Gå til innhold

Menn som sier de aldri lyver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stoler ikke på noen som sier det, for alle lyver. Jeg lyver for søren til meg selv liksom... 

hahaha,,, der sier du noe. Jeg lyver også til meg selv. Når jeg sa til min eks at vi fortsatt kunne være fuckfriends så løy jeg til både meg selv, og han. Jo det fungerte bra for meg. Når vi hadde sex så tenkre jeg at dette funker jo helt bra for meg. Men når han gikk hjem så var jeg alltid redd for at han ville forsvinne. Dermed så løy jeg til oss begge om at jeg takler å være fuckfriends. 

Eksen sa til meg at han dumpet meg fordi jeg var en løgner. Men sannheten er at jeg tror ikke at han kan komme på så mange løgner de første månedene han kjente meg. Kun når alt ble problematisk mellom oss. Jeg kan lyve for å være idiot og for å provosere når jeg er sint. 

Jeg sier sannheten og er som en åpen bok ellers. Fplk som kjenner meg sier at jeg er åpen. Men at de vet at hvis de har en stygg frisyre så er ikke jeg den som sier: du var stygg på håret. Jeg vil ikke såre noen. Men jeg kan gi tips. 

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag har sagt en lögn till dig och det var samma  lögn som du sa till mig när vi började träffas och det handlade om vad vi gillade sexuellt.

Nu ska vi inte starta en ny diskussion mellan oss i en tråd.

Edit.

Intressant att höra lite åsikter i det här ämnet faktiskt.

Ja, det er en løgn det og. Da kan du ikke si at du aldri lyver. Men det er ikke en løgn som jeg kaller en alvorlig løgn. Det er naturlig å lyve om sånnt.  

Man sitter ikke på første eller andre date, og forteller om sine bdsm fantasier, trekantfantasier osv haha.  Jo kanskje noen gjør det og.  Så resultatet av tråden er at de fleste lyver om ting som ikke er alvorlig. Det ser jeg i svarene. 

Anonymkode: 4ec60...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt ironisk da et slik utsagn er løgn. Alle mennesker lyver, enten det er om små eller store greier. Jeg er ikke særlig begeistret for mennesker som sier at de ikke lyver. Enten mangler de selvinnsikt eller så prøver de å sette seg i et mye bedre lys. Det er falskt. 

Anonymkode: 85664...ca0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man sier man aldri lyver, og det faktisk stemmer, er man dum som et brød. Det krever en viss intelligens for å lyve. Ikke alle dyr er i stand til det.

Har man evnen til å lyve, bruker man den selvfølgelig. Det blir som om synske mennesker skulle unngå å bruke evnene sine til å spille lotto, fordi det er "umoralsk".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man sier man aldri lyver, og det faktisk stemmer, er man dum som et brød. Det krever en viss intelligens for å lyve. Ikke alle dyr er i stand til det.

Har man evnen til å lyve, bruker man den selvfølgelig. Det blir som om synske mennesker skulle unngå å bruke evnene sine til å spille lotto, fordi det er "umoralsk".

Noen løgner er vanskeligere å akseptere enn andre. Det værste jeg vet er hvis jeg skal fortelle noen en hemmelighet og ber vedkommende ikke si det videre. Også sier vedkommende videre....  Da stoler man ikke på at man kan si flere hemmeligheter til vedkommende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen løgner er vanskeligere å akseptere enn andre. Det værste jeg vet er hvis jeg skal fortelle noen en hemmelighet og ber vedkommende ikke si det videre. Også sier vedkommende videre....  Da stoler man ikke på at man kan si flere hemmeligheter til vedkommende. 

Da lyver de om å holde tett. Den er verre ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lyver de om å holde tett. Den er verre ja.

ja det er en kjedelig løgn når noen sier: ja lover å ikke fortelle det videre. Plutselig vet alle det.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle løgnere. De som benekter det er bare enda verre enn oss andre.

Vi kan alle lyve. Mer eller mindre. Til og med de snilleste mennesker lyver. Faktisk så lyver man for å være snill mot folk av og til og. Altså for å ikke fornærme noen. 

Noen som har blitt avslørt i en løgn eller avslørt noen som lyver?

Tror at vi alle har forstått at vi er servert noen løgner iblant. Noen løgner er snille og, for å ikke såre. 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Annonse

Gjest Catalina Culès
På 6.12.2015 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Stoler dere på menn eller damer som sier de aldri lyver?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Nei, absolutt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Benja Golden
På 6.12.2015 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Stoler dere på menn eller damer som sier de aldri lyver?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Nei for de som sier det har allerede kommet med en løgn. Det finnes ikke et menneske på denne jord som ikke lyver. 

Alle har kommet med en hvit løgn de som sier noe annet lyver.

Selvsagt så er det forskjell på hvor mye man lyver noen lyver mer og andre mindre. Men som sagt det finnes ikke et menneske som aldri har kommet med en løgn i løpe av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12/6/2015 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Stoler dere på menn eller damer som sier de aldri lyver?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Nei. Pleier ta som utgangpunkt at folk er full av piss. 

Anonymkode: 187b9...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det en selvfølge å ikke lyve så det ville aldri falt meg inn å poengtere det. Derfor er jeg alltid skeptisk til folk som poengterer at de ikke lyver (eller at de er snille etc) - hvis det hadde stemt så hadde de ikke sett behov for å poengtere det. Oftest de med dårligst selvinnsikt som framsnakker seg selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎12‎.‎2015 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Stoler dere på menn eller damer som sier de aldri lyver?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Nei. Det er unødvendig å si, og forteller at de egentlig lyger, selve utsagnet er løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.12.2015 den 20.51, AnonymBruker skrev:

Stoler dere på menn eller damer som sier de aldri lyver?

Anonymkode: 4ec60...2c9

Aldri stol på noen, til syvende og sist har du bare deg selv. De fleste som sier diverse ting om seg selv har en agenda. 

Anonymkode: ae5d5...151

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...