    Er selv utdannet innefor barn så hadde jeg jobbet med dette barnet hadde jeg meldt som man er pliktet til ved denne type bekymring. Du tenker at meldeplikten er oppfylt men rådfører deg på forum likevel. Selv om du som privatperson ikke har taushetsplikt og står fritt til å melde. Det er for mye som skurrer her. Jeg tror det er trolling. Anonymkode: f1bb3...c42
  8. SVK

    Skravletråden!!!

    God helg!
  9. AnonymBruker

    Nå skyter snart boligprisene fart igjen

    Jeg måtte lese innlegget 2 ganger, selv 😅. Tror hun sier at det virker som om mange ikke ser optimistisk på boligpriser fremover, MEN der hun bor ble plutselig et helt boligfelt utsolgt kjemperaskt, så der har det ikke vært dårlig hvertfall. Anonymkode: 0bdb1...3c9
  10. AnonymBruker

    Møte kjentfolk som yrkesutøver

    Innen helse har man jo den muligheten... Anonymkode: 22d53...b97
  11. AnonymBruker

    Katt full i flått, hjelp!!

    Trodde alle brukte Frontline jeg. Har alltid hatt katter og det funker for flått og lopper mm. Dryppe i nakken. Anonymkode: 3e483...fad
  12. DETTE ER DET ENESTE SVARET TS TRENGER. Anonymkode: e388f...cdb
  13. AnonymBruker

    Hormontilskudd i perimenopause

    Det er det, plaster. Men det er utsolgt overalt og skal være det i alle fall fram til høsten, sannsynligvis lenger. Anonymkode: 23cff...103
  14. AnonymBruker

    Møte kjentfolk som yrkesutøver

    Som sykepleier så prøver jeg så langt det er mulig at de får en annen sykepleier å forholde seg til. For meg går det bra, men det kan være ubehagelig for de å si at de ikke ønsker meg som sykepleier, så da prøver jeg å unngå å sette de i situasjoen. Det kommer selvsagt litt an på relasjon, kjemi og diagnose/problemstilling. Anonymkode: ae7a9...4cf
  15. du virker jo ganske uvitende selv og da, hvis du ikke kan forestille deg at et kamera er en bra presang for en som er fotointeressert. Alle som er litt interessert i foto, vet at det ikke holder med mobilkamera. Anonymkode: ca933...c5a
  16. Ciaran og Ciara

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Ja Cassidy Tvillingene har jo alltid sett på Anton som en Picasso.😉😉
  17. Usikker på om du troller eller bare ikke har tilgang på nyhetsmedier. Klima og vær er to forskjellige ting. Når vi nå har 1,6° over førindustriell tid, har det voldsomme konsekvenser: 70% reduksjon i insekt- og fuglebestander, tørke og flom (gjerne etter hverandre fordi jord ikke kan ta opp vann når den er uttørket), hele dyrepopulasjoner flytter på seg pga temperaturskifte (sånn som torsken og makrellen) og Europa ser ut til å komme inn i et ørkenklima. Strato- og atmosfæriske endringer og endringer i havstrømmer som en avtagende Golfstrøm - som kan gi oss arktisk klima på 60°N, ikke det milde klimaet vi er vant med - og smeltende og forsvinnende breer som fjerner hele grunnlaget for landbruk i deler av verdens mest befolkede områder som India og Kina, er ikke til å kimse av. Klima er ikke et grovt system, det er forbausende finjustert. Den oppvarmingen vi ser nå trigger utløsning av CO2 fra havene og metan fra slettene i Sibir. Den er selvforsterkende nå. Derfor er ikke "den lille oppvarmingen" noe vi trekker på skuldrene av; det blir mer - og allerede nå er jo konsekvensene opplagt voldsomme. Anonymkode: 78c9b...969
  18. AnonymBruker

    De som treffer en fyr som jobber under psykatri/barnevern:

    Det er litt som i Heksene av Roald Dahl Heksene finner du overalt... Anonymkode: 0fe1a...b69
  19. Svensk merke. Noen som vet? Anonymkode: af9e9...2e6
  20. SVK

    Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

    Jeg lo jeg også da jeg så det bildet.
  21. AnonymBruker

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    har lest igjen. Ts, ut fra eksemplene så framkommer det ikke hva som er alvorlig omsorgssvikt: Mye junkfood, sjelden en god nok middag. Har du hørt. Hvem har fortalt deg hva de spiser til middag? Bleier. Har du hørt. Hvem har fortalt dette? Er vel bra at barnet ble med på skoleturen. Barnet er redd og engstelig (mørkredd, må kjøres etc), men tør være med på skoletur. Da er hen vel ikke så engstelig likevel? Uansett ikke bv- sak. Hyppig bytte av kjærester. Tenk deg om bv skulle veilede innen kjærlighetsliv... Kort lunte - greit nok. Du bør basere meldingen på dette hvis du tror det påvirker barnet. Andre ting som du ikke forteller fordi de fokuserer på for mye pizza. Er de andre tingene på samme nivå eller mer relevant for "bekymringsmelding"? Hvis du har andre eksempler, så er det fint. Utdannet innen barn, men tror at meldeplikten utløses ved at barn har for mange fritidsaktiviteter og kjøres til skolen... Anonymkode: f1bb3...c42
  22. AnonymBruker

    Hva slags høflighet forventer du fra menn?

    Ingenting, tror jeg. Liker ikke at han åpner døra eller drar ut stoler for meg, kommer ikke på annet. Liker ikke. Få blomster heller. Anonymkode: 8865c...752
  23. AnonymBruker

    Blowjob

    For mye tenner og det kjennes ut som kewken skal bli skrelt ut av sitt gode skinn. Eller at det bare er veldig intenst og digg i det man skal komme. Anonymkode: d9224...32f
  24. got2go

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    Ikke rart at bv har mye å gjøre når de må ta stilling til alle bekymringsmeldingene som bare er vås. Har du tenkt på det ts, at du fratar bv arbeidskraft og tid til å jobbe med de alvorligere sakene de får inn når du melder for noe så lite?
  25. Ciaran og Ciara

    Skravletråden!!!

    Cassidy Tvillingene ønsker våre venner @Embla Othea @Entern @Maskinfører @Hoppetaujenta @SVK @jukkapalme @Ford3000 @Anki-2.0 @Centella @KnekkeBørre OG ALLE DERE ANDRE HER PÅ KG, OG SOSIAL PRAT EN GODHELG!!
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...