Gå til innhold

Urinrørsåpningen inne i skjeden


Gjest uN91s

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, jeg blir helt satt ut her! Har aldri hørt at urinrøret kan være i skjedeåpningen, men det er jo tydeligvis helt normalt. Tror jeg må Google litt, for dette var veldig inteessant.  :-) Mitt er forresten rett under klitoris. 

Anonymkode: 0b53f...f7c

Er vel kanskje ikke det man snakker med venninner om ;) 

Anonymkode: 27741...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Hva i all verden?!:hakeslepp: Og jeg som lo så jeg grein da venninna mi sa hun tok ut tampongen hver gang hun skulle tisse:skratte: Stakkars, burde oppsøke henne med en unnskyldning i dag kjenner jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apropo urinrør, er deres synlig og litt utstikkende eller godt gjemt?  Mitt står litt ut fra "huden", som en liten knopp på em halv cm eller mer når jeg skyver leppene til side og jeg mistenker at det er unormalt og at jeg derfor får så ofte urinveisinfeksjon 

Anonymkode: 188a5...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

For noen ligger det midt mellom kjønnsleppene, for noen i åpningen av skjeden, og for noen litt innenfor åpningen. Alt er like normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://gs.stryn.kommune.no/strynu.skule/asbjorn/samliv/_private/anatomi,%20jenter.htm

 

Så flere av dere har selve urinrørshullet INNE i skjeden? Really? 😳 Hvordan funker det ved samleie? Må jo være vondt!

Anonymkode: cbc8e...39c

Den er før vagina, men innenfor den folden der skjeden begynner. Har aldri hatt problemer med samleie og har kun hatt UVI en eneste gang fordi jeg bada i en jacuzzi. Det er altså ingen problem. Synes det er veldig greit jeg at det gjør at jeg ikke har problem med residivierende UVI. 

Anonymkode: ce9d1...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glidelås

Da har jeg sett med speil. Den ligger rett innenfor åpningen, litt godt gjemt. Fant den ikke først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Apropo urinrør, er deres synlig og litt utstikkende eller godt gjemt?  Mitt står litt ut fra "huden", som en liten knopp på em halv cm eller mer når jeg skyver leppene til side og jeg mistenker at det er unormalt og at jeg derfor får så ofte urinveisinfeksjon 

Anonymkode: 188a5...d74

Mitt står bare en halv mm ut fra slimhinnen. Og er mellom skjedeåpningen og klitoris. Aner ikke om det er variasjoner i hvor kye det står ut, men om det er rødt og hovent så kan det være en infeksjon, ja.

Anonymkode: d4926...545

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13. januar 2016 at 13.49, uN91s skrev:

Hvis man googler kvinners underliv så får man opp bilder som beskriver beliggenheten til klitoris, urinrørsåpningen, indre/ytre kjønnslepper og skjedeåpning. Jeg ser at på hvert eneste bilde er urinrørsåpningen midt mellom klitoris og skjedeåpning, plassert ganske langt unna skjedeåpningen. Jeg derimot har urinrørsåpningen inne i skjedeåpningen, altså tisser jeg ut fra skjeden. Har sjekket utrolig nøye og lett lenge etter urinrørsåpningen, og sjekket også når jeg tisset. Er det unormalt å være slik, siden bildene viser det annerledes? 

 

Jeg har veldig store smerter i underlivet, sex er forferdelig. Har vært slik "hele livet", siden jeg mistet jomfrudommen. Legen min forsøker å finne ut hva som er galt. Jeg går derfor til fysioterapeut for å se om det hjelper. Kan plasseringen av urinrørsåpningen være grunnen til smertene? Tenkte å si i fra til legen om det og dra til gynekolog. Går det an å flytte urinrørsåpningen ved å operere? Tampong gjør ikke vondt siden den dyttes lenger opp, men sex går ikke fordi det gjør så j** vondt ved åpningen. 

Hei, har du funnet ut av smertene dine? Ser det er noen måneder siden du skrev dette innlegget. Jeg syns det hørtes veldig ut som vestibulitt, i og med at du sier at det gjør vondt i åpningen. Håper du har funnet ut av det og får behandling. Har slitt med dette selv :) 

Anonymkode: dcc30...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud hva KG får meg til å finne på. Nettopp tisset i dusjen med et speil i ene hånda og lommelykten på moben i andre. Mitt tissehull er såvidt innenfor skjedeåpningen. Og så åpner den seg som en bitteliten munn når jeg tisser. Så da vet dere det.

:fnise:

Anonymkode: 7f018...83a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ikke rart noen tror man tisser ved squirting. Min er mellom klitt og hull så kjenner tydelig at det ikke er tiss 

Anonymkode: 88769...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det ikke rart noen tror man tisser ved squirting.

Uansett hva du ønsker å innbille deg, det er tiss iblandet skjedesekret som kommer. Og jo, du tisser.

Anonymkode: 94305...327

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva du ønsker å innbille deg, det er tiss iblandet skjedesekret som kommer. Og jo, du tisser.

Anonymkode: 94305...327

Haha. Gjør ikke det nei.

Anonymkode: 88769...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Gjør ikke det nei.

Anonymkode: 88769...8de

Når jeg squirter så lukter det ihvertfall urin. 

Anonymkode: 27741...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Gjør ikke det nei.

 

Jo, du tisser på deg.

Du får en sterk orgasme som oppleves sterkere fordi du slipper kontrollen i muskulaturen som holder tilbake urinen vanligvis.

Anonymkode: 94305...327

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, har du funnet ut av smertene dine? Ser det er noen måneder siden du skrev dette innlegget. Jeg syns det hørtes veldig ut som vestibulitt, i og med at du sier at det gjør vondt i åpningen. Håper du har funnet ut av det og får behandling. Har slitt med dette selv :) 

Anonymkode: dcc30...470

Nei. Gynekolog fant ingenting så lege sa jeg skulle dra til fysioterapeut. På rekvisisjonen skrev hun at diagnosen var vaginisme. Men tror hun bare skrev noe der for å fylle inn på en måte. For hun har aldri nevnt noe av dette til meg. Men er nok en av disse smertetilstandene.  

Jeg har dessverre ikke råd til fysioterapeut så har bare lest meg opp på nett egentlig. Har begynt med trening av bekkenmuskulatur med noen greier jeg kjøpte på apoteket (aguaflex). I tillegg prøver jeg å kutte sukker helt da gynekologen sa sukker skapte ubalanse i kroppen. Så håper dette hjelper litt. I tillegg fokuserer jeg på å mentalt slappe av og stresse ned. For stress kan føre til smertetilstander har jeg lest.

Har fått sprøyter med smertestillende jeg skal ta før samleie. Men er singel, så har aldri sex. Så har ikke testet ut bedøvelsen enda. 

Håper bare smerten forsvinner av seg selv :)

Endret av uN91s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...