Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. aiba

Be henne slanke seg

Jeg la på meg 40 kg av medisiner og jeg er vant til at menn er som Ts! De vil gjerne pule meg, samtidig som de er streng på at jeg ikke er bra nok som jeg er! Hyggelig at de ser mitt potensiale! Men vært fin om noen som likte meg som jeg er hadde tatt kontakt
  3. Anjatapinjata

Kvalme i tredje trimester

Jeg var kvalm på slutten men det var bare på kvelden og kortvarig. Altså siste to ukene. Dårlig plass på slutten så mye press på organene. Kvalme kan også tyde på svangerskapsforgiftning, så hadde tatt det opp med jordmor eller lege.
  4. AnonymBruker

Be henne slanke seg

Eh... Jeg går kanskje mot strømmen her, men jeg har møtt en veldig veltrent mann. Selv var jeg normal, men hadde litt ekstra her og der. Utrent er en fin måte å si det på. Han sa ikke direkte at jeg burde slanke meg, men inviterte meg med til å bli med på trening sammen med han. Nå begynner jeg selv å se veltrent ut, er i et sunt og aktivt forhold og spiser mye bedre. Det er nok veldig individuelt hvordan kvinner ville sett på det om en mann sa noe på vekt, men helt ærlig synes jeg det burde være lov. Men kanskje pakke det mer inn om hun virker som typen til å ta seg nær av det. Anonymkode: d9972...150
  5. applestories

Potet og hvitløk

Regner med han mener at du skal ha hvitløk i vann, koke opp, helle av vannet når det begynner å koke, ha på nytt vann, koke opp, helle det av når det begynner å koke, ha i nytt vann.. 3-4 ganger står det. Og så skal potetene moses for seg, hvitløken for seg, før det skal blandes til en mos. Ikke rart det tar lang tid å lage slik mat 😳
  6. Hulderen

Be henne slanke seg

Det er lov å si at trening er viktig for deg, og at du ønsker en partner som du kan trene sammen med. Og så spørre om dette er noe hun kan tenke seg å prøve. Det er veldig mange som får nye interesser når de blir sammen med personer med disse interessene. Man kan oppdage at man liker nye ting, spesielt når man er motivert av en forelskelse 😊
  7. Nei, bare om det er en venn/bekjent som vet at du er opptatt. Anonymkode: 62ea2...ef1
  8. AnonymBruker

Forelskelse

Tja, tre, fire? Jeg likte ham jo veldig godt fra starten, men det var først da jeg begynte å kjenne «sommefugler». Har sikkert noe med at jeg bruker lang tid på å bli kjent med noen også. Anonymkode: 01859...5ab
  9. AnonymBruker

IKM august

Gratulerer så mye @wanderlust7 og @Alvea❤️ Så stas at spiren satt ved første forsøk ❤️ Anonymkode: c7fdd...99e
  10. Jeg har endelig begynt å studere etter å lenge ha vært så psykisk syk at ingen trodde at det var mulig for meg å komme hit jeg er i dag. Omstillingen til det som nå er min nye hverdag er stor og det å slutte på studiet er noe jeg vurderer daglig til tross for at jeg egentlig har tro på at det kan bli bedre og at jeg kan klare det. Jeg ønsker gjerne råd i forhold til hva jeg kan gjøre videre. Jeg kjenner ingen verken på skolen eller i byen og sliter med å bli kjent med andre. Jeg prøver, men opplever at mange fort mister interessen. Jeg tenker at det har mye å gjøre med at jeg er vanskelig å bli kjent med på grunn av hvordan jeg er som person og at mange mistolker kroppsspråket i negativ retning, tenker at jeg ikke ønsker kontakt osv til tross for at jeg virkelig prøver og ønsker å bli kjent og få venner. Jeg prøver å være bevisst på dette og endre meg, men jeg får det ikke helt til og klarer ikke sette fingeren på hvorfor. Jeg føler meg veldig overveldet av det meste. Alt er så nytt og det føles nesten ut som å komme inn i en ny verden etter å ha vert så lenge utenfor. Spesielt tanken på alt jeg skal igjennom de neste 3 årene og alt som blir forventet av meg både som student og privat gjør meg veldig usikker. Jeg har blitt usikker på om det er rett av meg å velge å studere innen et helse og omsorgsyrke med tanke på fortiden min. Jeg var veldig sikker før jeg begynte, men nå har jeg begynt å tvile. Jeg ønsker virkelig å jobbe innen yrket, trives med å jobbe med mennesker, føler at det er veldig givende og at jeg har mye å gi. Jeg synes også at det er veldig interessant og har et ønske om å lære mer. Har hatt en jobb relevant i forhold til studiene i sommer og har fått positive tilbakemeldinger både på jobben jeg gjør og meg som person. Psykolog, venner og familie har også vært positiv til at jeg skulle begynne å studere og valg av yrke. Jeg har ingen oppfølging verken fra fastlege eller psykiatrien akkurat nå da jeg venter på å få tildelt en behandler på poliklinikken i byen jeg har flyttet til. Aner ikke hvor lang tid det vil ta før jeg får første time, tidligere psykolog har bare sagt at han håper at jeg vil få komme raskt inn på grunn av nåværende diagnose og tidligere historikk. Jeg har heller ikke grunnlag for å ta kontakt og be om å få time raskere da det jo egentlig går ganske bra og at jeg tenker at de vil se på mine bekymringer og nåværende problemer som normale i min situasjon. På en annen side føler jeg at jeg sliter nok til at jeg vurderer å slutte på studiet selv om jeg egentlig tror det kan bli bedre og at jeg med sannsynlighet kommer til å klare det bare jeg gir det litt tid, får begynt i behandling og kommet ordentlig i gang med studiene og hverdagen ellers. Har lyst til å i alle fall (prøve å) gjennomføre første året og så heller ta avgjørelsen til neste år. Men likevel så gjør summen av alle problemene at jeg stadig vurderer om det beste valget ville være å gi meg nå. Hva tenker dere? Hva burde jeg gjøre videre? Er det noen som har vert i en lignende situasjon og kan fortelle litt om hvilket valg dere tok og hvordan det har gått videre? Anonymkode: 0c696...c42
  11. Kontakt @drberne på Instagram, han er utrolig flink og svarer deg hvis du skriver PM til han. Jeg har aldri gjort noe og har ikke tenkt til det i fremtiden, men allikevel så svarer han meg på spørsmål som jeg lurer på, en skikkelig hyggelig kar 👍
  12. AnonymBruker

Mer blåmerker - spiser svært mye mindre? Normalt?

Rett og slett blødninger. Gå til lege! OG begynn med å spis den maten som kroppen trenger hver dag! Anonymkode: e7b66...306
  13. AnonymBruker

Be henne slanke seg

Jeg syns vi skal være forsiktig med å gi Ts tips her, da det ikke er sikkert at daten er overvektig, det kan være Ts foretrekker svært tynne kvinner. Hvis daten er normalvektig, er det svært viktig at Ts ikke prøver å gjøre noe med det. Husk at normalvektige også har en del fett på kroppen, for det er jo meningen at man skal ha det. Det kan være Ts foretrekker Victoria's Secret-kropper. Anonymkode: ae12c...20e
  14. AnonymBruker

Har du prøvd en alkoholfri måned?

Vi er inne i en slik nå. Trodde vi hadde et begynnende alkoholproblem da vi drakk flere dager i uka så vi bestemte oss for å prøve oss på en hvit måned eller to. Har faktisk ikke tenkt på alkohol siden, før jeg så denne tråden så det var kanskje ikke så ille allikevel. Er sikkert greit å ha en hvit måned i ny og ned uansett. Anonymkode: eedb4...e7e
  15. AnonymBruker

IKM Skravletråd

Jeg får så vondt i meg. Jeg hadde selv en MA etter flere år som ufrivillig barnløs. Dette var i april, og det gjør fortsatt så uendelig vondt. Håper du har gode folk rundt deg i denne tiden ❤️ Anonymkode: 7dc92...167
  16. Jeg vil flytte, hvilket land burde jeg flytte til? I Europa. Alt for dyrt å bo i Norge. Anonymkode: e0459...82e
  17. must

Avslutte med en jeg dater-ikke så enkelt

Takk for råd. Hjernen min skjønner jo at det er lurt, men så kommer praksisen. Han er veldig god til å gi meg dårlig samvittighet for alt som ikke fungerer, at det er jeg som er problemet. Det er her dette med manipulering kommer inn, og jeg føler meg så utrolig svak som ikke bare setter foten ned 🙄 Jeg skal definitivt droppe å selv ta kontakt, men jeg har prøvd det før og tenkt at nå, nå har det rent ut i sanden, og da er han plutselig på igjen.
  18. Jeg har ikke vært kvalm siden uke 12, men nå har jeg begynt å bli kvalm igjen. Det kommer hver dag. Har vært en del kvalm fra uke 31 og er nå i uke 33. Er det normalt å bli kvalm igjen i siste trimester? Anonymkode: 055c2...e00
  19. TotalAlkoholist

Har du prøvd en alkoholfri måned?

Jeg fungerer dårlig uten alkohol.
  20. AnonymBruker

Forelskelse

Ja, for du klarer jo ikke la være. 😂😉 Anonymkode: bb3b7...80a
  21. Kallis92

Trump motiverer unge sinte menn

De folkene nevnt har jo uttrykket anti semitiske meldinger før. Er ingen sjokk at ytre venstre hater israel som stat. Men tror det henger med at alt USA rører ved hater de. Så dette er ikke akkurat usant, er mer fakta.
  22. Rumle

Rumlerier

Jøss, ja 😊 Litt bilder og du er på god vei til en bok her jo! Nå fikk jeg lyst til å prøve igjen også!
  23. AnonymBruker

De som stjeler andres ektefeller

Jeg har opplevd det samme som ts venninne. Hun er nok i sjokk, fortrenger realiteten og legger hele skylden på den andre kvinnen. Men det er mannen sitt ansvar å ta vare på det forholdet han er i . Eller rettere sagt , det er den som er i et forhold som skal ta vare på det forholdet hun/han er i. Vi må slutte å se på menn som viljeløse idioter, som pga sitt kjønn og sin penis, kan styres og ledes av ethvert tilbud om smiger, pupper og sex som dukker opp. En mann kan si nei, han har jo hjerne, der er ingen unnskyldning om så miss univers la seg naken fremfor ham på veien og skrek om sex. Menn kan og si nei. Gjør de det ikke, kan man ikke legge skylden på noen andre , og da ønsker man vel ikke å være gift med en viljeløs ditt uansett. Anonymkode: d2bb4...78c
  24. DianaV

Pilotfrue

Jeg er så enig med deg. Jeg husker pilotfrue fra da hun begynte å blogge og var litt hypa opp i media. Hun har alltid fremstått som noe mindre intelligent, med noen drøye og helt blåste uttalelser om allslags som hun viser selv at hun ikke har peiling på. Hun sanket så mye sympati det året det tok henne å bli gravid, og hun er blant verstingene når det gjelder ukritisk utlevering. Og gemalen skal jeg holde meg for god til å uttale meg om. Flere bloggere viser selv hvor lite reflekterte og intelligente de er, pilotfrue er en av disse.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...