Gå til innhold

venninne i Trondheim?


tone 90

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente på 20 år som bor i Trondheim, vil også gjerne bli kjent med flere! Flyttet hit nå i sommer, så kjenner ikke så mange.. Bor her sammen med kjæresten min. Er som flere av dere glad i trening, shopping, cafèturer. Gjerne send meg pm om noen er interessert i å snakke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

På 10.12.2015 den 14.30, tone 90 skrev:

Hei!

Jeg er en 25 år gammel kvinne som nylig flyttet til Trondheim med samboeren min :)

Jeg har dessverre ingen av mine venninner her og siden jeg jobber og ikke studerer er det ikke like lett å komme i kontakt med folk på fritiden. 

Derfor tenkte jeg å prøve meg her for å se om noen jenter er i samme situasjon som meg. Jeg synes det hadde vært hyggelig med ei venninne man kan finne på ulike ting med, gå turer, dra på kino, kafébesøk, shopping eller rett og slett ha hyggelige filmkvelder. Synes også det er gøy å prøve ut nye hobbyer, alt fra foto til ulike treningsformer eller aktiviteter. 

Noen som trenger ei venninne? :) 

Hei alle sammen. Jeg har dessverre vært relativt inaktiv på denne siden ei stund og har ikke sett de siste kommentarene som har kommet på innlegget mitt. Men jeg ser at det er mange som er i samme situasjon som meg. Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med noen og ønsker meg såklart venninner :)  håper derfor at du/dere kan sende en PM så er det enklere å holde kontakt og vi kan bli bedre kjent :) 

-Tone, 26 år, Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...