Gå til innhold

Zzyzx prøver å dra seg på trening innimellom


Zzyzx

Anbefalte innlegg

Stille her, ja. Et dropp i disiplinen i kombinasjon med et par strekker/skader, og det var var alt som skulle til for at jeg bare ikke gadd. Vel, søndag morgen er en bra dag for å ta seg i nakkeskinnet, så jeg ignorerte alle småtrollene som sitter på skuldra mi og insisterer på sofatid. Jeg gikk ut og jogget!

Merk at det er to år siden sist jeg jogget mer enn 20 meter for å rekke bussen. For to år siden hadde jeg klart å kjempe meg opp til å kunne jogge 2 kilometer sammenhengende, på en god dag. I dag?

Jeg jogget 3 kilometer sammenhengende!

Forklaringen er nok at jeg for det første har ti kilo mindre å dra på enn jeg hadde for to år siden, samt at man faktisk bygger litt kondis på styrketrening også, hvis man legger det opp sånn. Og en og annen spinningtime.

Endret av Zzyzx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Så jeg blir fremdeles alvorlig invalid av styrketrening. Jeg tror noen glemte å skru av stølhetsgenet mitt. Nå er det riktignok ganske mye jeg ikke stod først i køen for, men dette her er faktisk skikkelig urettferdig. Det er rett og slett demotiverende å ikke kunne reise seg fra en stol et par ganger i uka. I tillegg så har jeg en hoftebøyer som synes at knebøy er skikkelig teit, og det er ikke fordi den er stram, jeg tror bare den ikke gidder å være med å leke. 

Endret av Zzyzx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...