Gå til innhold

Mest meningsløse "dype quotes" på facebook du har sett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg mener nå bestemt at det var Sokrates.

Feil. Da propagandaminister dr. Goebbels la ut sannheten om naziTyskland på Internett måtte Hitler rykke inn en annonse i avisen : "Deutsche Volk!  Ikke tro alt dere leser på nettet!  Heil meg!"   😜

Endret av Jerry Lee
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal ihvertfall ha for at de tydeligvis jobber hardt med å få estetikken, det grafiske designet og bildekvaliteten til å matche innholdet. Får teksten hjernen din til å blø og ville dø? Glimrende, sørg for at fonten og cliparten gjør det samme. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

image.jpeg

Usj. Jeg har 2 damer på vennelisten, som spyr ut disse sitatene om kropp og alder. Legg gjerne til noen seksuelle alderssitater også. Disse damene er over 70 år gamle og burde vite bedre...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

..,de typiske " bestemor er egentlig bare en forvirret sexgudinne i en forfallen kropp"... 

 

Endret av cheshirecat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usj. Jeg har 2 damer på vennelisten, som spyr ut disse sitatene om kropp og alder. Legg gjerne til noen seksuelle alderssitater også. Disse damene er over 70 år gamle og burde vite bedre...

Jeg vet, grøss! Har flere av dem der jeg og.. Og kommentarfeltet blir fylt opp av "He he he, jeg låner denne her jeg!" "He he he den var fin! ;)"

Æsj

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...