Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Du, dette var genialt. PCens flaskehals er prosessoren. Jaget fire videoer gjennom Shotcut og htop viser maks 3,5 av 8 GB brukt. Du sparte meg for en 400 kr utgift. Anonymkode: d57eb...30f
  3. AnonymBruker

    Hva er den fineste sangen du vet om? Min er

    Forandrer seg stadig, men denne er en favoritt for tiden. Anonymkode: bb09a...16a
  4. Viser skulle det stå Anonymkode: 56274...980
  5. eller tenke langsiktig på noe sånt ? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=325979334
  6. AnonymBruker

    Er det en kausualitet mellom matpreferanser og suging/sæd?

    Alle rettene har litt sånn sleip konsistens eller lite tyggemotstand, men på smak så er det større variasjoner på det jeg ramset opp. Anonymkode: 71298...3a0
  7. Hvis jeg tar det opp på kamera og hvisker det til purken? Anonymkode: 56274...980
  8. AnonymBruker

    Skrive brev til min far

    Du kan sikkert skrive brev, men ikke gjør det fordi du forventer at han skal respondere, da kan du fort bli veldig skuffet. Du har vel forsøkt å ta opp kontakten med han mange ganger har du ikke? Anonymkode: 22bf8...642
  9. Gelatin er for konsistens. Økt viskositet. Maisfiber er prebiotiske egenskaper, øker opptak av kalsium i tarmen og ersatter sukker. Sukkerfri og derfor kunstig søtning. Mye overvekt og type 2 diabetes her i landet. Dessuten bedre for tannhelsen Anonymkode: d1ea7...8ba
  10. Nei, er du på styr?!? Et par hjernevindinger tok åpenbart ikke kvelden i går. Beklageligvis var det de to verste rakkerne i det celebrale kostebinderiet. (Snus)Fornuft og Impulskontroll var allerede langt på vei inn i drømmeland da pøblene så sitt snitt i å rasere mitt sosiale omdømme her på Kvinneguiden. Men! Nå er de fakket, satt i kasjotten, og utstyrt med god, gammeldags kule og lenke. Mea culpa. Jeg beklager på det dypeste.
  11. Peanut

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    Så faren min har klart å få pinkode til banken sperret IGJEN. Dette skjer nå med jevne mellomrom og jeg begynner å bli så innmari oppgitt Noen som vet hva som kan gjøres? Større skrift på pinkode/passord?
  12. AnonymBruker

    Kjærlighetsorg 1 år etter det ble slutt

    Trist å lese om dere og. Men hvorfor føler vi det slik for partnere vi ikke passet sammen med? Hadde det til og med kjedelig med han og savnet han ikke når vi ikke var med hverandre. Kjedelig å prate i tlf med han. Vi var så ulike på så mye og få ting som vi hadde til felles. Hadde jo ikke gått å vært sammen slik fortsatt. Men tenker på han ennå og jeg begriper det ikke. Anonymkode: a2af3...002
  13. Mener å huske at det tok 11-12 uker, og da jeg søkte sto det at saksbehandlingstiden var 10 uker. Noe slikt. Sjekk på Nav hva som er saksbehandlingstiden, og sørg for å være ute i god tid. Anonymkode: 594ae...3c5
  14. AnonymBruker

    Opptatt av fasade

    Jeg tror det handler om et behov for å kompensere for noe som mangler i livet deres. Anonymkode: 19753...ca9
  15. AnonymBruker

    Er det mulig å kjøpe én giftering?

    Mannen min har mistet sin. Når jeg googler referansenummer på ringen etc får jeg bare info om at de selges i par. Jeg har min ennå, men vil kjøpe ny til mannen. Går det ikke an å kjøpe én? Noen som har gjort det? Ringen er gult gull, glatt og gravert. Altså, ingen spesielle mønster eller spesielle farger. Ingen stener. Erfaringer? Anonymkode: c2c53...e5d
  16. AnonymBruker

    Et hot tips til alle "incels"

    Vel. Jeg sa at det var teit å be folk "bli" mer emosjonelt tilgjengelige (spesielt ei gruppe hvorav mange er skikkelig nervøse og deprimerte folk). Og at om folk kunne endre psyken av rein vilje, hadde ingen trengt psykologer. Anonymkode: 20815...b8a
  17. AnonymBruker

    Bytting av barnehage. Helt frustrert mor her

    Når jeg snakker med barnehager direkte sier de bare at det er veldig uheldigvis at vi ikke har fått plass. Jeg vil ikke bytte til hvilken som helst barnehage da barnet er i hvertfall vant til voksne og barn der hun går i nå og hun har store vansker med å venne seg til nye folk og er meget sjenert. Og jo lengre vi har ventet på plass jo høyere burde vi prioriteres ved løpende opptak. Tenker og håper jeg i hvertfall. Systemet er helt forferdelig 😑 Anonymkode: 71fe0...385
  18. Politiet kommer sikkert ikke til og gjøre noe, da de må ta personen på fersk gjerning. Anonymkode: 36053...f6d
  19. Flotte greier! Takk 👍🏻 Anonymkode: 56274...980
  20. AnonymBruker

    Irmelin, Isobel. Andre forslag på i?

    Irun Anonymkode: 139a0...80a
  21. lavmålet

    Irmelin, Isobel. Andre forslag på i?

    Iben ❤️
  22. AnonymBruker

    Irmelin, Isobel. Andre forslag på i?

    Jeg liker Irmelin,men så elsket jeg sagaen om isfolket. Anonymkode: 6f7bb...357
  23. 🤦🏻‍♀️ Anonymkode: f7a24...8c3
  24. Jo, men ikke 1 time før du skal på jobb. Regner ikke med at butikkeier har ansatt henne for moro skyld? Det er faktisk et reelt behov for hennes arbeidskraft på de to avtalte dagene i uken🤷🏼‍♀️
  25. Marihone

    Kristin Gjelsvik

    Og virker som om hun finner på innhold også - som ikke samsvarer med virkeligheten. «Jeg betalte jo Viking da jeg hentet ut bilen. De kan jo ikke sende meg inkasso varsel når jeg har betalt. Det går ikke an. Det kan vi ikke finne oss i. » 1. Inkassovarsel har hun trolig ikke fått. Det er dersom man ikke betaler en regning og man får ofte et par advarsler først. 2. Hadde hun faktisk fått en regning fra Viking eller fant hun på dette for å vise at hun har selv økonomiske problemer for å appellere til sin målgruppe, men så stemmer det egentlig ikke? 3. Hvorfor lage innhold om tematikken og rope ut at man har fått inkassobrev når typen nettopp har kommet på besøk? Hadde jeg fått en inkassoregning, så hadde jeg betalt den i stillhet. Jeg kjenner ingen menn som synes det er sjarmerende med kvinner som stadig får inkassovarsel, og orden på egen økonomi er det minste man kan forvente når man går inn i et forhold når det er barn i bildet. 4. Jeg synes det er noe som skurrer med alle disse regninger hun liksom glemmer å betale. Hun har nettopp kommet ut med en bok om rydding/orden, men glemmer å betale ting i hytt og pine? Jeg skjønner meg ikke helt på denne influenceren jeg.
  26. . Anonym.

    Skrive brev til min far

    Korleis gikk det?
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...