Gå til innhold

Ta kontakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har sett ei jeg spurte med ut på date for et par år siden på tinder nå. For et par år siden avslo hun daten pga hun var i starten av et forhold. Jeg har hatt en liten dialog med henne tidligere pr sms, men vi kjenner ikke hverandre eller møtes blant felles bekjente. 

Jeg har lyst å be henne ut, men uten å være creepy. Hva skal jeg si? Jeg er ikke redd for et nei sånn sett, den sjansen tar jeg lett, men vil ikke virke som jeg har stalket henne ned. 

Anonymkode: 67020...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere matchet på tinder da? Hvis ja, så er det jo bare å si Hei så hyggelig, hvordan går det? og følge opp ila et par meldinger med "lyst til å bli med å spise noe på fredag?" eller lignende.

Om dere ikke har matchet, så kan du ikke regne med at hun er interessert for om hun er aktiv på tinder har hun nok kommet over profilen din siden du har kommet over hennes sin.

Anonymkode: 4716f...068

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke matchet på tinder, men regner ikke med at hun automatisk husker meg om hun ser meg der heller. 

Hun kommer jo til å huske meg om jeg tar kontakt via fb da der er samtaleloggen fra tidligere. 

Blir hun ikke litt stresset om jeg har tenkt på henne i det siste. Altså to år etter jeg ba henne med ut? 

 

Takk

Anonymkode: 67020...a81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg som er skrevet på dialekt og svar til dette.

Frk.K, mod.

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...