Gå til innhold

Urinrørsåpningen inne i skjeden


Gjest uN91s

Anbefalte innlegg

Jeg har det også litt inn i skjeden. Like normalt det som at det er rett under klitoris.

Gjennom jobb ser jeg urinrørsåpninger høyt oppe, langt nede, ved skjedeåpningen, et stykke inn i skjeden, urinrørsåpninger som er flate og de som er mer som "knopper", store hull, små hull og nesten usynlige hull. 
Alle varianter er like normale :)

Anonymkode: 36038...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det også litt inn i skjeden. Like normalt det som at det er rett under klitoris.

Gjennom jobb ser jeg urinrørsåpninger høyt oppe, langt nede, ved skjedeåpningen, et stykke inn i skjeden, urinrørsåpninger som er flate og de som er mer som "knopper", store hull, små hull og nesten usynlige hull. 
Alle varianter er like normale :)

Anonymkode: 36038...b86

Senest i dag så jeg et "opplysningsprogram" (rettet mot ungdom), hvor de viste frem kvinnens anatomi. Jeg har aldri sett eller hørt at det er like normalt å ha urinrørsåpningen i skjeden. Hvis det er så vanlig med ulike varianter, hvorfor sier de aldri det?:klo:

Tenker mest på alle unge jenter som kanskje går rundt å tenker at de er unormale eller at det er noe galt med de :icon_frown:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hironakamura skrev:

Senest i dag så jeg et "opplysningsprogram" (rettet mot ungdom), hvor de viste frem kvinnens anatomi. Jeg har aldri sett eller hørt at det er like normalt å ha urinrørsåpningen i skjeden. Hvis det er så vanlig med ulike varianter, hvorfor sier de aldri det?:klo:

Tenker mest på alle unge jenter som kanskje går rundt å tenker at de er unormale eller at det er noe galt med de :icon_frown:

Ja, si det... Under utdanning - både i lærebøker og på simulatordukker ble vi vist det på den måten alle tror er vanlig.
Nå skal det sies at de underlivene jeg ser ofte e 50 år +. Skjer vell et og annet med alderen og etter evt. barnefødsler.
Kanskje "lærebokanatomien" er vanligere på yngre kvinner?
Selv har jeg alltid hatt urinrørsåpningen litt inn i skjeden så lenge jeg kan huske.

Og for ikke å glemme mennene helt, så er det variasjoner der også ;)
Ikke alle er etter læreboka blandt dem heller.

Anonymkode: 36038...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er det ikke rart noen tror man tisser ved squirting. Min er mellom klitt og hull så kjenner tydelig at det ikke er tiss 

Anonymkode: 88769...8de

Samme her!

Anonymkode: 7bf41...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om urinrør i skjeden. Høres merkelig ut, og stikk i strid med hva jeg har lært.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjelden jeg kan si jeg har lært noe helt nytt.

Jeg hadde aldri sett for meg at det var såpass vanlig med urinrør inni skjeden.

Sikker på at dere ser rett??

Anonymkode: 94305...327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kateterisert mange kvinner og sett masse forskjellige plasseringer. Men første gang jeg så en urinrørsåpning inni vaginal så ble jeg litt sjokkert og jommen lette jeg en stund og🙈. Vanligste jeg har sett er midt I mellom klipt og åpning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da får dere som har urinåpningen i sjeden masse urin i sjeden når dere urinere da?

Hvordan får dere tørket dere skikkelig? Har dere urinrester igjen i sjeden til enhver tid?

Hva gjør dere før oralsex når dere konstant har urin i sjeden? (selv om sjeden er selvrensende, så vil det jo være noe urinrester der all den tid man ikke får rengjort skikkelig innvendig. Man skal jo ikke vaske med vann engang inni sjeden).

Lukter dere mer nedentil enn andre kvinner? Hvordan er smaken, har dere fått noen reaksjoner på den?

Unnskyld, men det høres litt ekkelt ut...

Anonymkode: 25c85...6f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da får dere som har urinåpningen i sjeden masse urin i sjeden når dere urinere da?

Hvordan får dere tørket dere skikkelig? Har dere urinrester igjen i sjeden til enhver tid?

Hva gjør dere før oralsex når dere konstant har urin i sjeden? (selv om sjeden er selvrensende, så vil det jo være noe urinrester der all den tid man ikke får rengjort skikkelig innvendig. Man skal jo ikke vaske med vann engang inni sjeden).

Lukter dere mer nedentil enn andre kvinner? Hvordan er smaken, har dere fått noen reaksjoner på den?

Unnskyld, men det høres litt ekkelt ut...

Anonymkode: 25c85...6f9

Skjeden, skrives det. Kan neppe tenke meg at det gir noen hygieniske problemer om det blir igjen et par dråper urin i skjeden, om urinrøret er litt inn. Utfloden renser ut det. Man tørker seg vel i skjedeåpningen. Urin er ganske rent, såfremt mannikke har noen infeksjoner. 

Anonymkode: d4926...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da får dere som har urinåpningen i sjeden masse urin i sjeden når dere urinere da?

Hvordan får dere tørket dere skikkelig? Har dere urinrester igjen i sjeden til enhver tid?

Hva gjør dere før oralsex når dere konstant har urin i sjeden? (selv om sjeden er selvrensende, så vil det jo være noe urinrester der all den tid man ikke får rengjort skikkelig innvendig. Man skal jo ikke vaske med vann engang inni sjeden).

Lukter dere mer nedentil enn andre kvinner? Hvordan er smaken, har dere fått noen reaksjoner på den?

Unnskyld, men det høres litt ekkelt ut...

Anonymkode: 25c85...6f9

Ikke lukter jeg urin, ikke har jeg fått noen klager på at det smaker urin. Når jeg tisser så har jeg en ganske så hard stråle og da spruter det ned i do. De siste dråpene tørker jeg da bort. Nå har jeg urinrøret i skjedeåpningen, trenger ikke å tørke inni skjeden. Om det skulle komme urin i skjeden så er vel ikke det verre enn utflod. 

Anonymkode: 27741...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lukter jeg urin, ikke har jeg fått noen klager på at det smaker urin. Når jeg tisser så har jeg en ganske så hard stråle og da spruter det ned i do. De siste dråpene tørker jeg da bort. Nå har jeg urinrøret i skjedeåpningen, trenger ikke å tørke inni skjeden. Om det skulle komme urin i skjeden så er vel ikke det verre enn utflod. 

Anonymkode: 27741...0eb

Rent luktmessig er gjerne urin litt verre enn utflod.. Normalt sett.

Anonymkode: 7bf41...226

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rent luktmessig er gjerne urin litt verre enn utflod.. Normalt sett.

Anonymkode: 7bf41...226

Et par dråper urin bør normalt ikke lukte. 

Anonymkode: d4926...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg squirter så lukter det ihvertfall urin. 

Anonymkode: 27741...0eb

Mitt luktet ingenting. Så du tisser på kjæresten din og ikke jeg.

Anonymkode: 88769...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt luktet ingenting. Så du tisser på kjæresten din og ikke jeg.

Anonymkode: 88769...8de

Det er for det meste urin. Kjertlene kan bare produsere ca 1 ss væske, så at du tisser på deg er akkurat det du gjør ;) De kjertlene ved urinrøret kan umulig skyte ut så mye væske. Så squirting er i realiteten litt væske fra kjertlene men mesteparten urin siden du da slapper av i muskulatur og kan da samtidig med væsken slippe ut urin.

 

Flere forskere har jo studert væsken og funnet ut at mesteparten er urin blandet med væske fra kvinnens kjertler. Selv om det ikke lukter med engang kan man forsøke å lukte etter ei stund på feks håndklær man har sprutet på.

 

http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-sex-may-actually-be-peeing

 

 

Endret av Mysticgirl
Lagt til link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...