Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Forumkonto

    Et barn til eller ikke?

    Mine to eldste er ti og åtte nå. Er ikke blitt enklere ettersom de har blitt eldre dessverre. Eldste har nok adhd, noe jeg mistenker sterkt at jeg selv har. Hvis dere har en «ukomplisert» unge i dag ville jeg holdt på den idyllen. Heller få en hund og legg til rette for sosial omgang med andre barn, slik at han lærer å dele osv. Vår eldste som nok ikke er nevrotypisk sliter i samspill med søsken. Hadde nok vært lettere hvis h*n kom som nr to eller tre.
  3. Jdz

    er fysisk sterke jenter sexy?

    Det er både kult og attraktivt med damer som trener hardt og er fysisk sterke 💪
  4. Det virker jo ut som om at du vil så hvorfor ikke begynne å tro? Anonymkode: a4724...421
  5. elskersommer

    Saraaemiliee på instagram

    Men jeg ser det ikke som en falsk anmeldelse når faktisk står med ett careless produkt i hånda.. men samme det. Jeg har tatt si mitt siste produkt fra careless
  6. AnonymBruker

    Andre kvinner her som ikke har hatt sex på en del år?

    Er litt over 40 år. Husker ikke sist jeg hadde sex, tror det var i starten av pandemien 😄 Har aldri fått til dette med forhold. Før var jeg mye ensom og kjente veldig på dette med lite venner og ikke engang! kjæreste! Kunne ikke skjønne at det skulle bli bedre. Så har det blitt bedre likevel. Ikke fordi jeg har fått masse flere venner, og fortsatt ingen partner. Men det gjør ingenting. Jeg savner det ikke lenger. Og sex savner jeg ikke i det hele tatt. Anonymkode: 3fe9e...3bb
  7. AnonymBruker

    Er det en kausualitet mellom matpreferanser og suging/sæd?

    Har du smakt sæd? Jeg har ikke spist rå østers, men ingen av de andre matvarene kan sammenlignes for min del. Sæd har ingen tyggemotstand, og avhengig av personen som leverer så er det mer som snørr eller sårvæske i konsistens. Smaksmessig avhenger det av mottager, men man kan sikkert få en smak av umami? Anonymkode: fb998...86f
  8. Helene1982

    Et hot tips til alle "incels"

    Folk er forskjellige når det gjelder sosiale egenskaper, og en som finner relasjoner til andre vanskelig, vil nok ikke bli dn partyløve, men man kan bli bedre ved å øve og prøve. Depresjon behandles individuelt etter pasientens behov, men mange kan bli bedre eller friske av terapi, medisiner, aktivisering eller tid. Om man sliter, burde man kontakte fastlege og får man ikke hjelpen man trenger der som i en plan på hvordan bli bedre, burde man bytte lege.
  9. foreveralone

    Helene Drage

    Få se
  10. Janne R. E.

    Hva skjer om et borettslag går konkurs?

    Det er eneste muligheten for de aller fleste av oss. Ikke alle har råd til eget hus og det å leie av andre blir også dyrere.
  11. AnonymBruker

    Alderspreferanse på fastlegen?

    Min fastlege er samme årsmodell som meg (midten av 30-årene). Fantastisk dyktig dame jeg kan snakke med om alt Anonymkode: 94785...9c7
  12. Trist.... hvorfor kan ikke folk bare akseptere at dem blir eldre med årene? Det er jo en helt naturlig ting 😊
  13. AnonymBruker

    er fysisk sterke jenter sexy?

    Trening kan sikkert være både sexy og usexy, spørs hvem du er, og hvem de er. Humør, andre ting. Å du trenger ikke være matchonist for å tenke noen er fine, de var jo sikkert bare to hotte kvinner og det var alt. Trenger ikke være noe mysterium egentlig. Kunne blitt pirret om jeg likte mannen som trente, men blir ikke pirret av trening generelt. Kvinne. Anonymkode: 25197...708
  14. Det er sant! Er nok mange kristne som vil få seg en overraskelse når de går bort fordi de er forferdelige mennesker... Helvete ser jeg på som en tilværelse uten Gud i en lav dimensjon/lav frekvens. Uten Guds kjærlighet. Bare tanken på at du er så fortapt og ond at selv ikke Jesus ønsker deg er en ganske hard straff i seg selv. Det er ikke kult å havne i helvete. Se for deg all lidelse på jorden, og slik skal det være når du dør. Du får ikke frelse, du kommer ikke til himmelen. Der du havner er det også andre onde skapninger og demoner. Når du lever er du også gjerne så lav i frekvensen at det er lettere for at en demon fester seg til deg også, og så går du der uten sjel. Det er på tide å tenke hvordan man er som medmenneske nå og hvor god man er med andre for vi er i en kritisk periode akkurat nå, hvor folk får "dommen" sin. God karma, dårlig karma. Kommer du til himmelen eller helvete. Anonymkode: a4724...421
  15. AnonymBruker

    Bekymret for snart «voksen» datter - diagnoser

    Vil absolutt anbefale at du kikker på dette tilbudet: https://www.kvinnherad.vgs.no/utdanningsprogram/vare-utdanningsprogram/valekrossen-avdeling/ https://www.kvinnheringen.no/malin-24-eg-trur-ikkje-eg-kunne-fullfort-vidaregaande-utan-valekrossen/s/5-27-492886 Anonymkode: 3ae90...ecc
  16. AnonymBruker

    Hva er den fineste sangen du vet om? Min er

    The Beatles: While my guitar gently weeps A day in the life Anonymkode: b8e13...663
  17. Jeg er lite fotogen og for å slippe å bruke bilder jeg ikke liker som profilbilder bruker jeg bilder av dyrene mine. Anonymkode: b4639...81b
  18. issoras

    Hva skjer om et borettslag går konkurs?

    Hvorfor bor du i et borettslag når du ikke vet hva dette innebærer?
  19. vil bare vite

    Kjærlighetsorg 1 år etter det ble slutt

    Dette har jeg tenkt endel på også. Skal følge tråden og lære av gode råd om temaet. Hvis livet er et spill, så er kjærligheten det tøffeste spillet å være med i av alle. Er det lettere å komme over eksen om man har tilknyttet seg en ny partner kanskje? Som jeg sa til en sykelig sjalu kjæreste engang; se det sånn, at du også fikk meg, som du ser for deg at andre fikk meg. Da han ble min eks, hadde han tenkt mye på det jeg sa. Og hadde brukt denne tanken i sitt nye forhold. Det hjalp faktisk litt sa han.
  20. AnonymBruker

    Alderspreferanse på fastlegen?

    Jeg brukte en periode fastlegen som psykolog da jeg hadde mistet jobben. Da følte jeg at det var et problem at fastlegen var på samme alder som meg. Noe som gjorde at jeg sammenlignet med med fastlegen og følte meg ekstra mislykket siden han i mine øyne var så vellykket og hadde god jobb. Byttet til en fastlege som var 20 år eldre enn meg og det gjorde det lettere å snakke med fastlegen om problemene mine . Anonymkode: 233f3...e84
  21. Helene1982

    Har du sett "Baby reindeer" på Netflix?

    Jeg elsket serien. Det jeg likte ved den var kompleksiteten av de ulike personene. Serien forteller om destruktive tanker og adferd. Og at verden ikke er helter og skurker, men komplekse mennesker - uten at det er en unnskyldning, men av og til en forklaring.
  22. AnonymBruker

    Hva er den fineste sangen du vet om? Min er

    "Little blue" av Jacob Collier. "Next to you" av Dirty Loops Anonymkode: 24786...69e
  23. Snublefot62

    Saraaemiliee på instagram

    Hvorfor skal man ikke kunne gi tilbakemelding på er produkt man har kjøpt selv om man har kjøpt det brukt?
  24. Han høres umoden ut, og ikke minst som om han ikke har bearbeidet hva enn han sliter med etter ekteskapet sitt. Han har ikke villet definere forholdet mellom dere. Likevel buser han ut, uten sammenheng, at han ikke har tenkt å gifte seg igjen. Jeg hadde kjent at dette var en mann som hadde for mye ubearbeidede følelser rundt det livet han har levd før, at jeg hadde avsluttet relasjonen. Han har andre ønsker for fremtiden enn dag. Ikke kast bort tiden på en mann som ikke har noenlunde samme ønsker for fremtiden som du har. Anonymkode: d48c1...6fb
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...