Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Engelsk revejakt som sport

Joda, men det er likevel mulig å få praktisert den. At en uvitende og misunnelig berm skal få ødelegge for andre er helt på trynet! I Irland er det heldigvis fullt lovlig. Anonymkode: 5af0e...649
  3. Rumle

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Haha feiekost?! Åhhh kurset?!
  4. AnonymBruker

Skal jeg ha tvillinger?

Når egget festet seg har mye å si for hcg-verdien. CB bruker nok et snitt for sine beregninger. Jeg hadde også veldig høye hcg verdier, legen tippet at egget festet seg veldig tidlig. Kan variere fra alt mellom 3 dager og opp mot 10-12 dager, med et snitt på ca en uke. Men det betyr selvfølgelig ikke at tvillinger er utelukket.. bare at det finnes en veldig god forklaring på hvorfor CB digital ikke alltid samsvarer med eggløsningstidspunktet. Anonymkode: cc47a...fdd
  5. Duftavsommerregn

Tre menn har fått livet ødelagt av falske voldtektsanklager

Helt klart ja! Men jeg deler aldri rom med noen uansett om jeg ikke er i et forhold med vedkommende av motsatt kjønn. At jeg og en kamerat kan dele et rom for å spare utgifter er noe helt annet. Men ville aldri blitt voldtatt da tipper jeg, det ville da blitt en blodig affære
  6. AnonymBruker

Stygt ordbruk blandet førsteklassinger

Det er dessverre vanlig at en del barn har stygt språk. Noen barn trekkes til de litt eldre «tøffe» gutta, og da blir det fort språk deretter. Trenger egentlig ikke å ha så mye med foreldrene å gjøre. Noen barn synes det er veldig viktig å være tøffe. Jeg jobber selv som lærer i første klasse, og de som slenger rundt seg med stygt språk er gjerne barna som har litt dårlig selvtillit selv. Anonymkode: 42af2...474
  7. FruN

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Åååå, jeg gleder meg til imorra!!
  8. AnonymBruker

Neseplastikk

Beklager, leste feil. Men nei, jeg tenker ikke å dra hos ham. Har ikke hørt så mye bra om han. Anonymkode: 203d1...f8b
  9. Jeg mistenker nesten du sikter for lavt.
  10. AnonymBruker

Tips og triks for oss som er utro

Ja, blir jo litt vanskelig . Må jo ha det hemmelig, ellers kommer "moralens voktere" og de forsmådde til å lage et helvete hvis de får greie på stedet (stedene). Men ellers er ideen veldig god. Anonymkode: cb2e9...fbb
  11. AnonymBruker

Må jeg betale ut oppsigelsestiden?

Ja, du har valgt å ikke klage på utkastelsen men heller si opp selv på generelt grunnlag, og da må du betale ut oppsigelsestiden. Og til fremtiden: Husdyrhold bør være regulert i utleiekontrakt, slik at utleier ikke bare kan snu kappen etter vinden og bare endre reglene for det etter eget forgodtbefinnende. Anonymkode: 4e266...3ab
  12. Svigermor har sendt flere hundre tusen til en amerikansk general i Midt-Østen/Asia, som var i beit for penger da lønnen hans ville bli utbetalt i USA og han måtte komme seg dit før han skulle komme til henne i Norge, men ble kastet i fengsel i Afghanistan før avreise osv (kjenner ikke hele løgnhistorien). Det kom frem da hun spurte sin datter - min manns halvsøster - om penger. De har ikke hatt kontakt på minst 10 år (halvsøster kuttet kontakten), så ber svigermor om penger som hun skal sende denne fyren. Søster varslet min mann som ble fly forbanna fordi han fikk vite det sist. Hører med til historien at hun aldri har hjulpet sine barn økonomisk og sagt nei de par gangene de har spurt om lån i fm utdannelse og boligkjøp (sa nei til å stille som kausjonist for datter etter tøff skilsmisse med tapt egenkapital under finanskrisen, selv om datter fint ville klart lånet og det kun ville være for en kort periode og hun hadde økonomi til det, datter kom seg ikke inn på boligmarked igjen før hun møtte ny mann). Men hun kunne altså sende alle oppsparte penger til en mann hun aldri hadde møtt. Hun tok også opp lån.... Og hun er faktisk også gift. Med en grinete type som jeg unnet henne å forlate, men ikke slik! Ikke fair å pleie en flamme på nettet. Hun planla å flytte sammen med ham denne supergeneralen kom til Norge. Vi prøvde snakke svigermor til fornuft, hun avviste alt, nektet å svare på spørsmål om rene faktafeil og realitet checks, og fastholdt at hun kjente ham blabla. Så kom han aldri, og hun forsto hun var lurt. Politianmeldte og kontaktet banken, men kommer seff ingen vei. Gikk i kjelleren, følte hun var blitt hjernevasket og skjønner ikke selv hvordan hun kunne være så dum.. Min mann var sint fordi han fikk vite sist, for at hun kunne være så dum. Null kontakt på flere uker (bor åtte timer m bil unna el buss+fly). Så tar min mann kontakt igjen, ikke hjertelig, men ok. Hun er barnas bestemor og er bedre til det enn hun var som mor. Hun har ikke kontakt med barnebarna på min manns søsters side. Vi er de hun har. Så for to uker siden varsler hennes søster at hun har på nytt kontakt med denne flammen. Min mann orker ikke, så jeg tar kontakt. Nå er det den «ekte Aron» som tar kontakt og han er dypt fortvilet over at hun er blitt lurt, han sier hans konto ble hacket osv. Jeg prøver igjen å snakke henne til fornuft, ender med å bare si «han kommer til å be om penger, bare vent». Så meldte hun i går at han ikke kommer. Har bedt om 200.000. Hun skjønner at hun ble lurt igjen. Vet ikke om hun har sendt mer penger, men jeg tror det. Sannsynligvis forbrukslån som er lett å få (har bedt henne kontakte banken og få lån på bolig som hun kan innfri lånet med, og få lavere renter, hun skal gjøre det men har ikke helt ork.. tror også det blir vanskelig da hun eier boligen med mannen (dog særeie), han vet hun har tapt mye penger, men ikke på hva. Min mann vil nå kutte kontakten. Dette topper alt, hun har vært ego i oppveksten hans og han har store hull i allmenndannelsen (merker jeg) fordi hun har vært mest opptatt av mennene hun har vært sammen med. Kjenner jeg synes synd på henne, hun har jo tapt alt hun skulle tære på i alderdommen, men jeg har null respekt og synes hun er totalt blåst i hodet. Hun nektet å høre på oss - vi som bryr oss om henne, og som hun trenger penger til fly/bussbilletter for å besøke - og hun nektet TO GANGER. Hun satset alt på en fyr hun aldri hadde møtte, og blåste i sønnen og min sine innstendige bønner. Hun har «mistet» datteren, hun hadde bare sønnen igjen. Men min mann vil nå kutte kontakten. Og jeg kjenner det frister å tenke at hun får ligge som hun reder. Hun gav blaffen i alt vi sa. Hun løy (sa hun ikke hadde sendt penger), hun skjønte på kontrollspørsmål fra oss (hadde hun møtt ham, hvor hadde den ekte Aron vært da hun oppdaget at hun var lurt, at FN ikke hadde operasjoner der han påstod han var for FN osv) Men hun er barnas bestemor. Noen som har hatt liknende situasjoner? Beklager langt innlegg. Anonymkode: 3594b...866
  13. AnonymBruker

Samboer og kollega

Ikke ok under noen omstendigheter. Ærlig talt. Be han sette tydelig grense eller bytte kollega Anonymkode: 7fd09...412
  14. AnonymBruker

Stygt ordbruk blandet førsteklassinger

Hører mange av disse ordene i barnehagen og, av fem seksåringene. Flere av barna lærer de av eldre søsken og så lærer de de videre til de andre på avdelingen. Anonymkode: 4bc6b...72d
  15. Fjollefyr

Trenger sko tips..

Yey or Ney?
  16. Dr. Ops

Dr. Ops' små tanker.

Jeg har ved flere anledninger tenkt å skulle slette meg (det her er ikke noe jeg skriver for å få kommentarer på "nei, ikke slett deg", bare for å være helt klar), men ved de gangene den tanken har kommet opp, har det dukket opp noe som gjør at jeg føler kg er litt godt å ha. Jeg tror ikke slike tilfeldigheter er så tilfeldige. Det er meningen at jeg skal være blant dere her inne. Sannheten er at jeg har ikke så mange venner. Og de få jeg har er ikke sånne venner man snakker tull og tøys og rare innerste, dypere tanker. Her kan jeg skrive ut og få litt utløp for noen rare påfunn. I tillegg er det spesielt å være med i gjengen av dere fine mennesker som godtar en for akkurat det man er. Her er det rom for vås, fjas og tjas. Og litt seriøse samtaler. Takk for at dere er så gode Dette ble litt rotete kanskje, beklager. Det er skriblet ned rett fra levra.
  17. Dette var étt av de bedre svarene som er beskrevet i denne tråden. Uten form for nasjonalisme. Du må ha et vakkert liv kan jeg tenke meg. Anonymkode: eea1f...517
  18. AnonymBruker

Neseplastikk

Nei, det var ikke meg Tenker ikke å dra på konsultasjon hos ham. Anonymkode: 203d1...f8b
  19. AnonymBruker

Skal jeg ha tvillinger?

Håper virkelig ikke jeg har bakovervendt morkake. Det kan vel være litt farlig? Tror egget festet seg 7dpo. Fikk en liten blødning den dagen. Kan man se bakovervendt morkake på ultralyd tidlig? Anonymkode: 0dc46...f07
  20. Nei, det er ikke det. Fordi det blir bare større og større skiljer i samfunnet med så mange grupper. Det blir faktisk verre. Anonymkode: 993e0...ee4
  21. AnonymBruker

Barnehagebarn og bursdag

Vi er også russere og leggetiden tradisjonelt sett i Russland for småbarn er 21.00. Anonymkode: 7c638...fe7
  22. AnonymBruker

Samboer og kollega

Jeg har en samboer som jobber med en dame som viser han mye oppmerksomhet. eksempler er at hun sier han er hennes «jobb kjæreste» og deler informasjon om sitt sexliv. Hun har også typiske kjælenavn, som kjære og søt osv. Er jeg hårsår som syns dette er ubehagelig? Han vil ikke gjøre noe med det fordi han ikke vil det skal bli krangling, men jeg syns ikke det er så ok lenger... Anonymkode: ebf39...e43
  23. AnonymBruker

Hvor ofte har du kontakt med ff/elsker?

Det varierte, men fikk ca snap/melding annenhver dag, av og til gikk det flere dager og andre dager hver dag. Fikk da korte meldinger med hjerter og at han savnet meg, og litt bildesnaps fra dagen hans. Anonymkode: cfbb5...078
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...