Gå til innhold

Hvor mange fjerner håret nedentil


nyibyen

Jenter: fjerner dere håret nedentil?  

  1. 1. Jenter: fjerner dere håret nedentil?

    • Nei, har ikke det for vane
      16
    • "Trimmer" det slik at det ikke vokser vilt
      40
    • har stripe (el. annet gøyalt mønster...)
      42
    • Tar ALT vekk, rubbel og bit
      34


Anbefalte innlegg

Gjest Myumi

Det er viktig at du har en som er flink til å vokse. Alt handler om teknikk og nei det føles ikke som om huden blir dratt av, hun holder huden stram mens hun river av stripsen så alt du kjenner er ett nøkk, men smerten gir seg på sekunder så dette klarer du fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lompa

Så dere gjør det ikke selv altså? Hvor går dere og får det gjort da? Og hva koster det?Hvor lenge holder det seg pent og glatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3llie

Ha ha ha ha, aldri i verden om det vil bli mote med bush nedentil. Den trenden forlot den siviliserte verden mot slutten av 70 tallet.

Det står som følger:

Etter en lang periode hvor kvinnens kjønnshår har vært et onde og skulle barberes vekk, er de nå blitt moderne og velkomne. Trendsettere verden over lar busken gro igjen. Du har kanskje ikke engang reflektert over at dette har vært en mote? Trenden oppsto for 5-10 år siden, og før den tid var frisering av underlivet knapt et tema.

Det Nye nr 7, side 70. Kilden er Herresalongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 3llie
Så dere gjør det ikke selv altså? Hvor går dere og får det gjort da? Og hva koster det?Hvor lenge holder det seg pent og glatt?

Det er mange salonger som utfører dette. Koster 350-500,- Holder i ca 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Det Nye nr 7, side 70. Kilden er Herresalongen

Herresalongen er ett temmelig useriøst nettsted med mye fjas og tull. Det sier ganske mye om Det Nye også som velger å henvise dit :roll:

Vis meg den tredsetter som lar det gro igjen, de har ikke engang noen navn å vise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

det har noe med smak og behag å gjøre, og jeg liker å ta hensyn både til meg og kjæresten. For min egen del klør hår og ser stygt ut, og for typens del vil han nok ikke pule en hamster.

Så jeg har bare en tynn stripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Solstråle

jeg har beygnt med å nappe venusberget og bikinilinja med pinsett, bortsett fra en liten stripe. Kjønnsleppene og alt annet barberer jeg bort, for der får jeg ikke røde nupper. Dette fungerer bra på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Sand

Ha ha ha ha, aldri i verden om det vil bli mote med bush nedentil. Den trenden forlot den siviliserte verden mot slutten av 70 tallet.

Utseende-moter vil alltid svinge og en mote vil alltid ha sin tid. Tror ikke det er noen grunn til at glattbarberingsmoten vil lide noen annen skjebne.

Det blir nok aldri mote med hår som stikker ut av bikinien/trusa, men jeg tror moten med å ta alt der nede, er på vei ut.

Folk som kontrollerer den verste hårveksten, holder bushen i sjakk, er like siviliserte som glattbarberingsfanatikerene. Kanskje mer, til og med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er gutt.

Barberer pungen, rundt skaftet samt stusser litt på resten.

Hva syntes dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er gutt.

Barberer pungen, rundt skaftet samt stusser litt på resten.

Hva syntes dere om det?

Det høres toppers ut synes jeg. Akkurat slik liker jeg det på gutta.

Selv har jeg bare en liten stripe, resten tas med høvel hver gang jeg dusjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

personlig liker jeg når mannen også er barbert.

Huff, nei, jeg synes det ser ekkelt ut rett og slett (og det samme gjelder egentlig for kvinner også). Det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør også som gjest.

Syntes det er deilig jeg...

Spesielt når jenta også er frisert.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde hatt one night stand med en fyr og så viste det seg at han var glattbarbert, da hadde jeg nok fått sjokk :hår: og det hadde vært en turn-off, hadde kanskje begynt å le eller noe upassende...

Vil at menn skal være naturlig maskuline, og en som barberer seg nedentil virker som en femi don-juan-type (vet det, er forutintatt...).

Men jeg synes det høres så strevsomt ut å barbere bort alt håret. Som jente er det så mye styr vi må igjennom på badet. Når jeg står opp og har dusjet er det en lang rutine: q-tips, deodorant, fuktighetskrem, sjekke om jeg må nappe øyenbrynhår, pusse tenner, ta på foundation, tørke håret, evt. klippe negler, herregud. For ikke å snakke om I DUSJEN - såpe, sjampo, skylle ut, sjampo en gang til, balsam, vente 1 min. og barbere under armene samtidig, trimme bikinilinjen, synge litt,.... :plystre:

Og jeg er ikke særlig jålete og bruker ikke mye sminke, så jeg er nok et mildt tilfelle! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...