Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

1. Past hour
  2. LiseTV

Fortell noe skikkelig uinteressant!

Komt hjem fra tur og har kledd meg i en fin kjole.
  3. Du har tilgang på Levaxin, så å øke dosen på egen hånd kan være svært effektivt. Jeg gjør det periodevis, men kan potensielt være helseskadelig over tid hvis du da får for høyt stoffskifte. Du bør kjenne kroppen din bra for å kunne gjøre dette riktig. I tillegg må du passe på å trappe ned 7-8 uker før neste blodprøve, om du ikke ønsker å forklare deg for fagpersoner om temaet... Hvis du ikke klarer å faste, som jo også er ganske effektivt, så hold deg til en strikt matplan som vil holde deg noenlunde mett hele dagen. Spis usøtet havregrøt til frokost og kvelds, kanskje et egg eller et eple midt på dagen? Havregryn har ganske mye kalorier, men holder deg mett lenge. Legg deg tidlig om kvelden for å unngå at søtsuget kommer med trettheten. Jeg kan gå ned mye på kort tid fordi jeg blir motivert av å se hvor raskt vekta går ned fra dag til dag. Bare fordi du klarte avstå fra noe et par dager så går du ned ganske mange hundre gram 😮 4kg uka er helt fint mulig slik. Det at jeg vet at hver matbit og hver dag gjør en stor forskjell når det gjelder å holde ut. Når du har nådd målvekta kommer den store jobben. Da må du balansere kost, medisiner og trening for å opprettholde denne. Ikke gå ned mer i vekt enn det du hadde tenkt. Kan føre til spiseforstyrrelser og selvfølgelig økt sjanse for jojo-effekt. Anonymkode: 2c70c...a35
  4. tussi84

Sjans for flere MA/SA

Har mistet 4 ganger, men første gang var i 2008. Deretter 3 ganger 2018 - 2019, hvor den siste ble oppdaget en MA på ultralyd i uke 10. Pga dette stod jeg i kø til å få utredning pga habituell abort. Kom aldri så langt, da jeg i januar i år ble gravid for femte gang. Er nå 21 uker og alt er fint med gutten der inne. Risikoen for å miste øker jo litt flere ganger man har mistet, men plutselig sitter babyen også. Så uansett så ikke gi opp tenker jeg.
  5. AnonymBruker

Dere menn på 22/23år

Frister det mest å ha sex med 17/18åring? Eller kvinner 32/33? K20 Anonymkode: 88e67...b2d
  6. AnonymBruker

JYSK utnytter korona på det styggeste

Du er et tåpelig menneske... Anonymkode: e9289...b32
  7. Bente1234

47 år kvinne, ville du datet meg?

Gjelder å beholde barnet i seg😍
  8. Det kan selvfølgelig hende at denne ektemannen er skyldig som bare pokker. Men i så fall burde vi egentlig vente til han faktisk har blitt dømt for dette FØR vi anklager ham for både det ene og det andre, på debatt-forum på Internett.
  9. Bente1234

Så er ikke d søtt da🥰?
  10. Leviora

Leviora's engler og demoner

Black lives matter! Startet dagen med å konfrontere en rasistisk onkel etter han delte et innlegg. Rart hvordan å si ordet «rasist» høyt får andre rasister til å strømme til på magisk vis og vise sitt sanne ansikt! Spørs om det blir klein stemning neste gang vi møtes. Eller, det har det vel egentlig vært etter han sto og kalte meg for «Svinmerr!» 6 ganger etter hverandre da jeg ble gravid med Storesøster. Det er alltid den ene onkelen... Jeg husker mannen ba meg om å gjøre ett eller annet i dag. Føler for å ikke gjøre ett eller annet, så det gidder jeg ikke prøve å huske hva var I dag er en typisk «post ekstrem følelsesladet dag»-dag. Det ble litt av en formulering, sorry Det som best kan beskrive formen nå er hardcore influensa uten feber. Det er nesten nifst at jeg ikke lenger er overrasket eller lei meg for det. «Jaja, sånn er formen i dag.» Barnehagen har gått over til gult nivå, da! Hurra Storesøster har sagt at hun savner å leke med bestevennen sin «veldig, veldig, veldig, veldig, VELDIG» mye. Det var trist at de ikke kom på samme kohort Men nå er de samlet igjen! Liten ulempe at de har skilt avdelingene, for tidligere var kohortene fordelt på tvers av avdelingene og nå kan ikke Storesøster og Lillebror leke med hverandre. Samtidig er det godt for Lillebror å slippe å bli styrt av Storesøster konstant 🙈 Etter sommeren skal Lillebror på storbarn han også. Det blir stas! Og Storesøster blir skolestarter. Wtf Jeg regner med jeg ikke er den eneste forelderen som er fryktelig ambivalent angående hvor store/små barna er. «Ååh, gleder meg til de blir større og klarer ting selv.» «STOPP TIDEN! Dette går alt for fort » Brette klær var det jeg skulle gjøre! Ikke si noe til mannen
  11. Bente1234

Noen har flax😁. Lykke til videre❤️👍🏻
  12. AnonymBruker

Lukten av narcissus. Hvordan mote ble gørr kjedelig

Du tok ikke poenget? Anonymkode: 7c3b1...9ce
  13. AnonymBruker

Blikkontakt

Hei! Hva menes med blikkontakt/feste blikket? Har en liten en på 6 uker, kom 4 uker før termin. Har bare kortvarig blikkontakt i noen få sekunder før han flytter blikket videre. Synes ofte han ser over eller ved siden av meg. Var på 6 ukers kontroll denne uken og HS mente jeg ikke burde bekymre meg ennå da han kun er 2 uker korrigert og det ofte kan ta litt tid. Men jeg klarer ikke å la vær. Redd han er autist, vet det er tidlig men. Han sover mye, men når han er våken prater jeg mye, gjør grimaser og prøver å få kontakt. Har sett antydninger til smil når jeg tuller med han. Noen beroligende ord eller erfaringer? Anonymkode: 411b9...e66
  14. Hvorfor skal man bruke så mye penger på ting, hvis man har det man trenger?? Jeg mener generelt det er for mye sløsing og pengebruk i dagens samfunn. Hva skal det være godt for? Hva gir det folk å kjøpe ting??
  15. AnonymBruker

Sparing i fond?

Det gode tidspunktet ville vært da indeksene var på bunn, men nå har de jo vokst mye siden bunnen. Anonymkode: 2443f...2ae
  16. Å si at det ikke er relevant i det hele tatt er litt overdrevent. Rullebladet til en person er generelt en refleksjon av personen og hans personlighet. Man merka jo på hele typen at han ikke var helt god. Det gjorde nok politiet også.
  17. Kunne ikke gå på vgs som 16 åring siden jeg måtte jobbe. Bodde med narkoman mor som brukte alle pengene våre på dop så jeg måtte tjene penger så jeg kunne skaffe mat og andre nødvendigheter til meg og mine yngre søsken. Fikk psykiske problemer av oppveksten og da vi endelig fikk hjelp av barnevernet var jeg 19 år. De små havna i fosterhjem og først da kunne jeg ta tak i og jobbe med meg selv. Fikk masse og god hjelp i psykiatrien men, det tok mange år. Begynte derfor ikke på vgs før året jeg fylte 25. Nå var ikke dette spørsmålet ditt men, jeg ville bare fortelle min historie for å vise at det gjerne er en grunn for alt. Anonymkode: 3df32...845
  18. Reiste til et varmere land med eksen, og det skal ikke gjentas. Her måtte jeg ta full styring hele døgnet alle steder. Vite hvor vi skulle, hvor vi skulle gå av toget, når vi måtte stå opp osv, mens eksen som ivret like mye for å reise oppførte seg som et barn på 5 år. Sutra, klagde og sov mesteparten av turen. Etter den tid har jeg reist alene flere ganger, og det er en helt annen verden. Det er så mye mer behagelig, og oppleves fullstendig annerledes. Selv foretrekker jeg å bestille et passende hotellrom, reise sakte og lokalt med tog eller buss. Å reise med lokalbefolkningen er noe helt annet enn å reise med vennegrupper. Anonymkode: eebce...10e
  19. AnonymBruker

Snart 1.klassing

Det oppdager de fort. Og gjør de mot formodning ikke det, så gir du beskjed da. (Og det er sjeldent de sitter på plassene de fikk i mai i august.) Anonymkode: a03d1...d25
  20. AnonymBruker

Farmen Kjendis 2021

Nå holder det! Han er blant annet den som har fullført flest landskamper for det norske herrelandslaget i fotball! Kommer neppe til å bli forbigått noen gang! Anonymkode: 55737...6f4
  21. AnonymBruker

JYSK utnytter korona på det styggeste

Takk! Da står jysk sammen med Xxl på listen iver butikker som boikottes:) Anonymkode: 11e16...de3
  22. Du burde absolutt gjøre noe med vekten din før du blir gravid, både for din egen skyld, men også for barnets del. Du er bare 21 år, så det er ingenting som haster 🙂 Anonymkode: a6a0f...7cf
  23. Catalina Culès

Sist sette tv-serie?

Fuller House
  24. Trådene: Hva tenker du om folk som...... - det er MILLION av dem og jeg bryr meg fremdeles ikke så lenge folk ikke hopper på nesa mi🥵🥵🥵
  25. I mitt andre svangerskap våknet jeg opp sende ut som Pamela en morgen. Det så helt latterlig ut. Nøyaktig hvor tidlig det var husker jeg ikke, men det må senest ha vært i uke 4 (altså to uker etter befruktning). Har ikke fått tidlige symptomer med noen av mine andre svangerskap. Anonymkode: cae09...275
  26. AnonymBruker

Valg av etternavn

Enig. Min mann tok mitt etternavn da vi giftet oss, og det er selvfølgelig det etternavnet barnet vårt har fått også. Anonymkode: 7ae00...078
  1. Load more activity

Artikler fra forsiden

• Create New...