Gå til innhold

Somalisk familie mishandlet eget spedbarn


Drizzt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Drizzt skrev:

http://www.osloby.no/nyheter/krim/--Om-babyen-overlever_-kan-det-bli-med-alvorlige-mn-8318489.html

 

En rystende sak! Stakkars jente! Nå viser det seg at om hun overlever kommer hun til å ha varige men.

Somalisk familie? Når kun moren er fra Somalia? Faren er jo norsk. 

Grusom sak...... 

Anonymkode: 57159...030

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lille baby. 

Men hvorfor var det viktig å skrive at det var en somalisk familie? Er nordmenn som også har drept babyen/barna sine...

Anonymkode: 735e7...328

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars lille baby. 

Men hvorfor var det viktig å skrive at det var en somalisk familie? Er nordmenn som også har drept babyen/barna sine...

Anonymkode: 735e7...328

Du vet da at rasistene ignorerer dette.

Anonymkode: fe05f...aa4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kratt skrev:

Nå er det vel bare kvinnen som er fra Somalia da.. 

 Faren var "norsk statsborger"

 Det betyr ikke at han var etnisk norsk......

Anonymkode: 0fcf6...69d

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Somalisk familie? Når kun moren er fra Somalia? Faren er jo norsk. 

Grusom sak...... 

Anonymkode: 57159...030

Norsk statsborger ihvertfall.

Anonymkode: 01c2c...fac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 Faren var "norsk statsborger"

 Det betyr ikke at han var etnisk norsk......

Anonymkode: 0fcf6...69d

Sorry, hadde en liten glipp der.. :klask: Er kulda som gjør det..

Anonymkode: 152d7...e8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sorry, hadde en liten glipp der.. :klask: Er kulda som gjør det..

Anonymkode: 152d7...e8e

Jeg som skrev det der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars lille baby. 

Men hvorfor var det viktig å skrive at det var en somalisk familie? Er nordmenn som også har drept babyen/barna sine...

Anonymkode: 735e7...328

Isåfall får du anklage avisen for det. Det er i artikkelen det står hvor de er fra, så hvorfor skal ikke folk gjenta hva som står i artikkelen? Er det så grusomt å gjengi hva Aftenposten skriver?

Anonymkode: ce66f...752

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Drizzt skrev:

http://www.osloby.no/nyheter/krim/--Om-babyen-overlever_-kan-det-bli-med-alvorlige-mn-8318489.html

 

En rystende sak! Stakkars jente! Nå viser det seg at om hun overlever kommer hun til å ha varige men.

Virkelig tragisk sak! Jeg kan ikke forstå hva som har skjedd. Jeg leste at moren mente hun hadde fått skadene fordi hun hadde kommet borti barnet med albuen. Jeg håper hun kommer seg gjennom dette og kommer ut av dette uten noen problemer. Spent på om det kommer noen oppdateringer, men håper politiet får løst det. Barnet er så lite, helt grusomt. 

Anonymkode: ce66f...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne folk får barn?? Dessverre trengs det ikke mye iq å lage barn. 

Anonymkode: 81176...2f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Somalisk familie? Når kun moren er fra Somalia? Faren er jo norsk. 

Grusom sak...... 

Anonymkode: 57159...030

Norsk statsborger. Ikke norsk. Hvor mange somalikjerringer tror du er gift med norske menn liksom? 

Anonymkode: 02a71...51d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt forferdelig sak, uavhengig av nasjonalitet. Jeg måtte slå av nyhetene og gråte litt for alle forsvarsløse små, som blir vanskjøttet, mishandlet og i blant med døden til følge, når de skulle ha ligget trygt i noens armer og fått all kjærlighet i verden. Har ellers unngått nyhetene i dag.  Jeg vet at det har skjedd og jeg trenger ikke å få det gnidd inn for å skjønne alvoret.

Håper den lille overlever og leges godt. 

Ting som dette får meg iblant til å vurdere å bli beredskapshjem for spedbarn, selv om jeg faktisk ikke har plass eller energi til overs for øyeblikket.

Til tross for at jeg er for at folk ikke skal bli massivt overvåket, har jeg en fremtidsdrøm, der det kommer en metode for å skanne hjernene til folk, som luker ut risikotilfeller og gir dem behandling, sender dem på et hjem, der de får oppfølging før barna blir født og fremover, en gang i fremtiden.  - Jada, jeg vet det er en litt syk utopi..

Endret av absinthia
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke skjønne hvordan noen klarer å mishandle et spedbarn! Det er helt utenfor min fattevne. Jeg er redd for å holde et spedbarn liksom. Jo, babyer skal behandles som om de skulle vært porselen! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars lille baby. 

Men hvorfor var det viktig å skrive at det var en somalisk familie? Er nordmenn som også har drept babyen/barna sine...

Anonymkode: 735e7...328

Hvorfor er det viktig for deg å tie denne informasjonen? Hva nordmenn driver med er irrelevant for denne tråden. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Faren var "norsk statsborger"

 Det betyr ikke at han var etnisk norsk......

Anonymkode: 0fcf6...69d

Hva faen er poenget ditt? At hvis én i husstanden (de bodde forresten ikke sammen engang!!!) er tysk, er hele familien tysk? Skjønner godt at du ikke skriver med brukernavn, for er rett og slett feil. 

Anonymkode: 57159...030

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen er poenget ditt? At hvis én i husstanden (de bodde forresten ikke sammen engang!!!) er tysk, er hele familien tysk? Skjønner godt at du ikke skriver med brukernavn, for er rett og slett feil. 

Anonymkode: 57159...030

Poenget er at innvandrere har veldig mye større sansynlighet til å begå kriminalitet og denne typen overgrep om man ser på statistikken, noe dere på venstresiden helst vil begrave så dypt som mulig fordi det er "rasistisk" å benytte fakta og statistikk i argumentasjoner om innvandring.

Anonymkode: eb362...c50

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars lille baby. 

Men hvorfor var det viktig å skrive at det var en somalisk familie? Er nordmenn som også har drept babyen/barna sine...

Anonymkode: 735e7...328

Da står det at det er en etnisk hvit nordmann.  

http://e24.no/naeringsliv/nho-aarskonferanse-2016/hodejeger-om-direktoerene-hvit-etnisk-norsk-mann-i-40-50-aarene/23591852

https://www.frieord.no/kronikk/antirasistisk-senter-etniske-nordmenn-er-et-problem/

Sikkert ikke de beste eksempler, men noen må holde musehjulet igang og jobbe! Så nå drar jeg. Men du finner tusenvis av eksempler om du gidder å google litt før du uttaler deg. Tanta mi hadde også tunga i hånda :)

Anonymkode: 99a69...a23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...