Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Sofakona

    Vurderer å melde en bekjent til BV.

    Lurer på om det finnes vv ?( Voksen vernet) For slike som finnes tydelige veldig mange av.. De kjenner...de ser nabo...de har hørt...de tror....barnet er tynt. Barnet er tykt... barnet spiser bare ultra produsert mat... barnet blir kjørt... barnet et aldri ute... Tror slike sol ts ver mer andre barn en foreldre selv 🤦
  3. AnonymBruker

    Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......

    For mange av dem er det drama at noen setter grenser for seg selv. Dramaet kommer når det ikke er fritt frem å valse over andre. Anonymkode: 41e1e...4b1
  4. Så du syns at norsk lov er bullshit. Ok, du kan synes det, men loven blåser i hva du syns.
  5. AnonymBruker

    Bestilt fra H&M sin nettbutikk?

    Sist jeg bestilte tok det 3 dager fra jeg bestilte til HM hadde pakket den ferdig. Deretter tok det 4 dager med posten. Tar som regel 2-4 dager før det forlater lageret deres virker det som Anonymkode: 595f6...3a6
  6. Rotekopp2021

    Sophie Elise

    Ja gud forby at en høygravid førstegangsgravid kvinne får omsorg og hjelp til et av de mest grunnleggende menneskelige behovene før hun skal gjennom en fødsel. Herregud ta deg sammen.
  7. AnonymBruker

    Navn til Liam Nikolai sin nye lillesøster

    Seriøst?? Jeg orker ikke…..🙈🙈 Anonymkode: bea99...0a7
  8. Nailo

    Finnsnes området noen?

    Fremdeles relevant? 😁
  9. AnonymBruker

    Har fått time på Rikshospitalet. Trenge hjelp!

    Bane 4 og 5, og gå 800 m. Ellers trikker. Brukk google map og skriv inn adressene på tmreisevei og du får opp alle kollektivtransporten. Taxi om det er helt krise. Anonymkode: ffe1e...0d5
  10. AnonymBruker

    Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......

    Overraskende mange er komfertabel med drama, virker nesten som om noen foretrekker et slikt forhold, akkurat som om de får energi av all galskapen. Er man allergisk mot den type folk, så er det greit å si det Anonymkode: 8029e...bbc
  11. Vampyrina

    Elsker elsker ikke - Sverige

    Det er pinlig å se hvordan Lasse og Fiona styrer med det å bli gravid 😳
  12. AnonymBruker

    Stramt tungebånd 5 mnd.

    Jeg gjorde litt research og fant en kiropraktor en time unna som spesialiserte seg på spedbarn, bestilte en time der på førstkommende mandag! Bor dessverre langt unna både Bærum og Bergen, så håper hun vi skal til er minst like dyktig🤞 merker at han er generelt mye anspent ellers også, så det er nok en plass vi hadde endt opp uansett! Men tusen takk for tips, håper vi treffer riktig og at ting løsner snart❤️ -TS Anonymkode: bb7ed...2ea
  13. Nailo

    Venninner i nærheten av Senja-Finnsnes?

    Heia, er dette fremdeles relevant? 🤩
  14. AnonymBruker

    Hvordan får man ut den kjemiske lukten av nytt tøy?

    Nettkjøp. Husker ikke hvor. Har det noen betydning mener du? Polyester og elastane. Ser så bra ut, men stinker. Anonymkode: c7868...f5d
  15. Sommer2464

    Qatar airways har fjernet Israel fra kartet

    Så du synes ikke at Israel har rett til å eksistere?
  16. AnonymBruker

    Bestilt fra H&M sin nettbutikk?

    Bare god erfaring med dem. Pleier å ta 7-10 dager før jeg mottar varene. Anonymkode: cff11...70c
  17. AnonymBruker

    Hvem er Kenneth? 🤔

    Kom på at jeg fikk melding fra han i fjor, han spurte om jeg var fra Halden, det benektet jeg. Fikk en melding til som jeg ikke svarte på. Mener han skrev at han var i 20 årene, jeg er mye eldre, er ikke interessert i "smågutter". Hadde glemt alt til jeg så dette innlegget. Syns det var ekkelt å få melding av en ukjent, håper grisen blir anmeldt.. Anonymkode: 6f9db...368
  18. AnonymBruker

    Douchebag skolesekk

    Min har 30 liter, 11 år og 1.49 høy. Mye plass i sekken og god å ha på. Men er en trend-greie😉 Anonymkode: e3ab7...631
  19. Herregud, en fin dag til deg også 🙄
  20. AnonymBruker

    Navn til Liam Nikolai sin nye lillesøster

    Ellen Mari Anonymkode: c9dd0...3d8
  21. AnonymBruker

    Ansiktsrens

    CeraVe sine er milde og effektive Anonymkode: 79268...34b
  22. AnonymBruker

    Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......

    Alle som skriver dette har en ting til felles: de er dramaet. Anonymkode: ba47a...573
  23. 1. Oppegående menn med respekt for sin partner bruker ikke hersketeknikker i krangler, og blir definitivt ikke "veldig nedlatende". Normalt oppegående personer benytter seg ikke av "de verktøyene man har når man er sint og krangler". Oppegående personer evner å diskutere, selv heftig, uten å bli ufin og stygg mot partneren! 2. Om en voksen mann er så umoden at en bestemt bil ses på som grunnleggende behov, da er det noe virkelig galt. Om han har så store problemer emd mindreverdighetskomplekser og/eller sjalusi, som du sier, da burde han søkt hjelp for lenge siden - spesielt siden han nå ødelegger partner, forholdet og familien. 3. Han tjener mer enn Ts, da burde han spart penger siden de deler alt 50/50, til tross for at Ts taper flere tusen kroner hver eneste måned pga. redusert arbeidsstilling for å ta seg av familien. At han har valgt å ikke gjøre dette - eller kompensere Ts for hennes inntekst- og pensjonstap - det skal da virkelig ikke koste Ts hennes arv på toppen av all annen elendighet i dette forholdet. Seriøst - hersketeknikker og nedlatenhet har ikke noe å gjøre i et godt forhold! I Ts sitt tilfelle har dette i tillegg blitt så alvorlig manipulering at det har bikket over i psykisk vold! Anonymkode: 21108...8b1
  24. AnonymBruker

    Hva slags høflighet forventer du fra menn?

    Forventer normal høflighet på samme jeg forventer av alle rundt meg, menn som kvinner. Selvfølgelig holder man døra åpen for andre, f.eks. Kanskje en ting, forresten - jeg synes det er mest høflig at en mann lar meg gå først inn på en restaurant, bar e.l. Men det er ikke noen big deal. Anonymkode: e98d1...6db
  25. AnonymBruker

    Mannen holder data skjult

    Den strenge dama som er amøbe når det kommer til datakompetanse? Hun skriver selv at hun ikke har peiling innen feltet. Han kunne brukt inkognito og/eller sletta all leserlogg. Så enkelt kan det faktisk være. Han lyver om denne pc-en. Han holder skjult denne pc-en. Ergo, han gjør noe han ikke bør. Det kan være i forhold til TS eller det kan være i forhold til lovverk. Det virker ikke som alt er som det skal og bør i forholdet, først det at han skjuler en pc, så at hun konfronterer ham, han lyver, hun kontrollsjekker pc-en, han lyver litt mer... Noe er FEIL med alt her. Den pc-en bør sendes til politi for grundig gjennomsøk. For alt vi vet, så har han faktisk fått pc-en fra IT-mannen på jobb, og at IT-mannen ikke er den eneste "tvilsomme" her (mannen sa tross alt at IT-mannen var tvilsom). Kanskje innså han i seneste laget at det hele var mistenkelig, og prøvde å lyve bort IT-mannen og heller si at han fant den i søpla. Summa summarum, kobler jeg det slik at IT-mannen og mannen til TS har svin på skogen av det virkelig dårlige slaget. "Han har også sagt til meg tidligere, at overlagring gjør det vanskeligere å finne spor etter gamle slettede filer", sitert fra TS. IT-mannen er kanskje tvilsom, men det er jammen TS' mann også. Anonymkode: 5599e...017
  26. AnonymBruker

    Når menn skriver at de ikke vil ha noe drama......

    Jeg tolker det som at her er det en mann som har dårlige kommunikasjonsevner og som ofte ignorerer/overser partner. Jeg blir generelt alltid skeptisk til mennesker som snakker slik. Jeg har aldri hatt drama i mine forhold, fordi jeg er lite dramatisk og ikke har vært i forhold med idioter. Derfor trenger jeg heller ikke å proklamere for verden at dette er noe jeg krever, for det er jo helt naturlig for meg. Er du nødt til å påpeke dette er det nok fordi du selv lager mye drama. Anonymkode: cadf7...ff7
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...