Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. Patriotpaula

Kristina00´s prøve dagbok.

Tror ikke det er alle som kjenner like mye altså... Jeg hadde vel bare murringer fra starten av, men det har det blitt til at jeg alltid har fra ved EL-tider (selv om det ikke var noen ordentlig EL på meg før innsett da). Du vet jo så godt at jeg også fryktet den blendahvite testen, jeg visste jo ikke helt selv når jeg turte å teste... Håper sånn med dere ❤️
  3. Og hvor har det blitt av @Daryl Dixon ?
  4. Jeg blir sett på som ekstrem. Det gjør mannen min også. Jeg bruker hijab og lang kjole, mannen min har skjegg, ingen av oss håndhilser. En kvinne kan ikke gifte seg med en ikke muslimsk mann ifølge religionen vår. Det er mange grunner til det, blant annet at mannen er den som forsørger, og ofte følger barna farens religion.. Da vil det mest sannsynlig kræsje.. (i teorien). Men! Jeg og mannen min vil selvfølgelig at dattera vår skal bli praktiserende muslim, gifte seg med en praktiserende muslimsk mann (samme hvilket land han er ifra).. Men om denne mannen ikke er muslim, men aksepterer henne som den hun velger å være, og hun har reflektert igjennom sine valg, så er det ikke mer jeg kan gjøre. Personen barnet mitt elsker, og denne personen elsker henne tilbake, den personen skal jeg godta som min familie, uansett hvor "feil det måtte være". Anonymkode: 52ac9...8b9
  5. AnonymBruker

Alder og det å barbere musa...

App app app!! Jeg elsker å slikke, og driter i om det er hår eller ikke. Men til de av dere som tror at man bare skal slikke der det ikke er hår, kom dere på skolebenken og begynn forfra! Når du slikker så er trikset å ikke slikke....dvs, ikke pang på knollen med en gang. Nei, ert henne først. Slikk rundt..nærme deg, så litt unna igjen. Du kjenner når hun spenner seg og da holder du deg der et kort sekund før du røver henne fra godsakene igjen...gjør henne frustrert, utålmodig. SÅ kan du slikke der håret ikke gror...så gjør du samme med fingeren...først nesten inn, teasing og erting før hun får den også...også videre... Anonymkode: e7180...c69
  6. AnonymBruker

Tips og triks for oss som er utro

Jamen det er flott. Kan du dra deg ut av tråden nå da, supermenneske. Anonymkode: cb2e9...fbb
  7. Jeg sverger til disse her: https://www.morogmeg.no/mammaklaer/undertoy/noppies-boksershorts-natur/ De er i utgangspunktet for gravide, og jeg kjøpte dem første gang da jeg gikk gravid. Men, har fortsatt med dem etterpå og har da gått ned i størrelse. Funker utmerket for oss med litt mage, de er så høye at de er nesten oppunder puppene. Veldig behagelig stoff, merker knapt nok at man har de på. Ingen gnissing, og synes heller ikke de blir varme og klamme (har brukt dem i oppunder 40 grader uten at det var noe problem). Anonymkode: 442cb...bef
  8. På ingen måte, men da hadde man fått ferre gråsonetilfeller hvor den ene følte seg voldtatt og den andre mente det var frivillig. Det er ikke bare kvinner som av og til havner i situasjoner hvor de ikke klarer å si nei.
  9. Ærligtalt: du eier ikke din mann og han er heller ikke lite barn som må passes på som ikke klarer ta selvstendige valg i livet sitt. Hvis han en dag er utro mot deg er det ET VALG HAN TAR OG IKKE NOE NOEN TVINGER HAN TIL Å GJØRE. Det er ikke ts som oppfører seg bedritent her. Hun er bare glad i en gift mann. Det kan skje. Han er den eneste som forråder noen. Ts har ikke ansvar for hans kones følelser. De kjenner jo ikke hverandre engang. Anonymkode: b5c68...3c4
  10. Åhh! Han (som jeg trodde var hun?) savner jeg og!
  11. Freia.

Lene Orvik

Jeg tipper faktisk at hun ikke får noe over 6 mill. Frogner er ikke like attraktivt som det var for noen år siden. (stadig attraktivt for all del, men gått noe ned)
  12. Nå er det ingen av mine venninner som foretrekker menn fra Midøsten. Jeg er faktisk den eneste som har vært sammen med en mann, fra et muslimsk land. Og han kom fra Iran, og var vel like norsk som andre norske jeg kjenner. Men jeg har hatt en mann fra Syria etter meg, her i byen jeg bor, og jeg skjønner at man kan falle for de, en veldig kjekk mann, veldig velkledd, og sjarmerende, og det er ikke mangel på komplimenter, og måten han ser deg dypt inn i øynene med disse vakre brune øynene. Nå spiller ikke hudfarge noen rolle for meg, men han fra Syria flørtet jeg med de gangene vi møttes ute, men helt uskyldig. Men vi kommer fra 2 forskjellige kulturer, han hadde bare bodd i Norge i 2 år, og han var muslim. Jeg er ateist. Så vi passer jo ikke sammen. Anonymkode: 0a375...698
  13. AnonymBruker

Tok du kontakt med din manns elskerinne?

Du ble kjæreste med hans kone? Anonymkode: 1b351...139
  14. AnonymBruker

Sjokoladekakekrem som ikke er kvalmende?

Nugatti air Anonymkode: 925be...eb5
  15. AnonymBruker

Greit å gi barn munkholm/claustahler?

Min forlengst avdøde farbror hadde en teori om dette. På den tida måtte brus trekkes opp med "oppdragelse" (øljekk), og en skulle etter hans mening aldri gi brus til barn, slik at de kom i vane med å trekke opp flasker. Da kunne de senere gå over til å trekke opp ølflasker. Og noe verre enn det, var jo ikke tenkelig. Anonymkode: 144f7...0c2
  16. Hvorfor er de MYE penere enn norske? Er det ikke pene mennesker i alle land?? Herregud. Anonymkode: 993e0...ee4
  17. Rumle

Sist sette tv-serie?

Takk!
  18. Jadzia

Bekymret for tarmkreft (29år)

Jeg hadde blod i avføringen opp og ned i mange måneder før jeg ble tatt på alvor hos legen. Var livredd for kreft, og ventetida på koloskopi føltes ekstremt lang! Har Morbus Crohns og ikke kreft heldigvis. Ikke at det er en dans på roser det heller, men heller det enn kreft i hvert fall.
  19. Hold the door het tidligere Visningsnamn. Han lagde blant annet tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1250069-hvilken-prosent-er-mobilbatteriet-ditt-på-akkurat-nå/#comments
  20. Luckiness

Den store Ikea-tråden

Takk for svar! Hvordan er de håpløs?
  21. Cata

Strålebehandling

Min mor hevdet hun ikke kjente noe av strålebehandlingen da hun fikk strålebehandlet lungekreft. Hun var innlagt på sykehus mens strålingen pågikk, men det var fordi hun måtte stråles langt hjemmefra og i tillegg hadde problemer med en fot etter en bruddskade et par måneder tidligere. (Flyttet etterhvert inn på sykehushotell da.)
  22. TrekStar

Hos tannlegen - hva er dette?

Kanskje dette vil hjelpe med å holde hodet til pasienten mer stabilt?
  23. Regjeringen har gjort endringer for å korte ned på aap tiden en person kan få, det er bla dette de protesterer mot. Som vanlig ved en lovendring har det blitt kaos for endel som ikke har klart å følge med på sin egen sak ja..
  24. AnonymBruker

Hva slags drivstoff bruker din bil?

Jeg synes det er skikkelig rart med folk som kjører lite og fortsatt har elbil. Da tenker jeg at det er folk som hater DAB, har lineær TV, aldri streamer, fortsatt bruker hjulvisp og mente at Internett var en flopp. Anonymkode: f2fca...986
  25. Det er jo akkurat det "de" vil at man skal gjøre! De sitter bak gardinene, og kontrollerer hver eneste tast du trykker på, med de spermfuktige fingrene sine.
  26. AnonymBruker

Tips og triks for oss som er utro

Alt er så jævla enkelt i teorien, når ikke du står opp i suppa sjøl. Anonymkode: cb2e9...fbb
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...