Gå til innhold

Sier dere "glad i deg" til venner av motsatte kjønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og da mener jeg ikke en flørt eller en pulevenn. Men en VENN av motsatt kjønn. Evt hvor ofte, i hvilken setting?

Anonymkode: 7521d...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier ikke å si det til noen venner, jente eller gutt. Kan skrive det i bursdagsgratulasjoner dersom de er nære venner - da også til de av motsatt kjønn. :P

Edit, når vi har inntatt alkohol kommer det jo frem hvor glad alle er i alle :fnise:

Endret av Belbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, hvis jeg er glad i noen sier jeg det til de. Gjelder også med menn, men da er det som regel med 4 i promille. Kan bli litt awkward ellers.

Syns det er for lite av gode, positive tilbakemeldinger generelt. Hvis du syns noe positivt om noen, si det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Obi-Wan Kenobi

Jeg sier aldri jeg er glad i deg til noen. Det betyr ikke at jeg ikke er glad i personer. Jeg sier det bare aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier støtt og stadig at jeg er glad i bestekompisen min! Skulle da bare mangle, selv om jeg jo veit at han veit det. Noen ganger trenger man å høre slike ting,bare for å få det bekreftet :) 

Anonymkode: e0772...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei blir bare glad i de som har samme kjønn. Det går som regel ikke over.

Anonymkode: c0815...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det bare til familie jeg. Og kjæreste, samt svigerfamilie..

Til venner (av begge kjønn) kan jeg si det om de har det veldig kjipt. I tillegg til at jeg er her for dem, når som helst osv.

Anonymkode: 6a597...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det ofte dersom jeg tuller litt med noe, men aldri på en erke-seriøs måte (gjør forsåvidt heller aldri det med det samme kjønn heller). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sier det til to stk. De er alltid der for meg, og vi har et veldig bra forhold. De fortjener å vite at jeg setter pris på dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det ikke ofte...
Men en og annen sjelden gang kan jeg si til dem.
"Jeg er glad i deg, jeg er så glad for at du er min venn! Du betyr mye for meg"

Slike ting..

På en måte, bruker jeg vel heller å fortelle det til dem, når jeg vet de går igjennom en tøff periode, det å minne de på at jeg er her om de trenger meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hender jeg gjør det, kan også si det til en eks. Det betyr at jeg er glad i han, ikke at jeg vil flørte. Han har for øvrig dame, og vi flørter aldri sammen mer etter at det ble slutt. Sier det også til venninner, mest til dem, og til familie. Har til og med sagt det til en her på kg, og vi er ikke kjærester. Vi fant sammen for mange år siden som venner. Han har også sagt at han er glad i meg.

Men oftest sier jeg ikke de ordene, de må jo vite at jeg er glad i dem uten at jeg sier noe. Sier det mest når jeg vet at andre sliter, eller etter for eksempel en lang prat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

Ja, sier det til bestekompisen min hver gang vi snakker sammen :)

Sier det som regel når vi avslutter en samtale, men det hender også at jeg sier det for å starte en samtale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg:) Som regel når jeg tror personen enten trenger å høre det etter en dårlig dag, når jeg ikke blir å se vedkomne på lenge, de har bursdag eller jeg rett og slett setter litt ekstra pris på den vennen akkurat den dagen, uten at det har skjedd noe spess. :) Men folk er nå forskjellig.

Anonymkode: 807e1...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og dere som svarer, er dere forresten gutt eller jente? Sier dere gutter det til jentevenner? :P

Ts

Anonymkode: 7521d...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det enten i festsammenheng i plenum til gutta "er glad i dere vettu!"
og et par ganger til han ene jeg har kjent halve livet og kan snakke med ALT om, når han har hatt det vanskelig sier jeg "glad i deg" men passer da VELDIG godt på at jeg får slengt med "bror" bak , bare i tilfelle det skulle bli noe misforståelser.

Anonymkode: e08f0...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg:) Som regel når jeg tror personen enten trenger å høre det etter en dårlig dag, når jeg ikke blir å se vedkomne på lenge, de har bursdag eller jeg rett og slett setter litt ekstra pris på den vennen akkurat den dagen, uten at det har skjedd noe spess. :) Men folk er nå forskjellig.

Anonymkode: 807e1...ccd

Jeg over her. Jeg er kvinne og sier det til begge kjønn.

Anonymkode: 807e1...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...