Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. AnonymBruker

Fyllesmell

Hei! Jeg vil bare si at dette har jeg også gjort. Maaaaange ganger. Jeg skal ikke gå i detaljer om hva som skjedde. Bare husk at dette er ting som skjer med de aller fleste i løpet av livet, en eller flere ganger. For noen, som meg, skjer det mange ganger. Du må bare tilgi deg selv og gå videre. Om 100 år er allting glemt, sier de. Men ting blir som regel glemt mye raskere enn det Anonymkode: a39a6...b8c
  3. AnonymBruker

Snart konfirmasjon, og gruer meg...

Eldste skal straks konfirmere seg og jeg er så redd for at ting ikke skal bli "bra nok". Vi er en liten familie, så inkludert oss, så blir vi ca. 20 stk. Har dårlig samvittighet overfor sønnen for at vi er så få. Og pga at vi er så få så vil ha jo heller ikke få en haug med penger. Og jeg vet jo at det blir mye prat på dette i etterkant. Er redd "alle" andre får mer. Er dere flere her dom har hatt små konfirmasjoner? Hvordan var det? Hvor mye penger fikk konfirmanten, og var han/hun fornøyd? Anonymkode: 257f6...a3b
  4. AnonymBruker

AAP og uføretrygd

Åja, nei, da beklager jeg misforståelsen! Det jeg mente var at når Nav åpnet for å sende søknaden ble jeg i første omgang meldt inn på et tiltak for å vurdere arbeidsevnen, siden dette aldri var gjort og det slapp jeg og nav meldte meg av. Og jeg fikk godkjent søknad uten noe arbeidsutprøving Anonymkode: ce93c...4fc
  5. AnonymBruker

Hva skal inderne i Norge?

De skal vel jobbe på kundeservice. Miclosoft! Anonymkode: 06761...27f
  6. Hvordan tenker du at du skal ha råd til barn da da? 😂 du har i hvert fall ikke råd til privat ivf, så tror nok du kommer til å ende opp som barnløs - noe som kanskje er like greit med tanke på hvor ureflektert, svevende og tiltaksløs du fremstår? Anonymkode: 25c80...0f7
  7. De fleste kommuner har en lavterskeltelefon for psykisk helse. Google psykisk helse + kommunen din.
  8. AnonymBruker

Når sluttet mannen din med å ha morrabrød?

Han er over 50 og har det fremdeles. Anonymkode: 51bdb...87f
  9. 🤔 Anonymkode: bc57d...d37
  10. AnonymBruker

Når sluttet mannen din med å ha morrabrød?

Han er over 50 og har det fremdeles. Anonymkode: 51bdb...87f
  11. AnonymBruker

Tenk dere godt om før dere blir gravide.

Amen Anonymkode: 520df...282
  12. lowIQmoderneGaming

Når mannen må på ferie fordi han skal bli pappa.

Selvfølgelig er det synd på oss som må ha med dere å gjøre
  13. AnonymBruker

Tenner dere unge damer på eldre menn?

Nei, han kan gjerne være opp til 5 år eldre men der går grensa. Er ikke interessert i eldre menn. Anonymkode: 3ce08...2fe
  14. AnonymBruker

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?

Det åpenbare, at de ikke snakker om annet og innbiller seg at verden kretser omkring dem selvsagt. Anonymkode: 2026f...631
  15. AnonymBruker

Å bli mamma har ødelagt meg helt

Er 48, og d blir værre .. 😂 Tåler ikke å se nyfødte barn, barn som lider, korpsmusikk på 17.mai, flinke barn, superflinke voksne +++ uten at krana åpner, på godt og vondt... 😭😭😂😂 Anonymkode: 345d8...c0d
  16. AnonymBruker

Hvor mye betaler du på studielånet hver måned?

Jeg går ut ifra at det er nettopp derfor TS spør, så hva er poenget med dette innlegget? Å starte en diskusjon om noe helt annet enn det tråden handler om? Anonymkode: 8f5ec...e6b
  17. AnonymBruker

Tenk dere godt om før dere blir gravide.

Man har som regel mulighet til å avstå fra å skrive absolutt alle tanker som kommer over en. Her burde du grepet den muligheten, alvorlig talt. Anonymkode: 81a7e...208
  18. KapteinJ

Enda et karakterspørsmål

Bare fordi du svarte såpass krast bestemte jeg meg for å sjekke det opp, jeg husker på ingen måte feil, det finnes ingen fast grense for hvor grensen mellom b/ib skal gå, men på NTNU i teknologifag har den vært på D. På PhD nivå gjelder det at grensen for bestått er B eller bedre (77%) om en tar emner på masternivå (PhD gir bare bestått ikke bestått). Medisinstudiet er en outlier som krever karakter som tidligere ville stått til Laud for bestått. Her kan du lese mer om det fra universitets og høgskolerådet: https://www.uhr.no/_f/p1/iec171c06-38f2-4436-bce4-6621a6d32657/rapport_om_bestatt_ikkje_bestatt_10_112015.pdf Mvh.
  19. Helt uenig, et voksent menneske må klare å tilegne seg denne informasjonen helt på egenhånd. Ellers er du ikke skikket til å reise. Ved å luke ut slike mennesker slipper man problemer, det bør være strenge krav til å reise. Mye strengere enn i dag, da slipper man amatører på tur. Samme som de som kommer inn på flyet UTEN å vite hvor de skal sitte!! Dette står KLART OG TYDELIG på billetten. Oftest så er det jo kvinner som surrer med slike ting... Anonymkode: 121ad...783
  20. AnonymBruker

Er dette vannkopper?

Hvorfor mener du det ikke er greit å legge ut? Personlige deler er tegnet over. Greit at du har en mening om at det ikke burde legges ut, men finnes hyggeligere måter å skrive det på 😊 TS Anonymkode: f507f...bcd
  21. AnonymBruker

Å bli betatt/forelsket

Jeg er i startfasen til å date en flott fyr. Vi har datet i litt over en måned, og ting går ganske greit. Vi møtes når det passer, bytter på å ta initiativ til meldinger osv. Men han gir liksom ingenting av seg selv likevel, han sier ingenting om hva han føler/hvor vi bærer hen, så jeg aner egentlig ikke hvor jeg har han i det hele tatt. Jeg merker at jeg bærer litt preg av tidligere relasjoner hvor jeg har blitt betatt og han ikke, så jeg holder litt igjen. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal klare å kommunisere/spørre hva han føler siden vi ikke har datet veldig lenge. Hvordan takler dere sånne situasjoner? Hva ville dere ha sagt/gjort? Anonymkode: 64d83...ed3
  22. AnonymBruker

Hva irriterer dere med prøvere/gravide?

Det er derfor det finnes noe som kalles tåmodighet og vett, en mix sammen med dette er veldig sunt. Anonymkode: 90f3f...87a
  23. AnonymBruker

Mannen min klinte med en annen i natt

Ja det er nedverdigende. Men han skjemmer jo ut seg selv og. Det interessante her er også at INGEN har sagt noe til meg. Alle vet, men ingen sier noe. Han fortalte det selv etter en stund. Anonymkode: 375d1...e78
  24. AnonymBruker

Skal jeg velge kjæresten eller vennene?

Skaff deg nye venner! Venner respekterer hverandre, venner snur ikke ryggen til venner bare fordi kjæresten har en annen hudfarge! Om dem er så smålig av seg at dem kutter kontakten fordi du er i ett langvarig og godt forhold, så er det ikke noe å spare på. Jeg hadde aldri orket ha kontakt med mennesker som sier at hudfargen til kjæresten min er viktigere enn vennskapet... Anonymkode: baf77...887
  25. AnonymBruker

Peeling uten olje

Vet ikke, men SLS er sodium laureth/lauryl sulfat, og det er ikke olje ihvertfall. Anonymkode: 95de9...9cd
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...