Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Dobbeltrom på barsel

Vel, noen av prioriteringene ser litt underlige ut, eller hva? Mens leger ved St. Olavs Hospital får nei til viktig medisinsk utstyr, får ansatte i Helsebygg Midt-Norge 16 millioner kroner i bonus. Anonymkode: 3f3fa...4d7
  3. Spøkelser og demoner finnes faktisk. Hva disse fenomenene er, er kanskje umulig å forstå. Jeg gidder ikke ta denne debatten om igjen, men når en ser slikt selv, så forstår en at det er mere mellom himmel og jord, en hva vi ser til vanlig. Hver og en, som er skeptisk, burde ta seg en tur til et hus hvor det finnes demoner eller slike shadow people. Kanskje bo der i et par år. Etterhvert begynner ting å skje. Tidligere skeptikere, har fått seg en skremmende opplevelse på den måten. Flere har også begynt som spøkelsesjegere etter sine opplevelser. Både politifolk, leger, psykologer, vitenskapsmenn, advokater o.l. har gått fra å være skeptisk, til å bli troende når det gjelder det paranormale. Det paranormale er noe som vitenskapen og psykologien ikke klarer å forklare.
  4. AnonymBruker

Uskiftet bo

Står en del her: https://www.familierettsadvokater.no/arv/skifte-av-uskiftet-bo/ Anonymkode: 6d787...eaf
  5. Chantielle

Jeg har aldri....

Ikke jeg heller Jeg har aldri hatt noe ønske om å bosette meg i utlandet
  6. Anonymkode: 2e3a8...754
  7. AnonymBruker

Hvilken størrelse bør et sofabord ha?

Jeg har gått for dette https://www.ikea.com/no/no/p/havsta-settbord-sett-med-2-stk-hvit-60404201/ . Til vanlig er det bare meg i stuen, og dette er da mer enn stort nok. Har jeg gjester, trekker jeg ut det mindre bordet. Fungerer fint. Anonymkode: a860f...93f
  8. #Rasshøl

Den lille jordbærtråden

Blåbær, ananas, mango og druer.
  9. At regelen om at hets av ulike grupper mennesker ikke gjelder. Uføretrygdede, thailandske kvinner og mennesker som ikke et a-4 hetses gang på gang. Men alt om uføretrygdede havnet ihvertfall i en tråd. Det var bra tross alt. Nå bør det kanskje bli en egen tråd om thailandske kvinner også? Blir dritt lei mye tråder om de så ofte. Og når en lager hetende innlegg om mennesker som fks er kortvokste, så får det stå. Her er Kg enestående i å ikke reagere. Det har jeg lært. Og at nordmenn burde hatt mer selvironi. Det er det ikke mye av 🙂
  10. Legger ved et bilde. Synes det er litt svakere farge på bilde. noen som vet hva dette kan være? Anonymkode: 2e3a8...754
  11. Rotehodet

Den lille jordbærtråden

😍
  12. Sorbus

Den lille jordbærtråden

Melk hører ikke hjemme sammen med jordbær. Fy skamme seg burde de!
  13. Min mann liker virkelig ikke svært slanke/tynne kvinner. Heller noen kilo overvekt enn tynn. De han ser på er i øverste delen av normalvekt, eller litt over. De kvinner jeg misunner for perfekte kropper er "For tynn!", og når jeg forsøker å snike av noen kilo blir det fort diskusjon rundt om det er mitt eller hans ønske som er viktigst. Jeg mener bestemt at det er min kropp og mitt ønske som bør være retningsgivende, men han er ikke enig. Min kropp er hans kropp liksom. Det har likevel blitt til at jeg lever med kompromisset. Noen kilo mer enn jeg ønsker, og noen ferre enn han foretrekker. Menn er ulike, og det er jo fint det, at det er noen som har preferanser for det meste. Anonymkode: d992b...fb6
  14. Siden mange forteller omtrent det samme om nær døden opplevelser lurer jeg på om det bare er slik hjernen opplever og husker det fysiske som skjer når hjernen nesten slås av og på igjen. Så blir dette bearbeidet i etterkant og så setter vi ord på det. Jeg opplever ikke dette som noe bevis for at det er noe etter døden. Selv om jeg tror at det er det.
  15. Chantielle

Faren min er død. Hva skjer med arven?

Nei,har jeg ikke påstått heller. Jeg poengterer at det er viktig å velge offentlig skifte.
  16. AnonymBruker

Pris for brukt truse?

Dette er sæææært. Både å selge, og kjøpe... Hva som er mest sært, det er ikke lett å si. Anonymkode: 2d07d...ffc
  17. Flott innstilling. Håper du blir overflødig og arbeidsledig.
  18. AnonymBruker

SO-tråden 2019

Hvordan sier de første semester er?(fram til jul ). Kommer inn på odontologi UIT, men tenker å ta opp S1 og naturfag for å komme inn på medisin evt NTNU. Har gått medisinstudie utlandet I ett år, så er ikke veldig ukjent for meg, stoffet. Anonymkode: f2123...dee
  19. AnonymBruker

Skal jeg bare hoppe i det?

Hva er det ved han som"mangler", med tanke på at du ikke har den store forelskelsesfølelsen? Anonymkode: d20c0...bea
  20. Rotehodet

Den lille jordbærtråden

Jeg er rystet.. Ser at en annen har stemt melk.. Tror ikke jeg kommer til å få sove i natt 😕
  21. Fordi menn kvier seg for å gå til lege som igjen medfører at alvorlig sykdom oppdages senere. Samtidig ønsker de mindre behandling og tar mye høyere risiko feks ifm bilkjøring. Alt dette finnes det forskning på. Ikke spill uvitende.
  22. Muskath

Den lille jordbærtråden

Melis og kremfløte
  23. Gjeddde

Har du onanert idag ?

Nå og megastor 🤪😅 digg det. Pm fra ei kvinne i samme situasjon er digg 😅🤷🏻‍♂️
  24. Anim92

Den lille jordbærtråden

Sukker og kremfløte, evt sukker og melk når det har blitt litt for ofte på en uke🙊😅
  25. Chantielle

Hva var det siste du sa høyt?

Det er ok for meg det,spiller ingen rolle for meg
  26. Interessant. Jeg har nok tonet ned min sensuelle side over årene for jeg ble så utrolig lei av fuckboys og menn som bare skal ha sex. Så for meg gjelder det å finne en balanse og det sliter jeg med. Takk likevel for et konstruktivt innlegg (ser ikke bort fra at du har rett). Anonymkode: ffa96...037
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...