Gå til innhold

Usunt forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Er gift med verdens snilleste mann, men problemet her er svigersøstra mi. Det hele begynte for et par år siden da vi var på ferie. Hun totalforandret seg da nå hun nådde en viss alder (tenåring). Hun ble veldig opptatt av puppene sine, unormalt opptatt. Gikk aldri med bh, og det for så vitt er ganske normalt, men jeg mener at man trenger ikke å framprovosere at puppene er ute i det fri. Hun satt ofte å berørte seg selv med familie tilstede, spesielt når min mann var i rommet. Hun klenget mye på han å det var ikke jeg som lå i armkroken hans mer, det var henne. Med tiden har hun blitt bare verre og verre. Under et familieselskap blottla hun puppene sine framfor familien sin. Da et familiemedlem tok dette opp med henne svarte hun at både broren og faren hadde sett puppene hennes før, så det brydde ikke henne. 

Det er ofte hun sender bilder av puppene sine til meg, han og andre. Jeg synes at slike ting ikke skal fåregå i familien. Hva hun gjør med andre legger jeg meg ikke oppi, men når hun begynner å blotte seg framfor mannen min så blir jeg litt bekymret for hvordan familie jeg egentlig er kommet inn i. Er jeg veldig overfølsom eller er dette heilt feil? Jeg har aldri kunne forestilt meg et slikt forhold til mine søsken.

Anonymkode: abede...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er hun ved sinne fulle fem? Hvor gammel er hun?

hva sier mannen din til dette da?

Høres svært unormalt ut for meg iallefall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun ved sinne fulle fem? Hvor gammel er hun?

hva sier mannen din til dette da?

Høres svært unormalt ut for meg iallefall.

Hun begynte for 2 år siden med å liksom skulle være så tøff, bekymringsfri og sterk, men dette har utartet seg til noe veldig ubehagelig, så jeg lurer selv på om hun er helt normal. Hun er 17 år.

mannen min mener at hun ikke vil høre på han dersom han sier i fra til henne, men jeg snakket med han igår om at han var fullstendig nødt til å snakke med henne, for dette begynner å gå ut over forholdet vårt.

Anonymkode: abede...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun begynte for 2 år siden med å liksom skulle være så tøff, bekymringsfri og sterk, men dette har utartet seg til noe veldig ubehagelig, så jeg lurer selv på om hun er helt normal. Hun er 17 år.

mannen min mener at hun ikke vil høre på han dersom han sier i fra til henne, men jeg snakket med han igår om at han var fullstendig nødt til å snakke med henne, for dette begynner å gå ut over forholdet vårt.

Anonymkode: abede...ba5

Dere får ta det opp med foreldrene hennes og si at dette er unormalt. De må få stoppet henne før det utarter seg til andre bilder som vil være svært ubehagelig for henne.

Hun høres ikke helt bra ut, så skjønner at du reagerer.

Jeg hadde blokkert henne på tlf, fb og hva det måtte være frem til hun skjerper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er høyst unomalt og urovekkende!

Ikke at jeg mener hennes oppførsel er ok. Men hun trenger veiledning denne 17år gamle jenta.

Hun kan ikke ha det godt med seg selv, om familien synes dette er ok, så ville jeg meldt fra anonymt til barnevenet.. Jeg kjenner ingen pappaer som synes det er greit at deres datter på 17 viser puppene sine til dem...

Ta ansvar og hjelp jenta!  Det er flott at du reagerer på dette!

Vond lesing at familien ikke ser at hun trenger hjelp, og at far, bror, mor ikke reagerer...  :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, foreldrene vet dette, men de sier skjeldent fra. Jeg ser at de synes det er flaut når hun oppfører seg slik, men de sier ikke noe. Det reagerer jeg også veldig på. 

Jeg har ikke lyst til å nekte mannen min noe forhold med henne, men jeg sa til han i går at jeg ville at han skulle holde seg litt unna henne nå framover til han har snakket med henne. Jeg føler meg slem, for jeg liker ikke at han drar på besøk til familien sin.. Det skal ikke være sånn

Anonymkode: abede...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er høyst unomalt og urovekkende!

Ikke at jeg mener hennes oppførsel er ok. Men hun trenger veiledning denne 17år gamle jenta.

Hun kan ikke ha det godt med seg selv, om familien synes dette er ok, så ville jeg meldt fra anonymt til barnevenet.. Jeg kjenner ingen pappaer som synes det er greit at deres datter på 17 viser puppene sine til dem...

Ta ansvar og hjelp jenta!  Det er flott at du reagerer på dette!

Vond lesing at familien ikke ser at hun trenger hjelp, og at far, bror, mor ikke reagerer...  :(

Ja jeg er glad i henne og ønsker henne ikke noe vondt. Har prøvd å snakke med henne selv, men til ingen nytte. 

Jeg har vurdert å kontakte barnevernet eller fått henne til psykolog. Hun har gjort så mye urovekkende den siste tiden og jeg klarer ikke bare godta det. Hadde jeg blottet meg for min far så hadde jeg virkelig fått passet påskrevet. 

Jeg skal gjøre det jeg kan for å sette en stopper på dette

Anonymkode: abede...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familievern kontoret I din kommune kan også hjelpe deg I denne saken.. Siden hun sikkert fyller 18 snart, så er muligens familievern kontoret bedre. Det er gratis og de kan hjelpe/følge henne videre, også etter hun er 18, uten at hun vil få vite at det er du som har kontaktet dem, om du ikke vil at hun skal vite det.

Lykke til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familievern kontoret I din kommune kan også hjelpe deg I denne saken.. Siden hun sikkert fyller 18 snart, så er muligens familievern kontoret bedre. Det er gratis og de kan hjelpe/følge henne videre, også etter hun er 18, uten at hun vil få vite at det er du som har kontaktet dem, om du ikke vil at hun skal vite det.

Lykke til... :)

tusen takk for godt råd :) skal kontakte de, så håper jeg at vi kan begynne å leve som en normal familie igjen :)

Anonymkode: abede...ba5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...