Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god idrettslege?


Gjest Sprettballen

Anbefalte innlegg

Gjest Sprettballen

Jeg både vil, og må, trene, men kroppen spiller ikke på lag med meg, og etter 4 år med prøving og feiling (mest feiling), har jeg innsett at jeg behøver spesialisthjelp.

Hverken fastlege, eller de personlige trenerene jeg har prøvd, har hatt nok kompetanse til å gi meg den hjelpen jeg behøver, og en idrettslege er den eneste jeg kan tenke meg har mulighet til å utrede problemet, og komme med løsninger til meg.

Så derfor lurer jeg på om noen har noen anbefalinger.

Endret av Sprettballen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var hos en på Volvat i Oslo som var spesialist på idrettsskader i ben for noen år siden. Men jeg husker ikke hva mannen het.. 

Anonymkode: 1a8aa...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Problemet er ikke skader, men systemisk overbelastning.

Jeg behøver hjelp til å få kartlagt hva som skjer i kroppen min under og etter trening, og på den måten få lagt opp et  treningsprogram som er tilpasset meg, mine behov, og som jeg kan gjennomføre over tid.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sprettballen

Takk.:)

Jeg har sjekket ut både Volvat og NIMI, og de er visst spesialiserte på muskel- og skjelettplager. 
Begge jeg snakket med henviste meg til fastlegen. :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henviste NIMI deg til fastlegen? NIMI er jo spesialister på dette. Fysioene der burde da kunne hjelpe deg å lage et opplegg for hvordan du kan trene uten å overbelaste?

Anonymkode: 1a8aa...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...