Gå til innhold

Netflix 2016, sesonger forsvunnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Over natta så har to sesonger av drop diva dead forsvunnet (var på siste sesong, men nå er den fjernet jippi). Er det flere tilfeller av dette? Andre serier som har blitt fjernet osv?

Anonymkode: db349...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke som jeg har lagt merke til, men det er jo mange filmer som forsvinner, feks.

Anonymkode: 0d786...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, akkurat det med drop dead diva merket jeg og! Startet med å se på serien for 3 dager siden, og plutselig i dag var sesong 1 og 2 borte... Løsningen min ble å tegne en gratismåned hos Viaplay, der ligger sesongene fortsatt! Nå må jeg bare se de før første februar :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Netflix er tull. Bedre å ha på DVD, da forsvinner de aldri 

Anonymkode: de9e8...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer hvert år. Noe forsvinner og noe legges til. Handler om deres avtaler med produksjonsselskapene vil jeg tro. At de har rettighetene så og så lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei. Drop dead diva så jeg også på, men datt litt av for en stund siden. Skulle sett når jeg hadde muligheten. 

Ellers la jeg merke til at de plutselig hadde lagt til "Holiday in Handcuffs" igjen, noe som er rimelig teit, da det er en julefilm. Jeg søkte faktisk etter den før jul og var så skuffet over at de hadde tatt den vekk, for etter at jeg så den på Netflix for 2-3 år siden så har den blitt en del av mitt "julefilmrepetoar" så jeg ble ganske sur når jeg så at den ikke var der. Poenget med julefilmer er å se de før jul og ikke rett etterpå, så var passe teit å legge den til nå! :P

Endret av lillsunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Tudors er bortevekke. Heldigvis kjenner jeg en med hele sulamitten på dvd.. 

Greit nok at de fjerner ting, men jeg synes det er utrolig dårlig å ikke informere om NÅR de kommer til å fjerne noe. Litt kjipt å nettopp ha begynt å se på noe, og så forsvinner det plutselig. De burde lagt ut den datoen de har rettigheter til. 

Anonymkode: 424fa...671

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The Tudors er bortevekke. Heldigvis kjenner jeg en med hele sulamitten på dvd.. 

Greit nok at de fjerner ting, men jeg synes det er utrolig dårlig å ikke informere om NÅR de kommer til å fjerne noe. Litt kjipt å nettopp ha begynt å se på noe, og så forsvinner det plutselig. De burde lagt ut den datoen de har rettigheter til. 

Anonymkode: 424fa...671

Ligger 4 sesonger på Viaplay i hvert fall. Men det burde være et krav at det står når noe forsvinner. Både TV2 Sumo og NRK klarer det jo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The Tudors er bortevekke. Heldigvis kjenner jeg en med hele sulamitten på dvd.. 

Greit nok at de fjerner ting, men jeg synes det er utrolig dårlig å ikke informere om NÅR de kommer til å fjerne noe. Litt kjipt å nettopp ha begynt å se på noe, og så forsvinner det plutselig. De burde lagt ut den datoen de har rettigheter til. 

Anonymkode: 424fa...671

Jeg fikk beskjed når Stargate Atlantis gikk bort, men det var en annen serie jeg ikke fikk med meg gikk bort. Kjedelig, for jeg husket ikke hvilken episode jeg var på. Det kommer opp med liten skrift i ett av hjørnene når man setter på en episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.1.2016 at 22.19, AnonymBruker skrev:

Netflix er tull. Bedre å ha på DVD, da forsvinner de aldri 

Anonymkode: de9e8...33e

Kun vis man tenker å se serien flere ganger. Noe jeg aldri har gjort. Så for meg er Netflix perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1. januar 2016 at 22.19, AnonymBruker skrev:

Netflix er tull. Bedre å ha på DVD, da forsvinner de aldri 

Anonymkode: de9e8...33e

Flott at du har råd til å kjøpe flere DVD samlinger. Kanskje noe å tenke på at alle ikke har den luksusen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

The Tudors er bortevekke. Heldigvis kjenner jeg en med hele sulamitten på dvd.. 

Greit nok at de fjerner ting, men jeg synes det er utrolig dårlig å ikke informere om NÅR de kommer til å fjerne noe. Litt kjipt å nettopp ha begynt å se på noe, og så forsvinner det plutselig. De burde lagt ut den datoen de har rettigheter til. 

Anonymkode: 424fa...671

The Tudors er borte? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere har ikke tilfeldigvis brukt mediahint eller lignende for å få tilgang til amerikansk Netflix? Vet at add-ons uten signatur ble disablet uten mulighet for å enable igjen (med mindre man går litt mer avansert til verks) i forrige oppdatering av Firefox. Når dette skjer vil Netflix åpne i norsk versjon, hvor utvalget gjerne er dårligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.1.2016 at 17.12, Antlers skrev:

Dere har ikke tilfeldigvis brukt mediahint eller lignende for å få tilgang til amerikansk Netflix? Vet at add-ons uten signatur ble disablet uten mulighet for å enable igjen (med mindre man går litt mer avansert til verks) i forrige oppdatering av Firefox. Når dette skjer vil Netflix åpne i norsk versjon, hvor utvalget gjerne er dårligere.

Mediahint er veldig bra og har dedikerte servere slik at det ikke går på bekostning av hastighet/oppløsning. Derfor koster det også litt, men det synes jeg det er verdt. Det er også en veldig lettvint løsning med et av-på-ikon til høyre for adressefeltet i nettleseren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at Netflix kunne informere oss om det i forkant, før de fjernet filmer/serier! NRK har jo f.eks. en nedtelling, "ligger ute på nett i XX dager til" eller noe lignende. Eller slik de gjør på kino "Kun kort tid".

Er så irriterende når noe forsvinner helt uten forvarsel!

Anonymkode: d936c...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Den 8. januar 2016 at 9.06, Sille4 skrev:

Supernatural er borte :( 

Merket det også. 

 

Heldighvis har vi tilgang til hele verdens Netflixer♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...