Gå til innhold

Dere som puler på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

VIRKELIG? dette hørtes umodent ut.

Anonymkode: ca890...4bc

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Tenk hvis hun er ei som er sterkt i mot abort eller legger merke til det først da abort er for sent.. hva tenker du da om å bli far?

Anonymkode: ca890...4bc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VIRKELIG? dette hørtes umodent ut.

Anonymkode: ca890...4bc

Nei. Hun må kunne passe på seg selv. Jenter er ikke små barn. 

Tenk hvis hun er ei som er sterkt i mot abort eller legger merke til det først da abort er for sent.. hva tenker du da om å bli far?

Anonymkode: ca890...4bc

Hun får ikke så mye penger av meg akkurat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Hva om hun har en kjønnssykdom?

Anonymkode: e3104...3bb

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om hun er ei flyfille eller ei.

Haha ! Du vet at en person som har hatt sex kun 1 gang i sitt liv kan ha kjønnssykdom ikke sant?
Dessuten skal du ikke ta det for gitt at jenta går på p-piller.

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Hahaha x 10 !!! Såklart er det ditt problem om jenta blir gravid, og enda større ditt problem om du smitter henne med en kjønnssykdom som er ulovlig å ikke si fra om, eller om henne f.eks gir deg herpes som varer livet ut eller klamydia som kan gjøre deg steril!


Tragikomisk hvor tette enkelte unggutter på forumet her er. Såklart skal man bruke kondom når man puler på fest.
Eneste unntaket for kondom er når man har fast partner og ingen av dere ligger med andre, og begge er sjekket for alle kjønnssykdommer!

Anonymkode: 5ca63...f85

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun har en kjønnssykdom?

Anonymkode: e3104...3bb

Da går jeg til lege hvis jeg får.

Hahaha x 10 !!! Såklart er det ditt problem om jenta blir gravid, og enda større ditt problem om du smitter henne med en kjønnssykdom som er ulovlig å ikke si fra om, eller om henne f.eks gir deg herpes som varer livet ut eller klamydia som kan gjøre deg steril!


Tragikomisk hvor tette enkelte unggutter på forumet her er. Såklart skal man bruke kondom når man puler på fest.
Eneste unntaket for kondom er når man har fast partner og ingen av dere ligger med andre, og begge er sjekket for alle kjønnssykdommer!

Anonymkode: 5ca63...f85

Jeg har faktisk aldri blitt smittet av noe som helst. Så de trenger ikke være redd for å bli smittet av meg. Jeg bruker kondom hvis de har med seg og sier jeg skal bruke, hvis ikke så regner jeg med jenta går på noe piller eller vil bli gravid. Har hun så lyst på en unge så må hun jo få lov stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Da går jeg til lege hvis jeg får.

Jeg har faktisk aldri blitt smittet av noe som helst. Så de trenger ikke være redd for å bli smittet av meg. Jeg bruker kondom hvis de har med seg og sier jeg skal bruke, hvis ikke så regner jeg med jenta går på noe piller eller vil bli gravid. Har hun så lyst på en unge så må hun jo få lov stakkars.

Du høres ung og lovende ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt greia med å pule på fest. Går jeg på fest så er det for å gå på fylla i godt selskap, og ta pulingsen hjemme. 

Men det er klart, hadde jeg vært partyhore, så ville jeg garantert brukt kondom. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da går jeg til lege hvis jeg får.

Jeg har faktisk aldri blitt smittet av noe som helst. Så de trenger ikke være redd for å bli smittet av meg. Jeg bruker kondom hvis de har med seg og sier jeg skal bruke, hvis ikke så regner jeg med jenta går på noe piller eller vil bli gravid. Har hun så lyst på en unge så må hun jo få lov stakkars.

Sier du det samme hvis det virkelig skjer?

Har du forresten flere brukere her på KG?

Anonymkode: a63f4...f04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ung og lovende ut! 

Takk. Jeg er ikke 15 hvis du ser på brukernavnet mitt. Ikke alder tallet står for. Jeg er godt over 20. Uansett må jenter kunne ta ansvar for seg selv. Er du ikke enig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det samme hvis det virkelig skjer?

Har du forresten flere brukere her på KG?

Anonymkode: a63f4...f04

Ja det gjør jeg nok. Ja har en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest incognita

Takk. Jeg er ikke 15 hvis du ser på brukernavnet mitt. Ikke alder tallet står for. Jeg er godt over 20. Uansett må jenter kunne ta ansvar for seg selv. Er du ikke enig? 

Jeg er enig i at jenter (dessverre) burde tenke at de er alene om ansvaret og at de dermed  ta ansvar for seg selv, og anta at de er alene om det. Når det er sagt er det ikke slik det burde være, men idioter tiltrekkes idioter - og sammen lager de små idioter og før vi vet ordet av det er verden full av de. Så for all del, prevensjon er hensiktsmessig for begge parter og gangner samfunnet generelt.  

Innlegget mitt lenger oppe var ment ironisk forresten. Jeg synes ikke du høres spesielt lovende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta sier jeg må. Ikke mitt problem om jenta blir gravid. Det får hun passe på selv. Jeg har aldri med meg kondom. Hender at jentene har og sier jeg må ta på meg. Da gjør jeg det. Ellers bruker jeg ikke. 

Hohoi! Du har tydeligvis ikke hørt om barnebidrag og kjønnsykdommer

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...