Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Ulykkelig kjærlighetsdikt Det ble ikke no a, Det ble ikke no bra, Men vet du hva? livet sa ja og jeg vil den ta, Leve til kjærligheten vil meg ha. Haha er drt bare jeg som tar denne tråden seriøst..
  3. @Hunter7 dette er noe av det beste jeg har lest!!!
  4. AnonymBruker

    London med barn

    Kanalbåt mellom little venice og camden market, afternoon tea på buss, naturhistorisk museum, m&m-butikken, sky garden(gratis, men billetter legges ut 3 uker før og forsvinner fort), piknik i hyde park, London eye og London dungeon. Anbefaler på det sterkeste appen Visit London! Anonymkode: 3a567...31f
  5. Har mange venner som har det perfekt hjemme, og pusser opp hvert 5. år. Det gjør ikke vi, for å si det sånn 😃. Men vi har stort hus og hjerterom, serverer god mat, og tar oss godt av gjester. De stortrives her, alle sammen. Har overnattingsgjester i flere døgn mange ganger i året. Så ikke tenk på det, du 🙂 Anonymkode: 2e4e0...561
  6. Hvordan er disse personen? Er dem hyggelige og ha i hus er noe jeg heller ville brukt tiden på og tenke. Hvorfor skal di stresse med og bli ferdig på huset, for og imponere noe andre? Legg vekk tanken, vær deg selv og gjør det dere må gjøre til tiden dere har satt, ikke for og imponere andre penger eller ei. Vi må rett og slett slutte og tenke vi er mindre eller mere verdt en andre, og så må vi slutte og bruke tiden på og være noe vi ikke er. Så om huset deres ikke er helt klart eller alt er tipp topp. Du skal ikke se at dem synes det er hjemmekoselig hos dere, og er dere gjestfrie er det det viktigste. Anonymkode: 91308...fd9
  7. Hvis borettslaget ikke får lån noe sted, kanskje de ikke er kredittverdige. Og det vet håndverkerne og ønsker da betaling for jobben som er startet opp og satt i gang. Men uansett, en dags forfall er ikke greit. Anonymkode: 9520a...011
  8. Du hadde et forferdelig ekteskap. Du burde jo bare være glad for at det er over. Hvorfor er du negativ til at eksen gikk videre slik at du slapp unna han? Anonymkode: ddac4...395
  9. No1*No1

    Jeg har aldri....

    Mmm elsker rosenkål Jeg har aldri datet en mann som er helt norsk.
  10. AnonymBruker

    Stusser på ny ansatt

    Hei. Jeg er ikke HI, men jeg må takke for ett veldig godt og informativt svar anngående det med lønnstilskudd fra Nav. Jeg har i noen måneder vært på Nav-tiltak i en bedrift og både Nav, bedriften og meg er positive til muligheten for Nav-lønnstilskudd. Så nå gav du meg viktig informasjon. For noen, meg her, har Nav-tiltak vært ekstremt positivt for både min fysiske og min psykiske helse. Jeg er på aap på grunn av psykiske årsaker, men selvsagt spiller den fysiske helsen inn også. Takk igjen for informasjon! Anonymkode: 491f4...86f
  11. No1*No1

    Fortell noe skikkelig uinteressant!

    God lørdag🌞
  12. No1*No1

    Dagens Gode Nyheter

    Ah, jeg elsker å bestille matvarer på nett. Sparer tid, energi og faktisk penger. Kommer til å begynne med det igjen snart. 🙂 Er fortsatt tidlig. God nyhet for meg er at jeg sov 7, 5 timer og det har blitt min nye normal mellom 6,5 og 7,5. Som er en stor forbedring. Kjenner meg som meg selv, og som hjernen reparerer seg selv.😄 Føles supert. Gleder meg til neste måned da klarer jeg forhåpentligvis 8☺️☺️☺️
  13. skrue

    Stor Oslo og bom

    Full oversikt her: https://www.fjellinjen.no/bompenger og spesifikt timesregelen https://www.fjellinjen.no/bompenger/timesregel-og-månedstak
  14. AnonymBruker

    Er det mulig å kjøpe én giftering?

    Ja, Anonymkode: 15fa9...4f2
  15. AnonymBruker

    Er det mulig å kjøpe én giftering?

    Svaret på det har vel kun den som forhandler den aktuelle ringen. Anonymkode: 22478...6c3
  16. https://www.blivakker.no/product/3276049?utm_campaign=pmax-groupa-low-google&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6Mlf4luAD9WJyjWOYcUazy_0ywG&gclid=EAIaIQobChMIt83AhcXhhQMVpjwGAB0QtghBEAQYAiABEgJ7NPD_BwE
  17. AnonymBruker

    Elektrisk Musefelle

    Victor sine feller er bra. Anonymkode: 6213f...b2c
  18. Jeg er interessert i interiør og bruker både tid og penger på interiøret. Det kunne aldri falle meg inn å kommentere andres hjem eller stil. Jeg bryr meg ikke om hvordan andre har det, og har stor forståelse for at andre ikke gidder bruke tid og penger på interiør! Jeg er nesten litt skamfull over tiden jeg bruker på å tenke på hjemmet mitt. Om noen kommenterer ditt hjem (negativt) må du forsøke å heve deg over det. Vi har alle ulike interesser, økonomi og ferdigheter. Anonymkode: c3a3d...6be
  19. AnonymBruker

    Et hot tips til alle "incels"

    Hvordan i huta heita har du tenkt å gjøre dette. Skal alle single menn slippe å betale skatt? Gjelder det single damer også? Skal dere selv få fra veldferdssysyemet? Hva med de som fikk et barn da de var 18, men ikke har fått pult på 30 år? Skal de slippe? Høres ut som det er bedre dere flytter et annet land som passer dere bedre, evt. oppretter en egen stat. Anonymkode: 54339...d0a
  20. Det er utrolig spesielt å invitere Karis foreldre til konfirmasjonen til en de knapt kjenner, og enda mer spesielt om de faktisk kommer. Anonymkode: 75479...150
  21. AnonymBruker

    Bruker du noen legemidler som gir deg uttalt munntørrhet?

    Skal dit i mai, skal spørre da, takk for tips. Anonymkode: d688b...8be
  22. AnonymBruker

    Ansatt i barnehagen kysset barnet mitt

    Han respekterer jo jenta som får kysset. Mor eier jo ikke datteren sin og har ingen rett til å nekte henne å være en del av et normalt sosialt samfunn med normale omgangsformer, som kyss på kinnet er en del av. Anonymkode: f7bd2...506
  23. AnonymBruker

    Hvor mye 4G til ungdom?

    Min må legge igjen telefonen før leggetid så det er heldigvis ikke noe problem. Anonymkode: 191ea...9f6
  24. Duraton

    Anser du Hamas som en terrororganisasjon?

    Norge ser heller ikke på khamas som en terroristgruppe. Så denne amrit kaur følger bare norsk politikk.
  25. AnonymBruker

    Ansatt i barnehagen kysset barnet mitt

    Bor du i Drammen? Mannlig ansatt i bhg kysser barnet mitt på kinnet også.. Anonymkode: ae0b7...b83
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...