Gå til innhold

Kjæresten bånner meg og det gjør så vondt :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er ei jente på 21 som nettopp er blitt sammen med kjæresten min. Vi har ett problem, og det er at han bånner meg omtrent hvet gang vi har sex,  og der er veldig vondt. Han er ganske stor og jeg er liten i fysikken.  I dag var det spesielt smertefullt og jeg ligger her og vrir meg i smerter, får ikke sove.

Noen som har noen råd?

 

Hilsen jente med vondt i livmor :/

Anonymkode: 6c9d4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Det er ikke rakettforskning. Man må være litt mer forsiktig. Prøv stillinger der du har kontroll og kan bestemme rytmen, og hvor langt inn han kommer. Han må være bevisst på at han ikke kan støte helt inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må jo du snakke med kjæresten din. Du må fortelle hva som er vondt, og når du får vondt. Er eneste måten du kan slippe det problemet :) 

 

Anonymkode: c5cef...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar. 

Tenkte ikke på å nevne at han vet det, men han vet det selvfølgelig,  han er jo kjæresten min. Det er et problem vi har sammen :/ vi har prøvd alt mulig rart men jeg for vondt for det. 

 

Ts

Anonymkode: 6c9d4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det finnes noe donut-lignende som man kan tre på penisen som hindrer den i å gå for langt inn. Personlig foretrekker jeg å passe på å ikke støte for dypt når vi har sex, spesielt før hun har fått en orgasme. Dette kan han lære seg hvis han slutter å prioritere sin egen nytelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det finnes noe donut-lignende som man kan tre på penisen som hindrer den i å gå for langt inn. Personlig foretrekker jeg å passe på å ikke støte for dypt når vi har sex, spesielt før hun har fått en orgasme. Dette kan han lære seg hvis han slutter å prioritere sin egen nytelse :)

jeg visste ikke at gutten kunne styre selv å ikke støte så dypt inn! Herregud. Nå skal han få høre. Takk for svar :)

 

Ts

Anonymkode: 6c9d4...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være forsiktig, sette grenser for deg selv...

Anonymkode: c6fec...9ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv andre stillinger, og ha hendene dine på hoftene/skambenet hans sånn så du kan stoppe han når du kjenner han kommer for langt inn. Ja det kan være forferdelig smertefullt å bli bunnet, og du er nødt til å be han om å ta hensyn og slutte å bunne deg når du får så vondt! Ikke alle kjønnsorganer er kompatible med hverandre, kansje han rett og slett bare er for lang for deg og dere må finne andre måter å ha sex på...

Anonymkode: 8c07e...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det finnes noe donut-lignende som man kan tre på penisen som hindrer den i å gå for langt inn. Personlig foretrekker jeg å passe på å ikke støte for dypt når vi har sex, spesielt før hun har fått en orgasme. Dette kan han lære seg hvis han slutter å prioritere sin egen nytelse :)

For min del er det motsatt. Før orgasme tåler jeg det meste men etterpå faller livmorhalsen tilbake på sin opprinnelige plass og jeg tåler mye mindre før jeg blir "bånnet"  Det samme gjelder ved analsex. Musklene i rumpa tåler mye mer før orgasme. Etterpå må jeg ofte avslutte for det blir vondt. 

Anonymkode: 52546...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her, men det er ikke så vondt med en gang jeg er veldig opphisset. Altså litt ut i akten. Noen stillinger er grusom, som f.eks doggy og misjonæren med bena på skuldrene hans. Desverre er dette hans favoritter, og det verste er at han sier han syntes det er digg å bunne meg og se at jeg reagerer på det. Han pleier å være litt forsiktig da, og støter ikke så veldig hardt før jeg sier i fra om at det går bra. 

Anonymkode: 704ce...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg visste ikke at gutten kunne styre selv å ikke støte så dypt inn! Herregud. Nå skal han få høre. Takk for svar :)

 

Ts

Anonymkode: 6c9d4...fb2

Hæ? Hva trodde du da? At pikken styrte seg selv? :P 

Hver gang han bånner deg sånn at du får vondt burde han si unnskyld. Det er normal høflighet når man gjør andre vondt. Hvis jeg feks. kommer borti med tennene når jeg suger gutten så forter jeg meg å si unnskyld! 

Så det er her han som må lære seg og være forsiktig. Han må passe på at når han er den som støter så må det ikke bli for dypt. Når du sitter på toppen er det jo du som kan styre hvor langt inn han skal. 

Anonymkode: 701ab...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for svar. 

Tenkte ikke på å nevne at han vet det, men han vet det selvfølgelig,  han er jo kjæresten min. Det er et problem vi har sammen :/ vi har prøvd alt mulig rart men jeg for vondt for det. 

 

Ts

Anonymkode: 6c9d4...fb2

Du mener, alt mulig unntatt at han behersker seg litt og ikke stikker den helt inn? Kjæresten din er en idiot.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært med rimelig mange jenter, og de som sier de liker en penis på 18-20 cm har aldri vært i nærheten av en stor penis, eller vet ikke hvor stort dette er. I mine forhold har størrelsen mye å si (i negativ forstand), får aldri kjørt pikken helt inni jenta og må være forsiktig. Det demper mye på sexen når man vil ha røff og rå uhemmet sex. Er frustrerende å måtte være forsiktig hele tiden. Hvor er dere damer som liker stor pikk i det virkelige liv? Virker som de bare finnes på kg og ikke i det virkelige liv..😕

 

Ts dere må snakke om dette og han MÅ være forsiktig. Kjipt for han men sånn er det. Vaginaen er bare 10 cm dyp i gjennomsnitt men kan strekkes noe ved opphisselse. Er han lang har dere ikke noe valg om å være forsiktig. Kan si at flere forhold har gått rett vest fordi vi ikke var kompatible i størrelse der nede. Trist men sant..

Anonymkode: c5e14...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv andre stillinger, og ha hendene dine på hoftene/skambenet hans sånn så du kan stoppe han når du kjenner han kommer for langt inn. Ja det kan være forferdelig smertefullt å bli bunnet, og du er nødt til å be han om å ta hensyn og slutte å bunne deg når du får så vondt! Ikke alle kjønnsorganer er kompatible med hverandre, kansje han rett og slett bare er for lang for deg og dere må finne andre måter å ha sex på...

Anonymkode: 8c07e...e78

 hendene på hoftene hans var en veldig god idé, det skal vi prøve :) jja jeg skal be han slutte fra nå av.. orker ikke å føle at en gaffel stikker meg i livmoren sånn at jeg ikke får sove mer :/

Jeg tror også  at han er for stor for meg.. i tillegg til at jeg er så liten selv.. kansje vi kan Google noen sexstillinger på nettet 

 

Samme problem her, men det er ikke så vondt med en gang jeg er veldig opphisset. Altså litt ut i akten. Noen stillinger er grusom, som f.eks doggy og misjonæren med bena på skuldrene hans. Desverre er dette hans favoritter, og det verste er at han sier han syntes det er digg å bunne meg og se at jeg reagerer på det. Han pleier å være litt forsiktig da, og støter ikke så veldig hardt før jeg sier i fra om at det går bra. 

Anonymkode: 704ce...4c4

 men lurer veldig på.. er det ikke veldig turn off/kkjipt for han om han må være forsiktig under sex liksom?  At han mister litt tenning,  kjedelig for han å være forsiktig når han egentlig vil kose seg? Reduserer det ikke nytelsen hans? Vil ikke gjøre sånn mot kjæresten min bare fordi jeg har kort vagina/han har lang penis..

 

ts

Anonymkode: 6c9d4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Hva trodde du da? At pikken styrte seg selv? :P 

Hver gang han bånner deg sånn at du får vondt burde han si unnskyld. Det er normal høflighet når man gjør andre vondt. Hvis jeg feks. kommer borti med tennene når jeg suger gutten så forter jeg meg å si unnskyld! 

Så det er her han som må lære seg og være forsiktig. Han må passe på at når han er den som støter så må det ikke bli for dypt. Når du sitter på toppen er det jo du som kan styre hvor langt inn han skal. 

Anonymkode: 701ab...bbd

Nei.. jeg trodde  noe med at det er psykisk umulig for en gutt fordi de skal fra naturens side ha sex naturlig, altså slik kroppen mener han skal ha sex og ikke stoppe opp fordi det ikke er naturlig liksom?

ok, det var en god idé. Takk.

 

Du mener, alt mulig unntatt at han behersker seg litt og ikke stikker den helt inn? Kjæresten din er en idiot.

jjeg har aldri tenkt at gutter kan styre å ikke støte for dypt, trodde det var unaturlig og derfor umulig liksom.. har sagt ifra til han da, han hadde litt dårlig samvittighet sa han.

 

Har vært med rimelig mange jenter, og de som sier de liker en penis på 18-20 cm har aldri vært i nærheten av en stor penis, eller vet ikke hvor stort dette er. I mine forhold har størrelsen mye å si (i negativ forstand), får aldri kjørt pikken helt inni jenta og må være forsiktig. Det demper mye på sexen når man vil ha røff og rå uhemmet sex. Er frustrerende å måtte være forsiktig hele tiden. Hvor er dere damer som liker stor pikk i det virkelige liv? Virker som de bare finnes på kg og ikke i det virkelige liv..😕

 

Ts dere må snakke om dette og han MÅ være forsiktig. Kjipt for han men sånn er det. Vaginaen er bare 10 cm dyp i gjennomsnitt men kan strekkes noe ved opphisselse. Er han lang har dere ikke noe valg om å være forsiktig. Kan si at flere forhold har gått rett vest fordi vi ikke var kompatible i størrelse der nede. Trist men sant..

Anonymkode: c5e14...5e4

 ja var jo nettopp det jeg trodde at det er kjipt for gutten..

Herregud ikke si sånn da :/ blir lei meg.

 

TTs

Anonymkode: 6c9d4...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...