AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Alle har hørt om luremus, og alle vet hva det betyr. Men hva med alle lurepikkene rundtomkring? Hva kjennetegner Lurepikken? Han er gjerne svært seriøs når dere treffes. Vil ha seriøst forhold. Jada, gjerne barn også med tiden. Ekteskap? Ingen problem, men ikke enda selvfølgelig! Vil bli godt kjent før dere havner i seng. Tar deg med ut på middag, finner på ting. er kjæresten din. Plutselig hører man ingenting fra Lurepikken. Det blir tyst som i graven. Han svarer ikke lenger på meldinger, tlf. Face, MSN osv. NADA. Zip. Zero. Nothing... Hva tenker Lurepikken?: Bare jeg forteller alt som gjør at jeg virker seriøs så kommer jeg ned i buksene på henne til slutt. Jeg kan leke kjæreste et par mnd., så blir det noe på meg den stunda. Når jeg har flørtet og chattet på nett med en annen som virker interessert og er !hot!, så hopper jeg over til henne. Jeg forteller henne samme leksa som den forrige. Bare jeg lar vær å svare hu andre på meldinger, tlf. Face, MSN osv. så gir hun seg nok etter et par uker. Damer er enkle vesener! Spørsmålet er: Hva skal vi gjøre med Lurepikken??? 6
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Alle har hørt om luremus, og alle vet hva det betyr. Men hva med alle lurepikkene rundtomkring? Hva kjennetegner Lurepikken? Han er gjerne svært seriøs når dere treffes. Vil ha seriøst forhold. Jada, gjerne barn også med tiden. Ekteskap? Ingen problem, men ikke enda selvfølgelig! Vil bli godt kjent før dere havner i seng. Tar deg med ut på middag, finner på ting. er kjæresten din. Plutselig hører man ingenting fra Lurepikken. Det blir tyst som i graven. Han svarer ikke lenger på meldinger, tlf. Face, MSN osv. NADA. Zip. Zero. Nothing... Hva tenker Lurepikken?: Bare jeg forteller alt som gjør at jeg virker seriøs så kommer jeg ned i buksene på henne til slutt. Jeg kan leke kjæreste et par mnd., så blir det noe på meg den stunda. Når jeg har flørtet og chattet på nett med en annen som virker interessert og er !hot!, så hopper jeg over til henne. Jeg forteller henne samme leksa som den forrige. Bare jeg lar vær å svare hu andre på meldinger, tlf. Face, MSN osv. så gir hun seg nok etter et par uker. Damer er enkle vesener! Spørsmålet er: Hva skal vi gjøre med Lurepikken??? Kutte de av..? Pikkene altså 2
Snipa Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Nei, det er vel bare å ha seg med dem? :freddah:
Steinar40 Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Alle har hørt om luremus, og alle vet hva det betyr. Hmmmmmm - det er sikkert mulig at det krystallklart for alle dere kvinnfolk hva ei luremus er; men den formelle definisjonen er faktisk noe mer uklar for meg. Så hva er egentlig den formelle definisjonen på luremus? Spørsmålet er: Hva skal vi gjøre med Lurepikken??? Jeg har sagt det før, men en god ting kan aldri gjentas for mange ganger hehe Dere kvinner er rett og slett for dumme. Eller naive for å si det litt penere Det er bare en ting som kan og bør gjøres. 1
Steinar40 Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Og hva er den tingen? Hold beina godt samlet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Det heter lurelem! Og det er mange av de. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 hvor lenge skal du være gretten steinar? til og med jeg som er gretten på kvinnfolk begynner å bli lei snart 1
Inx Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 En vesentlig forskjell: dere får faktisk pikk når dere møter en lurepikk. I motsetning til luremusa 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 En vesentlig forskjell: dere får faktisk pikk når dere møter en lurepikk. I motsetning til luremusa hva så? ville heller ikke fått sex enn et knust hjerte 2
Steinar40 Skrevet 9. desember 2011 #11 Skrevet 9. desember 2011 hvor lenge skal du være gretten steinar? til og med jeg som er gretten på kvinnfolk begynner å bli lei snart Har ingenting med å være gretten å gjøre. Det jeg skrev er den absolutte sannhet. Tar du bort det en sånn sleip jævel (aka lurepikk) vil ha, så forsvinner problemet av seg selv. Og for kvinner som vil ha en mann så vil det eneste fornuftige være å vente med sex til man er godt gifte.
Inx Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 hva så? ville heller ikke fått sex enn et knust hjerte Skulle ønske vi kunne bytta gitt
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #13 Skrevet 9. desember 2011 Det heter lurelem! Og det er mange av de. Jeg er ikke så formell av meg. -TS-
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 En vesentlig forskjell: dere får faktisk pikk når dere møter en lurepikk. I motsetning til luremusa Ingen av oss som får det vi er ute etter, min gode mann! Menn får ikke mus av Luremusa, og føler seg selvsagt lurt. Jenter får ikke det faste forholdet de ønsket av Lurepikken, og føler seg selvsagt lurt. -TS- 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 Og for kvinner som vil ha en mann så vil det eneste fornuftige være å vente med sex til man er godt gifte. Slik som Kvinnen Fra Nord gjorde? Venta til hu var gift før du snubla og mista kukken i henne? *gawd* Ta den diskusjonen i en annen tråd og ikke forgift denne med skvalderet ditt, Steinar! Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med (hvilket jeg ennå har tilgode komme fra deg) så ikke rør tastaturet. -TS-
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 Har ingenting med å være gretten å gjøre. Det jeg skrev er den absolutte sannhet. Tar du bort det en sånn sleip jævel (aka lurepikk) vil ha, så forsvinner problemet av seg selv. Og for kvinner som vil ha en mann så vil det eneste fornuftige være å vente med sex til man er godt gifte. hvor mange år ut i giftemålet da? hehe. hadde du virkelig ventet på en jente til du og hun hadde vært gift noen år? :gjeiper:
Steinar40 Skrevet 9. desember 2011 #17 Skrevet 9. desember 2011 hvor mange år ut i giftemålet da? hehe. hadde du virkelig ventet på en jente til du og hun hadde vært gift noen år? :gjeiper: Har du hørt om bryllupsnatta? hehe
Steinar40 Skrevet 9. desember 2011 #18 Skrevet 9. desember 2011 Slik som Kvinnen Fra Nord gjorde? Venta til hu var gift før du snubla og mista kukken i henne? *gawd* Forskjellen er bare den at hun hadde griseflaks som ikke surret seg borti en "lurepikk" den gangen! Men om hun er ei "luremus" nå kan sikkert diskuteres! Ta den diskusjonen i en annen tråd og ikke forgift denne med skvalderet ditt, Steinar! Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med (hvilket jeg ennå har tilgode komme fra deg) så ikke rør tastaturet. -TS- Du burde heller tenke på det jeg sier. Jeg vet nemlig akkurat åssen mannfolk fungerer.
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. desember 2011 #19 Skrevet 9. desember 2011 Har du hørt om bryllupsnatta? hehe med GODT gift trodde jeg du mente år :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #20 Skrevet 9. desember 2011 Jeg vet nemlig akkurat åssen mannfolk fungerer. Tror nok de aller fleste av mennene, som har lest det du har skrevet på KG, vil si seg uenig med deg i det. Du burde kjøpe deg litt selvinnsikt. -TS-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå