Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Legen var enig om jeg kunne prøve gå ned i vekt Anonymkode: 128a7...1fe
  3. AnonymBruker

Hva er passelig vekt synes du? 160 cm

Det er jo helt avhengig av hvordan du er bygd. Noen er petite, andre har kraftig beinbygning. Og hva som er passende vekt er jo helt avhengig av det. Har man brede hofter, dtor brystkasse og generelt en kropp som lett får muskler, så ser man sunnere ut med en høyere vekt enn en som er spedbygd. Jeg ser "finest" ut med en bmi på 22-23, mens andre passer en bmi på 19. Anonymkode: 68753...2d8
  4. AnonymBruker

Skylder du på korona for overvekt?

Heller tvert i mot. Jeg har gått ned i vekt jeg. Det at det ikke var jobblunsjer i hytt og pine, sosialt med venner og ut på byen og konserter og restaurantbesøk gjorde det enkelt å holde seg til den maten man burde spise. Så jeg gruer meg mest til alt åpner igjen jeg 🤣 Anonymkode: 63c75...dbc
  5. Det er personlig trener som foreslo 1500 kcal dagen Anonymkode: 128a7...1fe
  6. Hvis man får transplantert organer, så må man gå på medisiner for å stoppe avstøting av de nye organene. Hva er bivirkningene? Er det større dose, jo flere organer man får? jeg fikk høre at hvis man går gjennom en flerorganstransplantasjon hvor tarmer, magesekk lever tolvfingertarm blir transplantert så må man gå på slike medisiner med betydelige bivirkninger resten av livet. Hva kan jeg forvente? Anonymkode: 9487f...a30
  7. AnonymBruker

Flere som venter med samleie til ekteskapet?

Jeg er kristen så skulle strengt tatt vente, men så ble jeg russ, også ble jeg student, også ble jeg kåt 😝 traff drømmemannen, men det fant jeg ikke ut av før vi hadde vært fuckfriends i 1 år... lurer på hva Gud synes om det? Anonymkode: b48f3...d82
  8. AnonymBruker

Regulering som voksen

Har du sjekket opp om du kan være en kandidat for Invisalign? Anonymkode: 9528d...587
  9. Apekatten

55-65kg. Men det kommer an på hvordan kroppen din er bygd opp.
  10. Jeg måtte avbestille leiligheten vi hadde leid via airbnb i april, og fikk tilbake alt bortsett fra servicegebyret. dette er stortsett normen på alle leilighetene jeg har leid der.
  11. Fantorang1

Hva tjener man når man tjener godt

Litt i overkant av 6G er god lønn, når toppskatten slår inn - årslønn over 639.750,-. Selv om enkelte yrker og bransjer har lønn vesentlig over dette synes de færreste at de har for høy lønn, noe de kun er villig å innrømme om de mister denne godt betalte jobben og må venne seg til mer normale lønnsnivåer i en annen jobb. Fx mange slike da folk i oljen mistet jobben i 2014 som fikk bakkekontakten tilbake når de måtte nøye seg med andre jobber. Fra trinn 3 i skattetabellen; toppskattesats på ytterligere 13.9% fra 639.750,- er definert som god lønn, da skattetrykk er progressivt for å skatte etter evne, god evne å betale skatt er antatt god lønn å skatte av.
  12. AnonymBruker

Far som blir vanskeligere å være rundt

Det er svært lite å gjøre med slike mennesker. Han må nesten 'se lyset' gjennom egne opplevelser (sykehus for høyt blodtrykk osv). Siden han er overvektig selv, gjør det samme til han. For din egen del, ikke ta opp temaene som du nevner her. Vil du ha salat til maten, lag deg salat vel. Anonymkode: 38d24...932
  13. AnonymBruker

Rundt 54-55 kg er fint. Synes bmi på rundt 21 er det peneste på de fleste. Anonymkode: fafcf...510
  14. AnonymBruker

Venninne sier hun ikke har behov for venner

La henne leve sitt liv. Om hun vil flytte så gjør hun det. Jeg hadde en venninne en gang som prøve å stoppe meg fra å flytte, jeg oppfatta det som veldig egoistisk! Det var ikke sånn at vi møttes så sykt ofte at det var verdt å bo et sted bare på grunn av henne. Om dere er venner så kan dere jo holde kontakten uansett. De færreste vennegjenger hoder seg i samme by hele livet. Anonymkode: 1444e...630
  15. lilletyrkia

metteask.blogg.no

Enig. Parantesene ser jeg på som utrolig unødvendig, at hun skriver et ord for så å forklare det etterpå, som om vi ikke skulle forstå betydningen av ordet. For meg blir det bare teit.
  16. AnonymBruker

For meg er 50 passelig, men det avhenger nok av kroppsbygning, muskelmasse osv. Folk kommenterer at du er tynn om du befinner deg i nedre halvdel av normalskalaen, men jeg tror ikke det betyr at det er skadelig å være der. Folk er bare vant til at de fleste er store eller misunnelige. Anonymkode: 1c1e4...7fb
  17. AnonymBruker

Katten min kom ikke hjem inatt....

Det er vanlig at katter kan bli borte lenge. Katten min har fast tid når den kommer og går, men det hender også at den blir borte i et par dager, spesielt når det er så fint vær som nå. Anonymkode: 7d0f6...745
  18. AnonymBruker

Fjerning av livmor

Er det noen som har vært gjennom det, som kan fortelle meg hvordan man føler seg etterpå fysisk/psykisk? Anonymkode: 32b52...af8
  19. AnonymBruker

Hvordan har folk råd til så dyre biler?

Skulle da tro det..., Vi unnet oss litt ekstra, så vi var ikke gjeldfrie før jeg var 39, men ja de fleste bør kunne være gjeldfrie når de nærmer seg pensjonsalder... å kalkulere med at man skal arve så og så mye penger en gang før fylte 50, eller 60 eller lignende er skummelt..., Anonymkode: d91e6...f93
  20. AnonymBruker

Is i sommervarmen?

Dette er et dårlig råd og fungerer ikke for de som må telle kalorier for å gå ned. Syntes det er kjipt av deg å si dette, for om TS skulle "spise det hun ville" ville hun sannsynligvis gårr opp alle de kiloene hun har jobbet hardt for å gå ned. Nei, de fleste kan ikke "spise det man vil". Noen få har veldig god sult- og metthetssans og kroppen regulerer hva den trenger enkelt. Spiste du mye en dag vil du være mindre sulten neste dag. For veldig mange fungerer det ikke slik i det hele tatt. Spiser de mye en dag, kan de like gjerne spise alt for mye neste dag også Anonymkode: a4a57...652
  21. Kanskje var han ferdig med å sjekke, og når denne notification fra insta dukket opp, la han den på brystet fordi det var uten interesse? Anonymkode: 41fdb...4cb
  22. AnonymBruker

Katten min kom ikke hjem inatt....

Jeg hadde vært ute å lett og ropt for lenge siden. Anonymkode: de9c0...ebd
  23. AnonymBruker

Samletråd for tolking av graviditetstester

Jeg går på pilla nå, men tok en test i dag morges. Jeg så en veldig svak strek 😧 Jeg klarte å tisse litt mer etterpå (hadde ikke drukket noe væske mellom) og tok en ny test, denne var helt kritthvit. Absolutt ingen antydning. Skal ta en ny test i morgen, men ble veldig urolig for om jeg er gravid. Har pillefri uke nå. Siden lørdag. Er det mulig at jeg jeg ikke er gravid selvom jeg så en svak strek på første? Håper noen kan svare. Anonymkode: 8d01f...c4c
  24. Fioljenta

Flere som venter med samleie til ekteskapet?

Hehe... Selv om vi ventet og har opplevd at de greiene. Så kan man heldigvis ikke vente og ha de greiene. Det er lissom ikke noe enten-eller her. 😂
  25. Nuttery

Jeg tenker 55-60kg.
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...