Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Lukten av narcissus. Hvordan mote ble gørr kjedelig

Du tok ikke poenget? Anonymkode: 7c3b1...9ce
  3. AnonymBruker

Blikkontakt

Hei! Hva menes med blikkontakt/feste blikket? Har en liten en på 6 uker, kom 4 uker før termin. Har bare kortvarig blikkontakt i noen få sekunder før han flytter blikket videre. Synes ofte han ser over eller ved siden av meg. Var på 6 ukers kontroll denne uken og HS mente jeg ikke burde bekymre meg ennå da han kun er 2 uker korrigert og det ofte kan ta litt tid. Men jeg klarer ikke å la vær. Redd han er autist, vet det er tidlig men. Han sover mye, men når han er våken prater jeg mye, gjør grimaser og prøver å få kontakt. Har sett antydninger til smil når jeg tuller med han. Noen beroligende ord eller erfaringer? Anonymkode: 411b9...e66
  4. Hvorfor skal man bruke så mye penger på ting, hvis man har det man trenger?? Jeg mener generelt det er for mye sløsing og pengebruk i dagens samfunn. Hva skal det være godt for? Hva gir det folk å kjøpe ting??
  5. AnonymBruker

Sparing i fond?

Det gode tidspunktet ville vært da indeksene var på bunn, men nå har de jo vokst mye siden bunnen. Anonymkode: 2443f...2ae
  6. Å si at det ikke er relevant i det hele tatt er litt overdrevent. Rullebladet til en person er generelt en refleksjon av personen og hans personlighet. Man merka jo på hele typen at han ikke var helt god. Det gjorde nok politiet også.
  7. Kunne ikke gå på vgs som 16 åring siden jeg måtte jobbe. Bodde med narkoman mor som brukte alle pengene våre på dop så jeg måtte tjene penger så jeg kunne skaffe mat og andre nødvendigheter til meg og mine yngre søsken. Fikk psykiske problemer av oppveksten og da vi endelig fikk hjelp av barnevernet var jeg 19 år. De små havna i fosterhjem og først da kunne jeg ta tak i og jobbe med meg selv. Fikk masse og god hjelp i psykiatrien men, det tok mange år. Begynte derfor ikke på vgs før året jeg fylte 25. Nå var ikke dette spørsmålet ditt men, jeg ville bare fortelle min historie for å vise at det gjerne er en grunn for alt. Anonymkode: 3df32...845
  8. Reiste til et varmere land med eksen, og det skal ikke gjentas. Her måtte jeg ta full styring hele døgnet alle steder. Vite hvor vi skulle, hvor vi skulle gå av toget, når vi måtte stå opp osv, mens eksen som ivret like mye for å reise oppførte seg som et barn på 5 år. Sutra, klagde og sov mesteparten av turen. Etter den tid har jeg reist alene flere ganger, og det er en helt annen verden. Det er så mye mer behagelig, og oppleves fullstendig annerledes. Selv foretrekker jeg å bestille et passende hotellrom, reise sakte og lokalt med tog eller buss. Å reise med lokalbefolkningen er noe helt annet enn å reise med vennegrupper. Anonymkode: eebce...10e
  9. AnonymBruker

Snart 1.klassing

Det oppdager de fort. Og gjør de mot formodning ikke det, så gir du beskjed da. (Og det er sjeldent de sitter på plassene de fikk i mai i august.) Anonymkode: a03d1...d25
  10. AnonymBruker

Farmen Kjendis 2021

Nå holder det! Han er blant annet den som har fullført flest landskamper for det norske herrelandslaget i fotball! Kommer neppe til å bli forbigått noen gang! Anonymkode: 55737...6f4
  11. AnonymBruker

JYSK utnytter korona på det styggeste

Takk! Da står jysk sammen med Xxl på listen iver butikker som boikottes:) Anonymkode: 11e16...de3
  12. Du burde absolutt gjøre noe med vekten din før du blir gravid, både for din egen skyld, men også for barnets del. Du er bare 21 år, så det er ingenting som haster 🙂 Anonymkode: a6a0f...7cf
  13. Catalina Culès

Sist sette tv-serie?

Fuller House
  14. Trådene: Hva tenker du om folk som...... - det er MILLION av dem og jeg bryr meg fremdeles ikke så lenge folk ikke hopper på nesa mi🥵🥵🥵
  15. I mitt andre svangerskap våknet jeg opp sende ut som Pamela en morgen. Det så helt latterlig ut. Nøyaktig hvor tidlig det var husker jeg ikke, men det må senest ha vært i uke 4 (altså to uker etter befruktning). Har ikke fått tidlige symptomer med noen av mine andre svangerskap. Anonymkode: cae09...275
  16. AnonymBruker

Valg av etternavn

Enig. Min mann tok mitt etternavn da vi giftet oss, og det er selvfølgelig det etternavnet barnet vårt har fått også. Anonymkode: 7ae00...078
  17. Blomstertapet

Snapchatprofiler

Har gått å tenkt på noe en stund. Det kommer støtt og stadig nye tilskudd til influenser-klubben. Alle med samme ønske - oppmerksomhet. De fleste legger det på bakgrunn av å inspirere ect. Noen forsøk er mer helhjertet enn andre. Det jeg opplever er at alle starter så innmari "originalt" men med tiden så er de "alle" kliss like? Joda. Meget generaliserende. Men de begynner å bli mer og mer ekstreme i utlevering av seg selv, "alle" er sponset av Junkyard, pepper.no eller tilsvarende. "Alle" mimer til kamera til keitete sanger i bilen eller danser halvnaken i hagen. "Alle" er er opptatt av de samme tingene. "Alle" elsker leo-print. "Alle" er kroppspositivister. Jeg nevner ikke flere navn av en grunn. Yummy mummy har jeg veldig sansen for, som representerer mye av det over, så det er ikke henne jeg tenkte på. Men det er kommet til mange som ønsker å oppnå det samme. Men er det ikke flere som reagerer på dette? Er snapchat blitt gjenstand for kvinnfolk ca 30 år pluss minus som bare prøver å bli kopier av hverandre?
  18. Dette er slike ting som fremkommer av brevet som man må ta med en gedigen klype salt. Datteren kan ha oppfattet det slik, men det trenger langt ifra å være sannheten. Det kan ha vært kommunisert helt annerledes overfor Hagen. Datteren sitter ikke på alle detaljene, og derfor må brevet tas med en klype salt. Ikke at hun nødvendigvis lyver, men det er ikke en objektiv fremstilling hun kommer med.
  19. En slik ferieform er både dyr og ekstremt stressende. Dere skal vaske når dere sjekker ut, frakte mat med fra hytte til hytte, ha med sengetøy og håndklær. Bruk heller argumentet at dette blir for stressende når man har baby med seg, enn økonomi. Selv om det kommer til å bli dyrt. Og be mannen din holde munn om din personlige økonomi til familien. Det er ikke hans informasjon å dele.
  20. AnonymBruker

47 år kvinne, ville du datet meg?

Men da burde vel alle 30 åringer utgå også 😊 Anonymkode: f2e37...23e
  21. AnonymBruker

Jeg hadde nettopp sex, men han kom ikke

Har faket noen orgasmer opp gjennom årene selv. Sexen kan ha startet bra, men underveis så har det dabbet av og jeg har mistet tenningen på henne. Kan være at kroppen hennes ikke var så deilig i den eller den stillingen, at hun har en lukt som ødela lysten, at hun rett og slett bare var kjedelig sexuelt. Måte å ri på feks.. Eller så kan det være at jeg er sliten, egentlig ikke i mood for sex. Anonymkode: 44c9f...e0e
  22. Jeg tror alle skal være bevisste på ordbruken rundt temaet, fordi til og med under graviditet opplever kvinner kroppspress. SoMe påvirker også her, når nettopp kjendiser fronter små mager og glansbildet av det å være gravid. https://www.aftenposten.no/norge/i/OnA3O/slanking-har-naadd-helt-til-livmoren?
  23. AnonymBruker

Hva spiser dere til frokost?

En liten skål gresk yoghurt med knuste valnøtter og akasiehonning ❤️ Anonymkode: 0eb63...19c
  24. AnonymBruker

Hvorfor tar folk selvmord?

Noen blir syke etter å ha fått unger, man kan ha gått over abortgrensa da man fant ut at man var gravid, man kan ha trodd at alt ville ordne seg så lenge man får barn. Den lista er lang. Anonymkode: 82d8c...c45
  25. _Malene

Er dette normalt?

Hadde ikke vært noe for meg, men whatever floats your boat
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...