Gå til innhold

flere med helse angst her ?


Gjest Gjest_dogwolf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har helseangst, hva lurer du på? Svarer med glede :) 

Anonymkode: cef84...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_dogwolf

Jeg har helseangst, hva lurer du på? Svarer med glede :) 

Anonymkode: cef84...929

hei. takk for svar :) 

lurer på hvor lenge du har hatt det og hva slags behandling du har fått/får. hjelper det? og hvordan lever du ? 

kan si litt her. slitet med det i 6 år. vært inn og ut av institusjoner prøvd efexor, cipralex. null effekt. sliten av og leve sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. takk for svar :) 

lurer på hvor lenge du har hatt det og hva slags behandling du har fått/får. hjelper det? og hvordan lever du ? 

kan si litt her. slitet med det i 6 år. vært inn og ut av institusjoner prøvd efexor, cipralex. null effekt. sliten av og leve sånn. 

Hei :) 

Jeg har hatt det en del år nå. Jeg slet veldig med muskler og ledd og trodde at jeg var dødssyk. Viste seg at jeg hadde leddgikt da så det roet litt ned på dødsdommene jeg kom med. Jeg har sjekket meg for det meste hos lege. Min største frykt har hele tiden vært at jeg har HIV, men den var selvfølgelig negativ også. 

Av behandling så går jeg til psykolog og har kognitiv terapi. Prøver å unngå å sjekke om noe er galt hele tiden. Google burde du holde deg unna, selv om jeg er skyldig der selv :P gått på efexor i ett år, og disse har reddet livet mitt, heldigvis! 

Jeg anbefaller deg å drive med ting som gjør deg opptatt. For meg fungerer yoga veldig bra! 

Anonymkode: cef84...929

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde helseangst, men pilte ikke til leger. Viste seg at jeg var syk. Ironisk nok kureres mange for helseangsten når de blir virkelig syke. 

Anonymkode: 89657...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...