Gå til innhold

Har du dilla på noe for tiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rista, varmt grovbrød med sjokade😑

 

har hittil klart å begrense det til bare helger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alltid dilla på noe: nå for tiden er det lakris fra Johan Bulow :fnise: .......og den helvetes julemarsipanen til halv pris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max, kokte eller rå gulrøtter som snacks i bilen, IFA og menthos hver kveld, hjemmelaget iskaffe eller vanlig varm latte, cottage cheese med vanilje- proteinpulver, nøtter og bær eller syltetøy (blir nesten som riskrem:-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plommetomater ! Rema hadde de til 10kr boksen forrige uke, så da måtte vi hamstre litt, men de forsvant rimelig fort :sjenert: 

Hadde for et par uker siden skikkelig dilla på sushi (har det stadig vekk, det eeer så godt!) 

Ellers har jeg i flere år vært totalt avhengig av sjokolade, men nå er jeg på "avvenning":blush:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hjemmalagde knekkebrød - nybakt og uten noe på.

Paprika. 

Pepsi max.

Dansk salami. 

Cherrytomater. 

Surt smågodt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersk vannmelon og ananas :sikle: Bare synd man blir så sår i og rundt munnen av å spise ananas. Eller er det bare meg? :klo: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sjela skrev:

Fersk vannmelon og ananas :sikle: Bare synd man blir så sår i og rundt munnen av å spise ananas. Eller er det bare meg? :klo: :fnise: 

Nei, jeg har slitt mye med dette også - men, jeg synes det hjelper å skrelle hele ananasen helt, og så skylle den veldig godt før jeg skjærer den opp i mindre biter, på rent skjærebrett/kniv, før jeg spiser. Vet ikke hvorfor, men innbiller meg i alle fall at det kanskje er noe med skallet jeg reagerer på :vetikke:  :ler: Hadde akkurat samme reaksjon på kiwi før, og der tilbereder jeg de på samme måte også - funker fint for meg i alle fall :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, jeg har slitt mye med dette også - men, jeg synes det hjelper å skrelle hele ananasen helt, og så skylle den veldig godt før jeg skjærer den opp i mindre biter, på rent skjærebrett/kniv, før jeg spiser. Vet ikke hvorfor, men innbiller meg i alle fall at det kanskje er noe med skallet jeg reagerer på :vetikke:  :ler: Hadde akkurat samme reaksjon på kiwi før, og der tilbereder jeg de på samme måte også - funker fint for meg i alle fall :jepp: 

Takk for tipset. Kanskje det hjelper :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fujiepler. Ah, verdens beste epler! Men med altfor kort sesong. :( 

Til lunsj må jeg nå for tiden ha økologisk peanøttsmør med en skive påleggssjokolade oppå på en halv av brødskivene mine. Det er så utrolig godt. Blir som en lunsj-dessert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makirullen Kamo Ichigo. Består av and og avokado med jordbær og noen andre greier på toppen :nigo: Drømmer litt for mye om sushi generelt. 

 

Oh, ja. Er inni en periode hvor jeg har dilla på mais. Spiser det inntil litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...