Gå til innhold

TAROT (desember 2015)


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du har tidligere spådd kjønn på mitt neste barn, men nå som jeg faktisk er gravid. Hva lurer seg i magen min denne gangen?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du (kortene) sa sist at jeg kommer til å møte en i Januar. 

Spørsmålet mitt er da;
Er det en gammel flamme som aldri ble noe, eller en ny? 

Døden.

13.jpg

En gammel flamme ja, dere var ved å bli sammen tidligere, men noe kom i veien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ISeeYouCreep
O.G. skrev (På 11.12.2015 den 19.29):

Døden.

13.jpg

En gammel flamme ja, dere var ved å bli sammen tidligere, men noe kom i veien. 

w:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tidligere spådd kjønn på mitt neste barn, men nå som jeg faktisk er gravid. Hva lurer seg i magen min denne gangen?:)

Jeg kan ikke huske at jeg har spådd deg overhodet, men uansett så trakk jeg Begerknekten i dag.

47.jpg

Begerne er en feminin suite så det tilsier at det er en pike, men siden du fikk knekten og ikke pasjen så tror jeg at jeg sier du får en sønn, som blir en sånn artsy farty type etterhvert som han vokser opp, mange oppfatter slike menn som feminine om de er homofil eller ei. 

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Du.Er.Freaky-AWESOME!! 
Det var det jeg trodde det var. Å herregud jeg skjelver. Dette er freaky! For noen dager etter sist tarot så tok han kontakt. Så tenkte jeg at jeg må vente til Januar på grunn av økonomi og slikt. Og da.. og da kom jeg på sist tarot lesing og tenkte "nei det er nok bare en tilfeldighet" :bond:

Skål på din sunnhet, NASSE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke huske at jeg har spådd deg overhodet, men uansett så trakk jeg Begerknekten i dag.

https://gfx.tarot.com/images/site/decks/phantasmagoric/full_size/47.jpg

Begerne er en feminin suite så det tilsier at det er en pike, men siden du fikk knekten og ikke pasjen så tror jeg at jeg sier du får en sønn, som blir en sånn artsy farty type etterhvert som han vokser opp, mange oppfatter slike menn som feminine om de er homofil eller ei. 

 

Tusen takk. Du spådde en jente på meg da jeg spurte deg i august:) Så da får vi se siden kortet var litt tvetydig. 

Du hadde i hvert fall helt riktig på det andre du spådde meg på, nemlig når jeg ville kunne slutte å pendle og få en jobb hit vi har flyttet. Du sa høsten, oktober-november og jeg fikk ny jobb med oppstartsdato i oktober:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...