Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. AnonymBruker

    Har ikke hatt en dag alene på 19 år

    Kan du begrunne det? Anonymkode: 204a7...d89
  3. AnonymBruker

    Hjelp meg å forstå kvinner med ME.

    Slutt å spre feil-info! Jeg kjenner 3 damer med ME. Hun ene ligger i et mørkt rom 18 timer i døgnet (bruker alle sine krefter for å være litt med barna noen timer om ettermiddagen). Nummer 2 jobber deltid på sykehjem Nummer 3 jobber deltid på skole Både nummer 2 og 3 elsker arbeidsplassen sin, og skulle veldig gjerne jobbet mer. Anonymkode: c42a6...806
  4. Unnskyld meg, men du har også tydeligvis misforstått meg veldig! Jeg skrev jo ganske tydelig at jeg sa det på tull - rett og slett for bare å bryte isen og fleipe rundt nettopp det som gjør sånne situasjoner ubehagelig.... Og det er vel helt naturlig å forvente at det går an å få hilse på noen som faktisk skal være en del av livet til barna mine. Jeg mener hvertfall det er ganske viktig at jeg og bonusmoren blir litt kjent, slik at vi kan kommunisere ang ungene, for det vil garantert komme situasjoner hvor vi må kunne prate sammen. Jeg var kjempenervøs, og da blir jeg typisk den som sier mer enn nødvendig- men om ikke hun skjønte at det jeg sa ikke var seriøst ment, så sier det mer om henne tenker jeg- og om deg som hang deg opp dette... 🤷‍♀️ Hadde det vært jeg som befant meg utenfor huset til min kjærestes eks og hans barns mor - hadde jeg blitt med til døren og hilst på henne, som en voksen person. Så kanskje det ikke er jeg som er den urimelige i denne situasjonen....? TS Anonymkode: 49b56...868
  5. AnonymBruker

    Har ikke hatt en dag alene på 19 år

    Du har jo store barn. Bare dra bort ei stund og hent deg inn igjen. Mine barn er ute av redet. Og jeg savner dem ikke. Jeg elsker livet med bare mannen min. Alt har en tid tenker jeg. Jeg er veldig flink til å være egoist innimellom. Jeg finner på noe med mine venner helger eller ferier. Og jeg finner på noe med mannen min. Vi kan fint ha ferie hver for oss også. Anonymkode: f6c52...899
  6. Er bare legge seg ned for å dø da…. Anonymkode: 1cdac...5b4
  7. AnonymBruker

    Hva slags høflighet forventer du fra menn?

    Omtenksom, at han bryr seg om de små tingene. Feks når man har bursdag - at han har et koselig kort, yndlingsfrokosten etc på sengen. At han hjelper til med ting. Hvis man ikke bor sammen -så at han sender koselige meldinger hvis man ikke ser hverandre på en stund. Støttende. Oppmerksom. At man kan snakke om problemer etc i forholdet der han ser ting fra partneren sin side. Blant annet:) Anonymkode: 4344f...0d7
  8. AnonymBruker

    Innafor å ha behov for alenetid?

    Er lik. Lader også alene, derfor er det så viktig for meg. Jeg føler jeg sier det på en fin måte. Forteller at jeg har behov for 1-2 timer alene om dagen. At jeg kan se noe jeg liker på tv, gå meg en tur, høre på musikk osv.. Vi har snakket masse om dette, håper vi en gang kan bli enige. ts. Anonymkode: 8f442...798
  9. Tøvftta

    Hvilken cider er din favoritt?

    Ja, si det. Husker ikke hva den består av, men den er skikkelig søt.
  10. Huh, de har et barn boende i campingvogn? Sånn boende på heltid, ikke bare en overnatting her eller der?
  11. Helene1982

    Ser du på adopterte som norske?

    Jeg mener at det å være norsk omfatter et mangfold. For eksempel kan man både være norsk og tilknyttet en annen nasjonalitet, enten det er genetisk eller gjennom at du eller familien din har bodd andre steder i verden. Kultur og arv er noe vi tar med oss, enten det er utseende eller tradisjoner. Selvsagt er adopterte norske. Har du pass fra Norge er du norsk.
  12. Ciaran og Ciara

    Hva var det siste du puttet i munnen? 😗

    Brus er det siste som Cassidy Tvillingene har puttet i munnene våre nå.🥤🥤
  13. Eneri

    Har ikke hatt en dag alene på 19 år

    Lei eller lån ei hytte/Airbnb/hotellrom ei helg og dra dit alene. Ungene er jo store og klarer seg fint selv. Er det snakk om spesielle behov osv, så kan plan B være å avspasere en ukedag når ungene er på skole, så har du iallefall noen timer for deg selv.
  14. Det samme er jeg vant til. Anonymkode: b0d67...5a6
  15. AnonymBruker

    Alenemor og kjæreste. Det går ikke.

    Ja så klart må du gje beskjed til han når det er for mykje! ❤️ Anonymkode: 26831...ea0
  16. Gratis på YouTube. Har hatt fantastiske resultater med Caroline Girvan sine programmer. Anonymkode: 4f5ff...a04
  17. AnonymBruker

    Hvor kan en få hjelp?

    Sykemelding er bare midlertidig og løser ikke problemet. Du må finne deg en ny jobb. Når det er vanskelig å bevise for verneombud/tillitsvalgt så er det i alle fall vanskelig å bevise for politiet. Saken blir bare henlagt grunnet manglende bevis. Anonymkode: afdf2...4ae
  18. Å få bank. 2 slag i hodet og godnatt. Anonymkode: 88225...100
  19. AnonymBruker

    Hvor kan en få hjelp?

    Du er dyktig og det kan gjøre folk onde. Anonymkode: 097c7...c91
  20. Kollontaj

    carolinebergeriksen.no

    Fra en story?
  21. AnonymBruker

    Hjelp meg å forstå kvinner med ME.

    Det er en sekkediagnose som kvinner med subjektive fysiske og psykiske plager som ikke kan påvises i medisinske prøver havner i for å få uføretrygd. Varierende grad av sykdom og sykdomsinteresse. De færreste har som mål å komme tilbake til arbeidslivet. Fordi ME er visstnok kronisk. Anonymkode: 9f2bc...b67
  22. AnonymBruker

    Hva overrasker deg mest hjemme hos andre?

    Jeg legger alltid merke til om dører er vasket eller ikke. Kan komme til et rent og ryddig hjem, men vaske dørene innvendig det har jeg sett at ikke alle kommer på. Anonymkode: 54b63...da4
  23. AnonymBruker

    Hva er det mest pinligste du har gjort eller opplevd?

    Ingen som våger å dele noe? Ikke engang som anonym? 😆 Anonymkode: 33725...9c5
  24. Jeg har bare hatt lyst til å holde mine tantebarn. Det er nær familie. Alle andre er uinteressante å holde. Men siden jeg er kvinne, så tror man at jeg automatisk er interessert da. Jeg er jo ikke det. Anonymkode: 587b8...82e
  25. Takk for svar. Godt å høre at flere har opplevd å bruke tid på dette. Og at det har gått helt over. ts Anonymkode: 003cc...4eb
  26. AnonymBruker

    Hyppig vannlating - ikke svie

    Jeg har hatt tørre slimhinner etter fødsel og jeg har hatt slapp bekkenbunn (ikke svangerskapsrelatert). Tørre slimhinner ga meg bokstavelig talt skrubbsår i skjeden. Det var vondt og jeg følte underlivet mitt hele tiden. Slapp bekkenbunn gjorde at jeg løp på do ofte og det kom gjerne bare litt. Jo oftere jeg gikk, dess varmere ble det. Jeg øvde meg på å tømme blæra ordentlig. Sitte lenger på do, gjerne reise meg opp og gynge litt, deretter sitte igjen. Et dobesøk tok gjerne 15 min, men da trengte jeg ikke gå på do på noen timer (3-5). Knipe strålen på morgenen noen dager for å "finne" musklene, knipeøvelser hver kveld i 3 mnd før det ble bedring. Anonymkode: ed4b4...a8d
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...