Gå til innhold

Er det noen som kaster spells på meg eller sanndrømt?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Jeg har drømt om flere negative ting som ikke henger på grep, så etter noen uker skjer det med meg!
Jeg vet at det er noen folk etter meg.... Kan det være de som kaster spells?
Tingene er ikke vanlige tilfeldige ting, men for eksempel at jeg drømmer at det kryper insekter ut av underlivet mitt, og noen uker senere så klør jeg meg ihjel i underlivet og får påvist skabb!!!!
At jeg som vanligvis har helt glatt hud, drømmer at den første jeg er forelsket i på mange år plutselig dukker opp som et ansikt fullt av akne på vår neste date i drømmen min (ikke hans ansikt men bare et ansikt med masse akne og dype arr) og noen uker senere (rett før vår neste date) så får jeg akuratt sånn hudutbrudd som i drømmen!!!
Jeg tenker ikke noe mere over de drømmene etter jeg har hatt de, men de er av type drømmer som ikke er helt vanlige drømmer, svever liksom mellom to drømmestater føles det som, og jeg husker de godt etterpå for de gir så inntrykk, men tenker ikke noe videre på de utover uka/måneden inntill da det som jeg har drømt plutselig skjer! HVA I ALLE DAGER???! Og hva kan jeg gjøre for å beskytte meg??!!

Anonymkode: 31115...1bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg opplevd helt grumsomt Har og opplevd å ikke kunne røre en muskel som om jeg ble holdt fast av ett spøkelse.

Anonymkode: 672a9...50a

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg opplevd helt grumsomt Har og opplevd å ikke kunne røre en muskel som om jeg ble holdt fast av ett spøkelse.

Anonymkode: 672a9...50a

Det du beskriver er helt naturlig. Mange opplever dette når de har søvnpapalyse

Anonymkode: a5dfe...83b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Jeg har drømt om flere negative ting som ikke henger på grep, så etter noen uker skjer det med meg!
Jeg vet at det er noen folk etter meg.... Kan det være de som kaster spells?
Tingene er ikke vanlige tilfeldige ting, men for eksempel at jeg drømmer at det kryper insekter ut av underlivet mitt, og noen uker senere så klør jeg meg ihjel i underlivet og får påvist skabb!!!!
At jeg som vanligvis har helt glatt hud, drømmer at den første jeg er forelsket i på mange år plutselig dukker opp som et ansikt fullt av akne på vår neste date i drømmen min (ikke hans ansikt men bare et ansikt med masse akne og dype arr) og noen uker senere (rett før vår neste date) så får jeg akuratt sånn hudutbrudd som i drømmen!!!
Jeg tenker ikke noe mere over de drømmene etter jeg har hatt de, men de er av type drømmer som ikke er helt vanlige drømmer, svever liksom mellom to drømmestater føles det som, og jeg husker de godt etterpå for de gir så inntrykk, men tenker ikke noe videre på de utover uka/måneden inntill da det som jeg har drømt plutselig skjer! HVA I ALLE DAGER???! Og hva kan jeg gjøre for å beskytte meg??!!

Anonymkode: 31115...1bc

Det er tilfeldig tror jeg, at du drømmer om noe i uker før det samme eller noe lignende hender

Evt er du underbevisst påvirket av drømmene dine

Anonymkode: a5dfe...83b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver er helt naturlig. Mange opplever dette når de har søvnpapalyse

Anonymkode: a5dfe...83b

Det er mer til historien men folk tror bare at jeg er syk uansett.

Anonymkode: 672a9...50a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var slik jeg fant ut av at jeg får beskjeder fra fremtiden. Jeg prøvde hardt å ikke ende opp der drømmene mine sa, men det var faktisk ikke mulig.:dry: 

Anonymkode: 46641...b1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det flere som formidler om lignende opplevelser under søvnparalyse

Har også erfart søvnparalyse selv. Jeg var ikke i stand til å bevege meg

Anonymkode: a5dfe...83b

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete er poenget med å latterliggjøre seriøse spørsmål på denne måten? Det er MASSE tråder her inne som jeg ikke skjønner poenget med og som er helt far out for meg også men jeg gidder da for faen ikke å latterliggjøre trådstarteren med teite meme's , anklager om dop, og popcorn emoticons fordet !

Og til deg som ble holdt fast av spøkelse, jeg vet akuratt hva du mener, google Succubus og Incubus det er demoner og ikke det samme som vanlig søvnparalyse som noen trangsynte her inne påstår.

Anonymkode: 31115...1bc

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Enkelte krystaller kan beskytte og du kan bruke de som smykke. Tror ikke noen har kastet forbannelse over deg. Men skriv ned drømmene dine. Du virker sanndrømt.

Endret av MadameDeRosa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg tror verken du er sanndrømt eller at noen kaster en forbannelse over deg. Jeg tror mer på at drømmene gir et symbolsk bilde på hvordan du har det psykisk i våken tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Du drømte sikkert hundre andre ting som du ikke husker og siden de ikke slo til, så er det dermed ikke sagt de er borte, men den ene som slo til husker du. Ikke dermed sagt du er sanndrømt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

Jeg kan ha et par slike drømmer jeg også som senere stemmer med virkeligheten. Døde husdyr, sykdommer, venner jeg plutselig treffer igjen osv. Men det er nok bare tilfeldig og de verste basert på underliggende frykt. De drømmene er bRe en promille av hva jeg har drømt totalt sett så jeg ser ingen sammenheng i det. 

Men ekkelt, det er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mjeh, jeg kan også ha mine perioder der jeg opplever at jeg er sanndrømt, klarsynt, ser/forstår virkeligheten på måter man, med dagens forståelse av virkeligheten, ikke skal gjøre.

Men jeg prøver rett og slett å ikke tenkte noe mer over det. Fordi jeg skjønner at, med mitt fornuftige og reflerterte sinn, at disse opplevelsene heller kommer av hodet mitt sin måte å tolke, eller mistolke, omverdenen og det som skjer på. At sinnet mitt til tider kanskje er i en slags kjemisk ubalanse - og det gjør at jeg trekker konklusjoner på en måte som ikke henger helt på greip.

Men ja, som den over meg skriver. Det er ekkelt der og da.

Anonymkode: 910b5...52e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
Den Sunday, January 03, 2016 at 4.11, AnonymBruker skrev:

Hva i helvete er poenget med å latterliggjøre seriøse spørsmål på denne måten? Det er MASSE tråder her inne som jeg ikke skjønner poenget med og som er helt far out for meg også men jeg gidder da for faen ikke å latterliggjøre trådstarteren med teite meme's , anklager om dop, og popcorn emoticons fordet !

Og til deg som ble holdt fast av spøkelse, jeg vet akuratt hva du mener, google Succubus og Incubus det er demoner og ikke det samme som vanlig søvnparalyse som noen trangsynte her inne påstår.

Anonymkode: 31115...1bc

At det var? Er du alvorlig? Bra at du ikke latterligjør.Men du er jo arrogant da,når du kaller folk trangsynte.Du tenker på en gammel legende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

sanndrømming er høyst mulig jeg har de sjøl me andre ting som graviditet til meg og andre i familien, ulykker, ting i eget liv osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kaster spells på naboen fordi han er en kvalmsækk. Er det dårlig gjort av meg? 

Anonymkode: 45332...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, lokmeister2016 skrev:

sanndrømming er høyst mulig jeg har de sjøl me andre ting som graviditet til meg og andre i familien, ulykker, ting i eget liv osv

Kan overhodet ikke bevises, og da kan man avfeie slike påstander.

Anonymkode: b4564...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

du som kaster spells, du vil mulig få det tilbake på deg selv desverre!! ikke lek med svart magi!

Anonymkode: e2433...d6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...