Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Anonymkode: 88c6a...8f8
  3. AnonymBruker

    Bytting av barnehage. Helt frustrert mor her

    Send barnehagen en tilbakemelding på ting som ikke fungerer (skriftlig på mail). Altfor få som sier ifra. Du får ikke gjort noe med alt, men at barn f.eks. ikke får frisk luft daglig er helt uhørt. Jobber selv i barnehage, hos oss er det forskjellig kvalitet på ulike avdelinger. Vi har en avdeling hvor ped.leder liker å fly rundt med PC’n hele dagen, liker ikke å gå ut, liker generelt ingenting. Tydelig at vedkommende har valgt feil yrke. Turer hater hun. Er der bare for pengene virker det som. Endring skjer ikke før noen sier ifra utenfra. Styrer er så feig at det ikke er morsomt. Glipp hele tiden, bortforklarer tilbakemeldinger og «glemmer» at man har fått klage. Eneste gangene hun løfter en finger er når en forelder sender en skriftlig mail, for da kan hun ikke si at klagen forsvant med «brevduen»… Også Oslo kommune (kommunalt). Anonymkode: 576c4...44e
  4. AnonymBruker

    Navnevalg (Jente)

    Tiril. Dolly. Anonymkode: f7d6e...4c5
  5. AnonymBruker

    Navnevalg (Gutt)

    Halvor. Anders. Anonymkode: 663d8...462
  6. AnonymBruker

    Rett til å klage?

    Du har utsatt intervjuet tre ganger pga sykdom...jeg skjønner de godt, de er jo ute etter en som faktisk kan jobbe. Anonymkode: af67a...342
  7. AnonymBruker

    Ufør og forskning

    Eg er ufør og får uføre pensjon av Frende. Eg hadde egentlig tenkt at eg aldri ville få noe fra de men prosessen var ganske enkel og smerteløs, sendte inn dokumentasjon om situasjonen min og NAV dokumenter og noen månder seinere fikk eg brev fra de om utbetalinger. Eg er evig takknemlig siden de pengene gjør situasjonen min helt annerledes enn om eg ikke hadde fått de pengene. Anonymkode: 262b9...7cc
  8. Jeg er gjeldsfri, han har 1 mill igjen av sin del av boliglånet. Han tar 70% av faste månedlige utgifter fordi han tjener en del mer mer. Jeg tjener bare ca 19 000 netto og tar 30% av de faste utgiftene. Innkjøp av ting til bolig, bil, vedlikehold, ting/klær til barna deler vi 50-50. Anonymkode: 91e9d...812
  9. AnonymBruker

    Klarer ikke å forstå at folk vil ha gjeld?

    Du lurer på hvorfor folk har gjeld på bolig?!! Virkelig?? Anonymkode: 41edb...e38
  10. Disco

    Ansatt i barnehagen kysset barnet mitt

    Er det graden av omsorg, smittevern eller hva du bekymrer deg for?
  11. AnonymBruker

    Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......

    Jeg tenker at menn som skriver slikt bruker det som en utvei fra en kvinne uten kontroll over egne følelser. Jeg er kvinne og dater menn, og jeg har knapt opplevd at menn er dårlig på å ta ansvar for å regulere egne følelser. Men kvinner flest er helt ELENDIGE på å ta ansvar for det. Til den grad elendige at det ikke er uvanlig at kvinner legger skylden for manglende regulering av følelser på egne barn(!) (type «jeg ble lei meg da sønnen min på 5 år sa han ikke likte middagen», heller enn sannheten - du valgte å knytte følelser til utsagnet fra et lite barn) Så jeg tenker menn skriver dette fordi de ikke kan skrive «jeg gidder ikke forholde meg til en kvinne som ikke tar ansvar for egne følelser», fordi det vil føre til masse drama og rot. Den enkleste veien ut fra venneforhold med slike kvinner er den samme - gjør deg selv lite attraktiv så de går, så slipper du dumpe dem (som du må, om du ønsker normalt god livskvalitet). Å konstant øse sine følelser utover omgivelsene er ikke å «være i kontakt med sine følelser». Det er å mangle selvregulering av egne følelser. Det er utelukkende negativt. Anonymkode: d4e99...904
  12. AnonymBruker

    Ikke lett å være mann på 30+

    Fyfader så frekt skam deg Anonymkode: b1ef2...e29
  13. Det har jeg gjort. Ikke hatt kontakt på 16 år.. Anonymkode: c14ae...f58
  14. Klappe

    Isabel Raad

    Grunnen til at jeg skrev det var at Isabel skrev noe typ «endelig var hun klar for å bli filmet igjen» når hun begynte å legge ut snapper av søsteren
  15. AnonymBruker

    Ansatt i barnehagen kysset barnet mitt

    Hvorfor er det et problem? Anonymkode: 60f76...90b
  16. AnonymBruker

    Klarer ikke å forstå at folk vil ha gjeld?

    Samt at vi bruker den masse, så mange sydenturer kontra hvor mange fine ferier vi har der går ikke opp. Anonymkode: 16a72...2aa
  17. Isola2

    Ronja uperfekt eller sminkeronja?

    Hun er kjendis må vite! Ble kjent igjen på apoteket. Stas å være en «offentlig» person.
  18. Motelvibes

    Stina Bakken

    Hun er garantert lengre på vei enn 13 uker. Magen er jo som 6mnd.
  19. AnonymBruker

    "Sexy" undertøy av god kvalitet? helst i stor cup strl.

    Holde deg hvertfall unna Careless til Sara Emilie Tandberg. De trusene kan kanskje heller ikke kvalifiseres som sexy. Kvaliteten er dårlig # skuffetkunde Anonymkode: a2dec...055
  20. sprettballen

    Stina Bakken

    Fordi hun tror hun er enestående og den aller første i hele verden som er gravid....
  21. AnonymBruker

    Ta opp oppførsel til venninne/bekjent

    Wow, man blir jo helt utslitt… 😓 Ts må slutte med overtenking og gnål, og kanskje ta til seg en tilbakemelding eller to. Hun sliter ut Kvinneguiden, ikke å undres over at vennene gir opp… Anonymkode: 9083e...c2d
  22. StinkySocks

    Svar KUN JA eller NEI på spørsmålet..!!!

    nei bruker du veldig ofte ketchup på maten?
  23. AnonymBruker

    Ansatt i barnehagen kysset barnet mitt

    Litt usikker på hvordan håndtere dette. Leverte datteren min i barnehagen i dag, og han som tok henne i mot hilser henne ved å kysse henne på kinnet. Litt usikker på hvordan jeg skal ta fatt i det om jeg bør snakke med han det gjelder direkte eller avdelingsleder. Hva ville dere gjort? Anonymkode: c0c7e...57a
  24. AnonymBruker

    Ikke lett å være mann på 30+

    jeg er en singel mann som aldri har hatt kjæreste. Har tatt store grep, lagt om livet mitt betraktelig, byttet yrker for å være mer rundt kvinner, gått ned en stor mengde vekt, begynt å ta tabletter som klusser til hormonene mine for å stanse hårtap, lagt om hele personligheten min, sluttet med masse jeg likte som kunne tolkes som barnslig og begynt med masse jeg ikke liker fordi sånt er hva kvinner liker, og må nå begynne å sette meg selv i ukomfortable og sårbare situasjoner som nødvendigvis vil være stappfulle av avvisning og ydmykelse. Søken etter en make som en mann i det moderne Norge er et langt, farefullt, episk oppdrag mot individuering før du i det hele tatt er verdig å prøve deg på en kvinne som har pult 30+ karer før deg. Vei det opp mot hva som kreves av en kvinne, å åpne telefonen og gjøre et par bevegelser med fingrene til du har klart å sile ut den du ønsker deg fra et hav av villige menn som serveres til deg helt gratis på sølvfat. Anonymkode: c4432...b19
  25. Hei! Skriver her i håp om at noen har litt peiling på dette. Jeg pleier å bruke 1 ss kollagenpulver i grøten/smoothie på morgenen. Bruker 100% hydrolisert kollagen fra gressbeitende kyr. Men så har jeg jo fått med meg debatten om ultraprosessert mat/prosessering av mat, og forstår jo at kollagenpulveret har gått gjennom noen prosesser. Det inneholder som sagt ingen tilsetningsstoffer, og jeg synes det er fint å få tatt dette tilskuddet ettersom jeg ikke får i meg nok kraft fra dyr på daglig basis. Spørsmålet mitt er egentlig - kan det være skadelig på lik linje som annen ultraprosessert mat? Noen som har peiling på dette? Setter stor pris på svar eller innspill!🥰 Anonymkode: 049a5...7e0
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...