Gå til innhold

Victoria's secret parfyme. Hvilken?


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Hei! 
Jeg har et enkelt spørsmål. 
De av dere som har prøvd Victoria's secret parfyme(ne); Hvilken synes dere var best? 
Jeg vurderer å kjøpe en eller to, men er usikker på hvilken jeg evt skal velge fordi jeg ønsker en parfyme som lukter friskt, ikke for tung duft og som ikke har et slags "gammel dame"-preg. 

De jeg vurderer er; 
Love spell
Passion spell
Secret charm

Noen innspill? Er det evt andre som lukter godt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sheer Love. Den er utrolig fresh og frisk. En av de få VS-duftene jeg liker og virkelig synes er bra. Har en veldig ren lukt liksom.

Anonymkode: fbe98...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Tror jeg skal ta meg en tur på senteret som er søndagsåpent og se om jeg finner de. :) er lettere å kjøpe noe om man vêr hva man går til. 

Hva lukter Sheer Love? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ikke ba om tips til frisk parfyme utover VS parfymene, men jeg tillater meg å anbefale denne. Den lukter slik som huden lukter etter en dag i solen (- solkremlukten) og svaberg. Fantastisk parfyme. Har ikke monstervolum, men ligger som hudlukt i nærmere 12 timer etter man har sprayet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "sheer love" og er ikke fornøyd med den da jeg liker søtere parfymer. Men den er veldig frisk. Jeg kjøpte den på nettet uprøvd. 

Anonymkode: 33505...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombshell er nydelig! Og Pure seduction, samt Scandalous. Prøvde en annen i går også, som var veldig god; Eau so sexy, tror jeg den het!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ikke ba om tips til frisk parfyme utover VS parfymene, men jeg tillater meg å anbefale denne. Den lukter slik som huden lukter etter en dag i solen (- solkremlukten) og svaberg. Fantastisk parfyme. Har ikke monstervolum, men ligger som hudlukt i nærmere 12 timer etter man har sprayet seg.

Den hørtes kjempegod ut! Tror jeg må prøve den, vet fra før at vi to har litt lik smak i parfyme, og jeg har kjøpt parfyme etter tips fra deg før med stor suksess :D

Men, har du erfaring med den siden du linket til? Den max factor parfymen var innmari rimelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hørtes kjempegod ut! Tror jeg må prøve den, vet fra før at vi to har litt lik smak i parfyme, og jeg har kjøpt parfyme etter tips fra deg før med stor suksess :D

Men, har du erfaring med den siden du linket til? Den max factor parfymen var innmari rimelig?

Nu er jeg veldig spent på hvilken parfyme det er og jeg er veldig fornøyd med parfymeklikk. De leverer hurtig og aldri noe tull med bestillingene, betalingen eller noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu er jeg veldig spent på hvilken parfyme det er og jeg er veldig fornøyd med parfymeklikk. De leverer hurtig og aldri noe tull med bestillingene, betalingen eller noe som helst. 

Coco Noir :rodmer: Den er nydelig, særlig nå på vinteren eller som en kveldsparfyme i den lysere årstid!

Tok sjansen jeg, og bestilte den du anbefalte nå. Venter i spenning, håper den kommer før jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Coco Noir :rodmer: Den er nydelig, særlig nå på vinteren eller som en kveldsparfyme i den lysere årstid!

Tok sjansen jeg, og bestilte den du anbefalte nå. Venter i spenning, håper den kommer før jul!

Den vil ikke bruke mer enn ei uke/ni dager på å komme til deg nei. Håper du blir fornøyd. Mannfolkene elsker den har jeg merket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Hvordan lukter de her parfymene dere mener er sexy?

Pure seduction lukter varmt og søtlig. Sier veldig lite. Jeg liker body lotionen best, den lukter det samme men ikke like sterkt. Man må helt inntil for å lukte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pure seduction lukter varmt og søtlig. Sier veldig lite. Jeg liker body lotionen best, den lukter det samme men ikke like sterkt. Man må helt inntil for å lukte den.

Ok, takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest snoopy_93

Takk for mange gode svar! 

Mer det forresten noen som vet hvilke butikker som selger parfymene til VS? Har lett "over alt" på senteret, men har ikke funnet noe annet enn de DKNY parfymene.. (Som forøvrig lukter kjempe godt alle sammen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ikke ba om tips til frisk parfyme utover VS parfymene, men jeg tillater meg å anbefale denne. Den lukter slik som huden lukter etter en dag i solen (- solkremlukten) og svaberg. Fantastisk parfyme. Har ikke monstervolum, men ligger som hudlukt i nærmere 12 timer etter man har sprayet seg.

ÅÅÅ takk kjære deg, er akkurat noe sånt jeg har lett etter! Jeg har brukt Vittoria Apuana fra Profumi del Forte (sjekk innom Heaven Scent på Eger i Oslo hvis du vil kjenne på den!), men det er litt for søt og kokos aktig, men likvel sommerlig. 

Denne klikker jeg hjem nå. Wii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ takk kjære deg, er akkurat noe sånt jeg har lett etter! Jeg har brukt Vittoria Apuana fra Profumi del Forte (sjekk innom Heaven Scent på Eger i Oslo hvis du vil kjenne på den!), men det er litt for søt og kokos aktig, men likvel sommerlig. 

Denne klikker jeg hjem nå. Wii!

Så herlig å treffe en annen perfumista. Jeg har ikke råd til de jeg liker for tiden (gjorde kål på siste rest av Malles Musk Ravagør sist mnd og har ikke sjanse til å fornye flaska) og er på desperat jakt etter billigere parfymer som gir meg samme følelsen (Gosh Cosmetics muskolje gjør samme susen faktisk). Kjenner til parfymehuset du nevner, men har ingen anledning til å sjekke ut duften. Du vil elske Geminesse, fantastisk formula og alikevel totalt ujålete. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...