Gå til innhold

Trenger virkelig kvinneråd!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Eg treng virkelig nokon råd! Eg er en gutt i midten av 20 årene. Eg og min eks har vore saman i 3 år og det ble slutt for ca 1 år siden. 
Vi har vore noko av og på, og hun har nå funnet seg ein annan, eg møtte ho på fest med felles venner. Ho var veldig på, noko eg syntes var merkeleg når eg veit at ho holder på med ein fyr.
 Vi møtte han fyren ute, og han følgte med på ho som en hauk. 
Likevel fikk ho overtalt meg te å bli med ho heim. Men eg ble likevel med ho hjem og vi hadde sex. Flørten hennes ringte og ringte og plutselig sto han i gangen heime hos ho, han gikk for å hente nokon ting og gjekk rett ut igjen, han hadde sett oss to på byen og skjønte tegninga. Dei har holdt på i eit par måneder. 

Ho sier ho ikkje har noko følelser for han, og vil begynne på nytt med meg. Eg syntes at hennes oppførsel var nokså dårleg, syntes faktisk det var nokså kaldt gjort, og det likna ikkje ho å være slik. Eg reiste heim dagen etter og tenkte at dette var noe tull ettersom ho har såret meg mykje før ved å være frem og tilbake. På kvelden fekk eg en mld, der ho skrev: hei! Kva tenkar du om det som skjedde i natt? Eg svara ærlig, at eg har fortsatt følelser for ho, men at eg ikkje visste om vi er bra for kvarandre. 
Ho skrev tilbake, at ho blir veldig glad kvar gong ho ser meg, og at ho skulle snakke med han nye i dag og at ho måtte si noko. Eg sa at det fortjener han og at det viktigste er at ho er ærlig. Skrev også tilbake at eg var svak for ho. Ho spurte om det føltes riktig, eg svara ja. Fikk ikke noko mld tilbake, og har spurt ho hvordan samtalen gjekk mellom ho og han nye, men har enda ikkje hørt noko, det er nå 2 dagar siden. Ho sa hun elsket meg osv, og ville ha en fremtid med meg, dette sa ho når ho var full. Kva hadde dere gjort? Har brukt lang lang tid på å prøve å komme meg videre, men elsker ho fortsatt! 

Anonymkode: 438e3...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, skjønner at det er vanskelig...Var kanskje dumt at du gikk med på å ha sex med henne siden hun har en annen, men siden du liker henne skjønner jeg at det er vanskelig. Men hun høres ikke akkurat pålitelig ut. Stolte du på henne da du var sammen med henne ? Hvorfor var det mye av/på med dere? Hvilket forhold hadde dere, og hvorfor ble det slutt? Har dere hatt mye kontakt etter bruddet?  Vet du om hun var forelsket i han hun er med nå? Vet han at dere var intime nå sist?

Anonymkode: fdd54...426

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, skjønner at det er vanskelig...Var kanskje dumt at du gikk med på å ha sex med henne siden hun har en annen, men siden du liker henne skjønner jeg at det er vanskelig. Men hun høres ikke akkurat pålitelig ut. Stolte du på henne da du var sammen med henne ? Hvorfor var det mye av/på med dere? Hvilket forhold hadde dere, og hvorfor ble det slutt? Har dere hatt mye kontakt etter bruddet?  Vet du om hun var forelsket i han hun er med nå? Vet han at dere var intime nå sist?

Anonymkode: fdd54...426

ja, ho var min første kjærlighet og eg hennes. Ja, ho var aldri noko utro mot meg, og eg stola 100% på ho. Det var mykje av å på fordi vi ikkje visste om kunne prøve på nytt. Vi begge elsker kvarandre, men vi har hatt problemer med kommunikasjon, vise at vi er glad i kvarandre, vise følelser. Likevel er vi som to magneter når vi treffes. Vi har ikkje hatt noko kontakt dei 5 siste månedene. Likevel har eg prova å komme videre, men det går ikkje ein dag eg ikkje saknar ho, det samma sa ho te meg. Ho sa at ho hadde prøvd å få følelser for han, men dei kom aldri, og at ho skulle uansett gjøre det slutt innen uka. Nei, eg veit ikkje kva ho har sagt til han. Han så bare at vi satt sammen i sofaen fullt påkled. Om det hadde vore meg, hadde eg ikkje sett meg tilbake. Nå er eg redd for at ho har ombestemt seg, og har trygla om å få han tilbake, siden ho ikkje he svara meg. Ho var nokså full, men viste med ord og følelser at ho ville ha meg tilbake. Dette er ikkje lett. Kanskje det beste er å vente, og om ho ikkje svarar meg innen 2 dagar, så har ho sikkert gått tilbake til han nye? 

Anonymkode: 438e3...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som hun leker med dere begge og er ustabil.

Anonymkode: 9f292...73d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så høres det ut som at det er deg hun vil ha, at det er deg hun er mest glad i og har hatt det best sammen med. At hun har sterke følelser for deg, så sterke at hun gir blanke faen i hvor kaldt og dust oppførsel det var å ta med seg deg hjem når hun egentlig holdt på med en annen.
Jeg tror hun spurte deg hva du tenkte om det som skjedde for å forsikre seg om at du ville ha hun like mye som hun vil ha deg, sånn at hun ikke slår opp og lager et helvete med han andre fyren, for "ingen nytte" på en måte.
At du ikke har hørt noe fra henne på to dager betyr nok at hun tenker og har det vanskelig på hvordan hun skal løse dette her.
Vil råde deg til å prøve å sette følelsene dine på pause inntil hun har bestemt seg helt og klart å følge opp det hun sier/føler (med at hun vil være med deg) fordi hun er jo sikkert glad i han andre også og vil gjøre det skånsomt for han og seg selv.
Er ingen garanti for at hun klarer å følge følelesene dine (for deg) om logikken hennes også mener (som du mener) at dere to ikke er bra for hverandre.

Anonymkode: 07ae1...595

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg syntes også det virker slik. Eg heve send to meldingar som eg ikkje har fått svar på, det er nå 3 dagar siden. Ho må jo tenkje at eg blir ussikker av at ho ikkje gir meg eit svar. Håper uansett ho kan vise meg den respekten å si ifra om ho velger han andre og ikkje meg. Eg kjem ikkje te å ta noko meir kontakt, og eg kjem til å være noko sur på ho om hun ikkje svara meg. Føler meg nokså brukt både følelsesmessig og seksuelt (ja, selv om eg er mann). Men ja, kan være ho tenkjer mykje, på hva som er det rette å gjøre. Kjærlighet skal ikkje væra lett

Anonymkode: 438e3...53e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, eg syntes også det virker slik. Eg heve send to meldingar som eg ikkje har fått svar på, det er nå 3 dagar siden. Ho må jo tenkje at eg blir ussikker av at ho ikkje gir meg eit svar. Håper uansett ho kan vise meg den respekten å si ifra om ho velger han andre og ikkje meg. Eg kjem ikkje te å ta noko meir kontakt, og eg kjem til å være noko sur på ho om hun ikkje svara meg. Føler meg nokså brukt både følelsesmessig og seksuelt (ja, selv om eg er mann). Men ja, kan være ho tenkjer mykje, på hva som er det rette å gjøre. Kjærlighet skal ikkje væra lett

Anonymkode: 438e3...53e

Hva om du skriver til henne bestemt at du krever et svar, at du hvis du ikke hører fra henne innen imorgen f.eks, vil du ikke ha noe mer med henne å gjøre? Gi henne et ultimatum? Det er det minste hun kan gjøre. Respektløst å holde på som hun gjør nå. 

Anonymkode: fdd54...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du skriver til henne bestemt at du krever et svar, at du hvis du ikke hører fra henne innen imorgen f.eks, vil du ikke ha noe mer med henne å gjøre? Gi henne et ultimatum? Det er det minste hun kan gjøre. Respektløst å holde på som hun gjør nå. 

Anonymkode: fdd54...426

Skrev dette nettopp. Vil legge til at du må selvsagt bestemme dette selv. Men noen ganger kan det å være for snill, for tålmodig, ikke gangne hvis man vil oppnå noe. Stå opp for deg selv!

Anonymkode: fdd54...426

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg verkar det som ho leikar med deg. Ho veit du vil ha ho, ho får deg når som helst, samtidig som ho prøvar å få til noko med andre. Eg tenkjer slik: Hadde eg vore veldig interessert i ein mann, hadde eg ikkje gått dagar utan å svare når det gjaldt noko sånn. Ho fekk kanskje dårlig samvit for han andre, og vil prøve å rette opp der, samtidig som ho veit at "du går heime og lengtar etter eit svar". Gje heller dama 2 dagar til på å svare, viss ikkje, dropp ho! Då blir det kanskje lettare for deg å gå vidare når ho behandlar både deg og han andre sånn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ein melding og skriver at eg treng eit svar. Dersom ho ikkje vil ha noko med meg å gjøre, vil eg aldri ta noe mer kontakt og eg vil ikkje bære et nag til ho. Skriver også at eg føler at eg fortjener det, og trenger eit svar slik at eg kan komme meg videre. 

Eller skal eg bare vente å se, men er mykje lettere å komme meg videre om eg får er svar, da er det ikkje noko å tenke på lenger. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 438e3...53e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ein melding og skriver at eg treng eit svar. Dersom ho ikkje vil ha noko med meg å gjøre, vil eg aldri ta noe mer kontakt og eg vil ikkje bære et nag til ho. Skriver også at eg føler at eg fortjener det, og trenger eit svar slik at eg kan komme meg videre. 

Eller skal eg bare vente å se, men er mykje lettere å komme meg videre om eg får er svar, da er det ikkje noko å tenke på lenger. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 438e3...53e

Hva føler du er rett å gjøre selv? Kjenn etter hva som føles rett for deg. Kan du evt ringe henne? Hvis hun ikke svarer, skrive en sms at du krever et svar?

Anonymkode: fdd54...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver ein melding og skriver at eg treng eit svar. Dersom ho ikkje vil ha noko med meg å gjøre, vil eg aldri ta noe mer kontakt og eg vil ikkje bære et nag til ho. Skriver også at eg føler at eg fortjener det, og trenger eit svar slik at eg kan komme meg videre. 

Eller skal eg bare vente å se, men er mykje lettere å komme meg videre om eg får er svar, da er det ikkje noko å tenke på lenger. Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: 438e3...53e

Vent på svar, ikke ring da hun har fått meldingen du skrev. Vent og se, og eventuelt gå videre om det trengs og du ikke hører noe :) 

Anonymkode: 28190...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glem hele jenta. Det finnes andre jenter der ute. Dere er bare i 20 årene...  Hun player dere begge. Jeg hadde ikke klart å stolt på henne om jeg var deg. Finn ei jente som du fortjener!  Husk å blokker henne overalt. 

Anonymkode: bc08f...ce1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glem hele jenta. Det finnes andre jenter der ute. Dere er bare i 20 årene...  Hun player dere begge. Jeg hadde ikke klart å stolt på henne om jeg var deg. Finn ei jente som du fortjener!  Husk å blokker henne overalt. 

Anonymkode: bc08f...ce1

Synes det blir for enkelt å si at hun player begge...hva vet du om det? Hun har jo åpenbart hatt et forhold til ts, men er nå usikker...Men ja, jeg synes hun behandler ts dårlig, derfor jeg tenker at det kan være greit å si ifra, at han forventer et svar. Men han må jo selv føle at dette er rett...Han kan jo få et svar han ikke ønsker, det må du være forberedt på ts. Men da er det kanskje lettere å gå videre?

Anonymkode: fdd54...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar av ho, ho var veldig ussikker og skrev at ho ikkje visste hva som kom til å skje videre og var veldig såret over seg selv. Eg skrev at det eneste riktige er å gløyme hele greia, slik at eg kunne komme meg videre, virker som om ho vil prøve igjen med han nye. Ho skrev at eg vil alltid vil være hennes første kjærlighet, og kanskje vi møtes i fremtiden om begge var single. Eg skrev: ja, det er nok det beste. 

Lærer aldri, sitter igjen med et såret hjerte. Men det var siste gang ho får såre meg, nå skal eg bli sterk. 

Anonymkode: 438e3...53e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar av ho, ho var veldig ussikker og skrev at ho ikkje visste hva som kom til å skje videre og var veldig såret over seg selv. Eg skrev at det eneste riktige er å gløyme hele greia, slik at eg kunne komme meg videre, virker som om ho vil prøve igjen med han nye. Ho skrev at eg vil alltid vil være hennes første kjærlighet, og kanskje vi møtes i fremtiden om begge var single. Eg skrev: ja, det er nok det beste. 

Lærer aldri, sitter igjen med et såret hjerte. Men det var siste gang ho får såre meg, nå skal eg bli sterk. 

Anonymkode: 438e3...53e

da vet du å unngå vinglete jenter senere. Mager trøst, men man lærer så lenge man lever.  En dag møter du ei som har samme følelsene for deg tilbake og ønsker det samme som deg uten å vingle med en annen samtidig. Dyrk deg selv fremover og la kjærligheten ligge. Den kommer når den kommer uansett. Vær med venner og gjør aktiviteter du liker å drive med. Reis og opplev litt, begynn med noe nytt (hobby og lignende).  klem 

Anonymkode: bc08f...ce1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk svar av ho, ho var veldig ussikker og skrev at ho ikkje visste hva som kom til å skje videre og var veldig såret over seg selv. Eg skrev at det eneste riktige er å gløyme hele greia, slik at eg kunne komme meg videre, virker som om ho vil prøve igjen med han nye. Ho skrev at eg vil alltid vil være hennes første kjærlighet, og kanskje vi møtes i fremtiden om begge var single. Eg skrev: ja, det er nok det beste. 

Lærer aldri, sitter igjen med et såret hjerte. Men det var siste gang ho får såre meg, nå skal eg bli sterk. 

Anonymkode: 438e3...53e

Skjønner at det må være vondt, og føler med deg, men vær glad du fikk svar, så slipper du å gå å gruble, nå kan du gå videre. Og du vil helt sikkert treffe ei anna jente som du får følelser for og som vil føle det samme tilbake:)

Lykke til.

Anonymkode: fdd54...426

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Fikk svar av ho, ho var veldig ussikker og skrev at ho ikkje visste hva som kom til å skje videre og var veldig såret over seg selv. Eg skrev at det eneste riktige er å gløyme hele greia, slik at eg kunne komme meg videre, virker som om ho vil prøve igjen med han nye. Ho skrev at eg vil alltid vil være hennes første kjærlighet, og kanskje vi møtes i fremtiden om begge var single. Eg skrev: ja, det er nok det beste. 

Lærer aldri, sitter igjen med et såret hjerte. Men det var siste gang ho får såre meg, nå skal eg bli sterk. 

Anonymkode: 438e3...53e

Du gjorde det rette, husk det hvis du  begynner å angre eller ønsker deg tilbake i fremtiden.

Du virker som en bra fyr. Kommer sikkert å bli mye bra på deg i fremtiden. Knokedunk fra meg :)

Endret av Plaskebrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på alt det negative ved vedkommende og hvor mye hun kunne såret deg i fremtiden hvis dere hadde prøvd på nytt og denne beskjeden hadde kommet noen måneder senere. 

 

Fokuser på deg selv og ha det gøy med venner! Livet er ikke over av den grunn 

Anonymkode: 6c9f2...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...