Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Nekte barn mat

Må heller ikke glemme at de andre barna, som ikke tøyser og tuller, har rett på matro slik at de får spise (også uten bæsjeprat ved matbordet). TS : Dere bør spille på lag med barnehagen så barnet ditt lærer bordskikk og kan spise mat med andre tilstede Anonymkode: a22c9...ba2
  3. AnonymBruker

Gravid og sykemeldt.. husarbeid?

Nei, det vil jeg ikke si. Sett partner (hvis det er en i bildet) i sving og gjør selv det du orker. Det gagner ingen på sikt at du møter veggen helt Snakk med eventuell partner om situasjonen din og forventinger Anonymkode: f7ddb...e93
  4. AnonymBruker

Sex i "betaling" for å få låne bil!!

Garantert et svar fra en mann, Arabella!!🤮 Anonymkode: 49069...313
  5. Jeg synes vi kan sette oss ned på bakken og hylgrine over slemme menn. Problem løst. Anonymkode: 86663...1e6
  6. Hvorfor tror du så mange ungdommer sier at de opplever press? Tror du virkelig at det presset ungdommene oppgir at de oppover, skyldes at de har foreldre som ikke bryr seg nok, alle sammen? Jeg mener at foreldre har som oppgave å ruste ungene sine med trygghet og integritet. Men barna påvirkes av uendelig mange ting, og alle foreldre må virkelig ta det med i betraktning når de oppdrar og ruster ungene sine for livet. Men, ja - jeg mener det er naivt å tro at barn ikke vil oppleve press hvis bare foreldrene gjør en god nok jobb. No man (or child) is an island.
  7. AnonymBruker

Gravid og sykemeldt.. husarbeid?

Ingen blir tvunget til sykemelding 🙄 og ca ingen ting. Klarer du ikke være noen timer på jobb, så klarer du ikke løfte en finger hjemme. Anonymkode: f6204...a0e
  8. AnonymBruker

Hvor lenge tilsyn etter operasjon?

Personen har rett på hjemmesykepleie og elelr hjemmehjelp dersom hen ikke klarer seg selv. Løfte skal man normalt ikke gjøre 4 - 6 uker etter operasjonen avhengig av hva som blir gjort inne i bukhulen. Det er på grunn av narkosen og risikoen for komplikasjoner eller reaksjoner etter narkose man ikke skal være alene første døgn. Anonymkode: 48e8d...3f0
  9. AnonymBruker

Han var den eneste jeg kjenner som har to biler, og som har sagt jeg kunne få låne en om det skulle bli problemer.. Sikkert ikke så mange i Norges rike land hvor de fleste som bader i penger og kjører SUV til 600 000,- ,som risikerer å havne i en sånn situasjon, eller som ville forstå hvordan det er å befinne seg i den situasjonen... Får forøvrig ikke noe lån når man ikke har penger.. Er det greit å prøve å utnytte fattige mennesker for å få dekket egne seksuelle lyster og behov?! Anonymkode: 49069...313
  10. AnonymBruker

Rense stoff på seng

Har en rammeseng som har fått noe smuss, og er ikke mulig å fjerne stoffet fra rammesengen. Tips for hva jeg kan gjøre for at den skal kunne bli renset fra stoffet? Anonymkode: cf325...38f
  11. ...

Nekte barn mat

Hvis de ikke kan oppføre seg, må de lære seg å tåle konsekvensene. Ingen dør av å sulte noen timer, det er i grunn ganske fin lærdom. Veldig bra løst av denne ansatte!
  12. Husk at veldig mye kan forandre seg. Veldig få ligner seg selv fra da de var babyer. Man kan se trekk, men noen vokser seg inn i nesa hvis de er født med litt stor. På andre vokser kanskje nesa veldig mye i tenårene eller tidlig voksenliv. Ikke tenk på dette. Fokuser på at hun ser frisk og rask ut!
  13. AnonymBruker

Jeg var vitne til en så grusom død. Terminal pleie.

Det høres virkelig tøft ut TS. Får en litt til å tenke på om livet egentlig er veldig brutalt. nå er jeg ikke sykepleier, men jeg har lest at dødsralling betyr ikke nødvendigvis at pasienten har det vondt, de er mest sannsynlig ikke bevisste på hva som skjer selvom det høres forferdelig ut? Anonymkode: 8eff8...ed8
  14. Bør det forventes at man bruker mange timer hver dag på dagtid til husarbeid osv? Her er det snakk om å ha blitt «tvangssykemeldt» av legen, er i uke 12, men sliter med å sovne på jobb, på kvelden osv., helt utslitt, det er en ettåring og treåring i bildet fra før. Anonymkode: 62bf4...eaf
  15. Arabella

Hvordan er dette sammenlignbart med krav om sex for å få låne bil, mener du?
  16. Problemet er at foreldre flest ikke har en kompleks sosial forståelse og ikke er gode på å bygge opp barnet og balansere oppmuntring, mestring osv. Foreldre flest er elendige foreldre
  17. Jeg skyller den alltid. Tar bare 2 sekunder. Vil ikke ha størknet snør på den. Hvis er deres rutiner? For å ha det på det rene, er sikkert ti år siden jeg brukte det sist. I tilfelle noen bare ‘må’ det dere vet. Anonymkode: 41990...401
  18. AnonymBruker

Helt desperat.. tips mot halsbrann?

Det skal jeg jaggu prøve, natron har jeg jo i kjøkkenskapet her også. ☺️ Anonymkode: 005d5...bc8
  19. AnonymBruker

Voldtatt analt

Har ikke sagt at TS lyver. Jeg snakker generelt om det å gjenfortelle detaljer fra en hendelse Anonymkode: e121a...cc2
  20. Trolltunge

Sex med eldre menn vs yngre menn?

Tror ikke det er noen fasit på dette. Er jo menn i 20-50 årene som har utfordringer med det du nevner, og sikkert menn i alderen 60-100 som ikke har det. Jeg har heller aldri hatt sex med andre enn jevnaldrende, men tenker at jeg får oppleve det du lurer på med mann, ikke menn, og at jeg da må forholde meg til utfordringer mann har, uavhengig av hvordan menn er. Klarer uansett ikke å pløye over dem alle.
  21. Så hva mener du at hun skal gjøre med jenta hvis hun faktisk får en stor nese?🙄 Anonymkode: 16bfe...c6d
  22. Du synes ikke heller du bare skal være glad for at datteren din er frisk, sånn istedet for å henge deg opp i hvordan nesa ser ut på ultralyden?...
  23. AnonymBruker

Nekte barn mat

Eget måltid mellom middag og kvelds? Vet ikke når dere spiser middag, men her er det ikke så mange timene mellom middag og kvelds at barnet lider noen nød akkurat. Anonymkode: 47233...aa1
  24. Kanskje samboeren din ikke er faren? Anonymkode: c0c59...2f0
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...