Gå til innhold

Prøvd stimulash?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd stimulash vippeserum? Fungerer det?

evnt andre serum som virker? 

Anonymkode: 366da...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gemini7

Ja, stimulash funker! Men jeg måtte bruke det fast en stund før jeg så effekt. Har ikke spes lange el tykke vipper fra naturens side,  men plutselig blomstret de.  I løpet av kort tid spurte flere meg om jg hadde løsvipper! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å stjele tråden din TS, men jeg har også et spm ang. Stimulash! Har noen venninner som har brukt andre vippeserumer, som har fått god effekt. Men er det sånn at man må fortsette å bruke det regelmessig etter man har oppnådd ønsket effekt? Har lest noe om at vippene faller av når man slutter å bruke det. :P eller at de går tilbake til normalen.

I tillegg lurer jeg på om det funker på bryn også?

Anonymkode: 606f7...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må bruke regelmessig for å holde resultatet. Såå..man er på en måte dømt til å altid måtte bruke det. Har prøvd stimulash men er MYE mer fornøyd med iglow. Mistet nesten alle vippene etter stimulashrunden, så ikke ut..vippene ble også fryktelig stive og rette. Iglow har jeg brukt fast i noen mnd nå, vippene ser ut som extensions nesten! Iglow er også billigere enn stimulash. (499.-) betalte det dobbelte for stimulash. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og det funker på bryn☺ jeg har så lite hår da at jeg må ta pmu på de, men de er absolutt blitt bedre etter vippeserumbruken. Ser det er kommet masse nye "babyhår". Bare ikke helt bra nok, pga mitt elendige utgangspunkt😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man må bruke regelmessig for å holde resultatet. Såå..man er på en måte dømt til å altid måtte bruke det. Har prøvd stimulash men er MYE mer fornøyd med iglow. Mistet nesten alle vippene etter stimulashrunden, så ikke ut..vippene ble også fryktelig stive og rette. Iglow har jeg brukt fast i noen mnd nå, vippene ser ut som extensions nesten! Iglow er også billigere enn stimulash. (499.-) betalte det dobbelte for stimulash. ☺

har du prøvd å slutte med iglow en periode også? Lurer på om man mister vipper da også. 

Anonymkode: 366da...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det..er så fornøyd nå så er litt sånn mye vil ha mer😁 tar på hver kveld. Men vippene er definitivt mye mykere på iglow enn stimulash. Når jeg brukte stimulash så ble det ujevnt, mistet vipper underveis liksom. Før jeg sluttet helt, da fikk jeg et stort "hull" uten vipper😨 så var veeldig skeptisk til å prøve igjen, men er mye mer fornøyd nå. Men vet ikke videre da siden jeg ikke har sluttet, og ikke kommer til å gjøre det heller😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke det..er så fornøyd nå så er litt sånn mye vil ha mer😁 tar på hver kveld. Men vippene er definitivt mye mykere på iglow enn stimulash. Når jeg brukte stimulash så ble det ujevnt, mistet vipper underveis liksom. Før jeg sluttet helt, da fikk jeg et stort "hull" uten vipper😨 så var veeldig skeptisk til å prøve igjen, men er mye mer fornøyd nå. Men vet ikke videre da siden jeg ikke har sluttet, og ikke kommer til å gjøre det heller😉

det skjønner jeg godt!

hvor lang tid tok det før du så effekt? 

kanskje jeg heller skal prøve iglow da. Hvor kjøper man det? 

Anonymkode: 366da...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nett, bare google det så finner du siden:) tar litt tid før det virker, man bør regne med 4-8 uker før man ser tydelig effekt.  Men jeg synes jeg merket forskjell etter ca 3 uker, så vokser de jevnt etter det. Med maskara på nå så rekker de nesten opp til øyebrynet når jeg ser oppover😁 jeg kjenner de mot huden, så lange er de. Gøy!😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge TV2 hjelper deg sin 5 ukers test, fungerte faktisk castor oil/ lakserolje bedre enn stimulash og de andre dyre vippeserumene. Castor oil for du kjøpt en 500ml flaske for 100 spenn på iherb.com eller asiamat. Eller på sunkost for 160kr..

mye billigere og visstnok bedre. På youtube er dette også nesten et cult-produkt for vippevekst.

jeg har begynt å bruke det selv også, men har kun brukt det en uke.. så har ikke fått så mye med resultat på lengden ennå. (men oljen gjør meg så myk i huden rundt øynene at jeg ikke trenger øyekrem da. så det er jo noe for nå :))

Endret av mlifjeld
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...