Gå til innhold

Victoria's secret parfyme. Hvilken?


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Jeg tror ikke du finner noe som er tungt med gammel dame-preg hos VS, altså. Jeg synes alt lukter supersøtt der, og jeg finner sjelden noe jeg liker supergodt. Den eneste parfymen jeg liker er Sexy Little Things Noir, men jeg kjøper som oftest bare body lotion i den, for da kan jeg kombinere den med yndlingsparfymen min i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du finner noe som er tungt med gammel dame-preg hos VS, altså. Jeg synes alt lukter supersøtt der, og jeg finner sjelden noe jeg liker supergodt. Den eneste parfymen jeg liker er Sexy Little Things Noir, men jeg kjøper som oftest bare body lotion i den, for da kan jeg kombinere den med yndlingsparfymen min i stedet.

Hva heter den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Jeg finner ingen VS parfymer noen steder.. :( 
Så jeg endte opp med å ønske meg to parfymer fra Tommi Hilfiger(?); den med gul blomst og den med blå sløyfe med rosa stripe på midten, og to fra DKNY, den grønne og den rosa.

Har dere noen erfaringer med de? :) Sitter de lenge? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ingen VS parfymer noen steder.. :( 
Så jeg endte opp med å ønske meg to parfymer fra Tommi Hilfiger(?); den med gul blomst og den med blå sløyfe med rosa stripe på midten, og to fra DKNY, den grønne og den rosa.

Har dere noen erfaringer med de? :) Sitter de lenge? 

Er litt skuffet over at du ikke kjøpte den jeg anbefalte. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snoopy_93

Er litt skuffet over at du ikke kjøpte den jeg anbefalte. :trist:

Skal tilbake til senteret i dag og skal se om jeg finner den du anbefalte meg! :) er litt julegave-stressa. Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tilbake til senteret i dag og skal se om jeg finner den du anbefalte meg! :) er litt julegave-stressa. Haha :)

Du finner den ikke i Norge. Du må bruke linken, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheer love har jeg, den lukter veldig rent og frisk. Jeg har personlig blitt litt lei av luktene deres, de lukter så søtt og jentete, og blir fort litt lei. Bruker sheer love etter trening, for å friske meg opp litt, men utenom det så liker jeg bedre parfymer med litt mer dybde, litt mer krydder? Blir fort lei hvis det bare lukter blomster og sukkertøy. 

Sexy little things Noir som andre har nevnt er vel en av de bedre for min del, den lukter godt. Ellers holder jeg meg til mine favoritter :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Noir Tease lukter veldig godt, og det gjør kjæresten min også, han tar alltid frem flaska og lukter på den når han er på badet. 

Ellers er jeg ikke så begeistret for de body mistene, men bodylotionen Secret Charm er jeg veldig svak for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Roses de Chloé om sommeren, Stella om vinteren :)

Stella handler like mye om amber som rose, så da må jeg få foreslå Voile d'Amber fra Yves Rocher, både parfymen og dusjsåpen er fantastisk.

Noir!! Den er SÅ fantastisk <3

Enig :rodmer:

Jo da, men så oppdaget jeg Bois des Iles også av Chanel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stella handler like mye om amber som rose, så da må jeg få foreslå Voile d'Amber fra Yves Rocher, både parfymen og dusjsåpen er fantastisk.

 

Jo da, men så oppdaget jeg Bois des Iles også av Chanel...

Hysj, dette kan bli dyrt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj, dette kan bli dyrt.....

Vet, derfor jeg er på kjøpestopp nå til Barbara er ferdig med sitt parfymeprosjekt. Jeg regner med det blir 1000kr hvertfall pr parfyme + frakt og toll og jeg sparer som fanden til de lanseres i løpet av våren. Jeg vil hvertfall ha en av de tre. Elsker animalistisk vintage parfyme.

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 12/13/2015 at 17.30, skruf skrev:

Coco Noir :rodmer: Den er nydelig, særlig nå på vinteren eller som en kveldsparfyme i den lysere årstid!

Tok sjansen jeg, og bestilte den du anbefalte nå. Venter i spenning, håper den kommer før jul!

Hvordan liker du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...