Gå til innhold

Hvor mange fjerner håret nedentil


nyibyen

Jenter: fjerner dere håret nedentil?  

  1. 1. Jenter: fjerner dere håret nedentil?

    • Nei, har ikke det for vane
      16
    • "Trimmer" det slik at det ikke vokser vilt
      40
    • har stripe (el. annet gøyalt mønster...)
      42
    • Tar ALT vekk, rubbel og bit
      34


Anbefalte innlegg

Lurer litt nå, er jeg den eneste med LITT hår igjen? Som nylig singel vil jeg "oppdatere" meg litt i tilfelle jeg får tilbringe natten med en mann igjen.

Jeg tar det verste håret men liker ikke å se ut som en liten jente, og har en (smal) V. Gjør ingenting med hårstråene nedover mot anus, det er jo bare noen tynne fjon likevel.

(Jeg ser meg selv som kategori C ("trimmer") i testen :) )

Håper dere ikke synes dette blir for teit... Jeg er spent på hvordan menn er vant til at jenter er der under nå for tiden... (Litt usikker på meg selv ja)

Kategoriene er sikkert vage, men jeg kan ikke så mye om dette :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tabby

Her er det vel ganske store forskjeller ute og går... Og hva menn er vant til og hva de liker kan også være forskjellig. Jeg synes du skal gjøre det du føler deg vel med jeg. Selv veksler jeg mellom å ta vekk alt og å la det vokse ut en liten stripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å la det være igjen ei stripe eller et hjerte eller noe foran, men alt annet må vekk. Særlig hårene bakover mot rompa! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la flaca: Hvordan i h.... får man til hjerteform???

Lurer jeg også på,jeg og vil ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt, det kunne ikke falle meg inn å ta bort alt, synes det ser helt merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar også alt bort. Men innrømmer at jeg har blitt sløv med barbering hvis jeg ikke har noe på gang. Da lar jeg der gjerne gro i en periode. :roll:

Synes det er sexy uten hår...synes det merkes så godt at man er våt. Og det er en veldig sexy følelse... :oops:

Liker også at menn barberer seg.....DET er turn on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusser litt' date= det kunne ikke falle meg inn å ta bort alt, synes det ser helt merkelig ut.

Jeg og, det ser så barnlig ut synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi

Jeg tar Brazilian wax og fjerner vanligvis alt men jeg har også hatt en tynn stripe noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Uuuæææhhhh!

AU! Voks? Der nede?Gjør ikke det mildt sagt J****IG vondt da??Har prøvd å vokse leggene en gang, og det var mer enn nok for meg, så jeg fatter ikke at noen vil utsette seg for det.....???

Auauauauauau!*jamrer seg bare ved tanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er mye bedre å vokse. Blir mye penere resultat, og det vokser ikke ut så fort igjen. Smerten blir mindre og mindre for hver gang du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 3llie

Leste i et eller annet blad at moten med å barbere seg var på vei ut og naturlig hårvekst hot!

Selv foretrekker jeg å være barbert.. hvertfall på kjønnsleppene, liker at det er mykt og glatt der. Hender også jeg tar bort resten, men som regel så er det igjen en firkant der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar også alt bort. Men innrømmer at jeg har blitt sløv med barbering hvis jeg ikke har noe på gang. Da lar jeg der gjerne gro i en periode. :roll:

Synes det er sexy uten hår...synes det merkes så godt at man er våt. Og det er en veldig sexy følelse... :oops:

Liker også at menn barberer seg.....DET er turn on!

Helt enig på alle punkter!! :sjarmor:

Og vil også spesifisere at personlig ser jeg ikke ut som ett barn selv om jeg barberer kjønnet mitt, til det har jeg for mye annet som viser at jeg er kvinne (til og med kjønnet mitt ser ut som kvinne og ikke barn.)

Glad jeg ikke må ha hår for å se forskjell på kvinne og jentunge gitt, må være litt slitsomt for dere som har det som ett problem? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi
Leste i et eller annet blad at moten med å barbere seg var på vei ut og naturlig hårvekst hot!

Ha ha ha ha, aldri i verden om det vil bli mote med bush nedentil. Den trenden forlot den siviliserte verden mot slutten av 70 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Jens og dere andre som bruker voks der nede:

Sikkert sant det at smerten blir mindre for hver gang, man venner seg jo til det etterhvert og huden blir herdet og alt det der..MEN, de første gangene må det da føles som om dere drar av hele "høna"???Jeg får vondt bare av tanken,jeg!

Sikkert helteit spørsmål, men jeg slår nesten krøll på meg i innbilt smerte over det her jeg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...